X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לטענת ועדת החינוך התצלומים גובלים בפורנוגרפיה שאינה מיועדת לבני הנוער; בתצלומים ישנו שימוש מסוכן בסכין גילוח, רמיזות על אוננות, עישון סמים, ושתיית אלכוהול. האצבע המאשימה מופנית ל "ידיעות אחרונות" – אחראית על התפוצה.
▪  ▪  ▪

חברה ישראלית להלבשה - TNT, פרסמה לפני כשבועיים קטלוג מכירות, ובו היא מציגה את פריטי לבוש לקראת קיץ 2003, המוגדרים על-ידי הורים מודאגים כפורנוגרפיה.
בקטלוג נראים זוגות צעירים מתערטלים למחצה. בחלק מהתצלומים נראים רמזים לקיום יחסי מין. ועדה משותפת בכנסת דנה עתה בהצעה לפעול לגניזת הקטלוג.
עם פרסום קטלוג הבגדים לשנת 2003 של חברת TNT, פנו הורים מודאגים אל גורמים במשרד החינוך ומחו על התצלומים הנועזים. קהל היעד של חברת ההלבשה הם, בין היתר, בני נוער. לטענת ועדת החינוך, תצלומים אלו גובלים בפורנוגרפיה שאינה מיועדת לגילאים אלו. הקטלוג לא עבר צנזורה והותר לפרסום כפי שהוא.
הוועדה לקידום מעמד האישה חברה לקיום הדיון, משום שלדעתם התצלומים מציגים את האישה כאובייקט מיני הגובל בפורנוגרפיה. אין זה ראוי שהקטלוג יציג את האישה באופן שהוא מוצג. הדיון כאמור יתקיים בתאריך 5.5.2003.
יו"ר הועדה לחינוך ותרבות, ח"כ שלגי (שינוי), מוסיף כי הוא בעד חופש הביטוי. "כל אדם רשאי לפרסם כראות עיניו. אבל במקרה שלפנינו שונה הדבר". קטלוג TNT - ניתן כ"אינסרט" (מצורף) אל העיתון המרכזי ידיעות אחרונות. מערכת עיתון חייבת להפעיל שיקול-דעת רחב, ולבחון חומר פרסומי המצורף אל העיתון. במקרה שלפנינו, מערכת העיתון אישרה את הפרסום שגלר-נסיס הפיקה, וניכר שמשאבים רבים הושקעו בקטלוג הפרסום שכן הוא מעוטר בדוגמנים : ליהיא אלון, וגיא ברנע.
הביקורת לדברי ח"כ שלגי, אינה על מי שהפיק את הקטלוג אלא על העיתון ידיעות אחרונות. משפחה שמקבלת את העיתון לידיה, אינה מעונינת לקבל חומר פורנוגרפי במסווה של עיתון ממוסד ומהוגן. לטענתו "ילדים עלולים להיפגע ממה שמוצג בתצלומים: עירום, תנוחות סקסיות, זה לא אהבה זוהי תשוקה".
להבדיל מהדרך בה תוקפת יו"ר הועדה למעמד האישה ח"כ גילה גמליאל את ניצול גופה של האישה, נטען, כי גם גופו של הגבר מנוצל לרעה. בקטלוג מוצגות תופעות נוספות כגון: תופעת שתיית אלכוהול בשלושה תצלומים. עישון רב מידי שלדברי הוועדה מעיד על עישון סמים מסוכנים. שימוש באמצעי גילוח (בטנו של הדוגמן), תמונות המרמזות על אוננות.
מטרת הועדה היא להתריע מפני התופעה ולבקש מאמצעי התקשורת לסנן את החומר הפורנוגרפי, עוד בטרם הגיע לבתים. הכוונה היא להפעיל שיקול דעת מעבר לשיקולים הכלכליים. שאם לא כן תפעל הכנסת לאכיפה ופיקוח על יד החוק.

תאריך:  14/04/2003   |   עודכן:  15/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הבנק מציע גם לרווקים משכנתא בתנאים נוחים המותאמים במיוחד עבורם; הבנק מעמיד לרשות לקוחותיו חוברות הדרכה בהן מצוינים המהלכים לצורך נטילת משכנתא כולל נקודות הזיכוי ואופן חישוב ההחזריים החודשיים
ענבל אביב
המאירי - סמנכ"ל שיווק תנובה וזוכה בתחרות הפרסומאים - קקטוס הזהב; בהפקת הקמפיין ופיתוח קולקציית קיץ 2003 הושקעו כ-150,000 דולר
ענבל אביב
מנוי של אחת מחברות הכבלים הקים אתר ובו עצומה במחאה על ההחלטה להפסיק את שידורי הערוץ; 637 איש כבר חתמו על העצומה
הדר פרבר
מציעה הרחבת פוליסת הביטוח לבתי עסק, רשתות שיווק ובתים לביטוח מלא של כל מלאי החמץ שנמכר בפסח, מבטיחה פיצוי מלא בגין נזק כלשהו שיגרם בתקופה זו לכל מלאי החמץ ללא תוספת פרמיה
גלית יצחק
להערכת המשטרה, הקשיש לא הבין את ההוראות שנתנו אתמול פיקוד העורף, או שחלום שחלם גרם לו לחבוש את המסיכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il