X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שער 3 ב-2 מחזורים של מקרייב עשה את ההבדל. מזרחי: "הוא יעזוב רק לחו"ל"
▪  ▪  ▪
מה חדש? שוב כבש. דימיטר מקרייב. צפו בתגובות

לאחר שלא נוצחה ב-3 המחזורים האחרונים, מ.ס אשדוד המשיכה הערב (שבת) במגמה כשגברה 0:1 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. דימיטר מקרייב הגיע חם לאחר הצמד מול בני יהודה וכבש גם הפעם את השער המנצח. בעקבות ההישג עלו חניכיו של יוסי מזרחי למקום ה-5. אצל חניכיו של שלומי דורה לא התחדש דבר, כשבפעם ה-3 ברציפות הם לא כובשים.

  • חדשות, טבלה, סטטיסטיקות ולוח המשחקים בעמוד ליגת העל
  • כל שבת מ-21:00 ב-5+LIVE: השבת החדשה של ליגת העל
  • "היינו יכולים לעשות את זה קל יותר, אבל השחקנים באו נחושים", אמר בסיום מזרחי, שפסל את האפשרות שמקרייב יעזוב לאחת מ-4 הגדולות בארץ: "הוא לא יילך לאף ישראלית, אלא רק לחו"ל. אם תבוא הצעה טובה הוא יעזוב, אך יש לנו את ברק בדש שימלא את מקומו".

    "אנחנו שוב מחמיצים המון, ושנייה של חוסר עירנות בהגנה עולה לנו בהפסד", סיכם בתסכול דורה והוסיף: "כפי שזה נראה כרגע, אני חותם על השתתפות בפלייאוף האמצע. העיקר לא להסתבך בתחתית".

    מהלך המשחק
    ב-15 הדקות הראשונות לא נרשמו אירועים מיוחדים. נראה כי כל קבוצה מחכה למעידה של יריבתה, ורוב המשחק התנהל במרכז השדה. המצב הראשון הגיע בדקה ה-25. שריקי מצא את עצמו ברחבה מול בן שנן, ובעט טיל למשקוף. הכדור ניתז למרכז הרחבה, שם חיכו מקרייב ושדה, אך הם לא הצליחו להוליך את האשדודים ליתרון. מקרה מוזר אירע כאשר ערפל כבד הקשה על הראייה בחצי המגרש של המארחת. סטויקיץ' ניגש לשופט והתלונן, אך לאחר בדיקה המשחק נמשך כרגיל.

    עם פתיחת המחצית השנייה נרשם החילוף הראשון אצל המארחים שאיכזבו. ניר נחום יצא ובמקומו נכנס שי רביבו. מאז החילוף האשדודים החלו לתקוף את שערו של בן שנן, ובדקה ה-55 באו על שכרם. שדה פרץ מאגף ימין והעביר כדור למרכז עליו השתלט מקרייב, שבעט שטוח לפינה הרחוקה 0:1 לאשדוד. ישר לאחר השער הגיב דורה בחילוף כשרן אבוקרט החליף את אראל. האדומים המשיכו ביכולתם החלשה, ו-20 דקות לסיום, ביצע המאמן חילוף נוסף. גרזיץ' עזב את המגרש וחנן ממן עלה במקומו.

    כרבע שעה לסיום הגיעה החמצת המשחק. אבוקרט הכניס כדור מצויין לטרטצקי, שמצא את עצמו מול סטויקיץ' למרות שהיה בנבדל ברור. לא ברור איך, אך המגן גילגל את הכדור החוצה ברשלנות. שני המאמנים המשיכו במגמת החילופים לאור הנעשה כשירו בלו נכנס על חשבון בן בסט בחיפה, וניר ביטון מחליף את עידן שדה אצל אשדוד. 5 דקות לסיום האדומים החמיצו עוד הזדמנות לשיוויון. לוי שלח כדור את בלו המחליף בקצה רחבת ה-16, אך סטויקיץ' המצויין יצא באומץ ומנע את השער.

    הרכב אשדוד: דראגן סטויקיץ'; עידן ציון, כריסטיאן גונסלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, משה אוחיון, ניר נחום (שי רביבו 46), עידן שדה (ניר ביטון 75) , עידן שריקי (ברק בדש 89), דימיטר מקרייב.

    הרכב חיפה: גליל בן שנן; חי בן לולו, אושרי רואש, עודד אלקיים, אייל טרטצקי, יוסי דורה, בראיין גרזיץ' (ממן 70), גל אראל (רן אבוקרט 58), ערן לוי, הישאן כיוואן, עדן בן בסט (ירו בלו 75). 

    תאריך:  09/01/2010   |   עודכן:  09/01/2010
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    מערכת אתר ערוץ הספורט
    שער עצמי של סקוט דאן הציל את מנצ'סטר. 2:2 לארסנל מול אברטון
    זיו אברג'יל
    הקשר כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-53, האורחים הפסידו 4 ברציפות
    איציק וולף
    מגבשת עם ארצות הברית מודל סיוע ולפיו יורשה רק הסהר האדום המצרי להעביר סיוע לרצועת עזה    בעקבות התפרעות פעילי 'ויוה פלשתין' בנמל התעופה אל עריש
    סוכנויות הידיעות
    חשיפת האי מיילים בין הבנק הפדרלי ל-AIG מעוררת בקרב המחוקקים זעם ותהיות באשר ליחסים בין הממשל לחברה
    לאה טרן
    בסרט אין תסריט ואין עלילה, יש רק חזיונות ומראות, ובעיקר תחושות    כדי ליצור אתה צריך להיות ילד, לשמר את המראות והתחושות הראשוניות שחווית שלא יתפוגגו עם שגרת החיים
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il