X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"מי שלא יודע לנהל את עצמו, שלא ינסה לנהל מדינה!"
▪  ▪  ▪

"מי שלא יודע לנהל את עצמו, שלא ינסה לנהל מדינה", אמר בצהרים (15:30) שר התחבורה אביגדור ליברמן, בהתקיפו באופן חסר תקדים את ההסתדרות העובדים.
"אני זוכר עדיין את ליל הכלבים, אותם שיסתה ההסתדרות כמעביד - נגד עובדיה שלה במפעלי נייר חדרה, ודוגמאות אחרות לא חסרות. שלא יתנו עצות לאחרים, זה דבר שפוגע בסדרי שלטון תקין, אין זה מתפקיד ההסתדרות לתת עצות לממשלה ולהציע תכניות תקציבות אלטרנטיביות".
"שידאגו לעצמם: שיעשו מאזן אקטוארי לקופות הפנסיה, שישלמו לעובדיהם את משכורתם בזמן, שבאמת יגנו על החלשים. אני לא רואה שההסתדרות יוצאת למאבק למען שכר של פועלי טקסטיל או פועלי מתכת או עובדי מוסכים. זו לא חוכמה להגן על החזקים, ומה שראינו בשנים האחרונות שההסתדרות מגינה רק על ועדים מהחזקים במשק עם התנאים הכי משופרים במשק הישראלי".
בהאשימו במרומז את האוצר ביד רכה כנגד איומי השבתת המשק מיד לאחר תום חופשת חג הפסח, הוסיף ליברמן כי "הגיע רגע האמת ויש להגיד את זה להסתדרות בכל הכוח. לכן אני מאוד מקווה שהממשלה תגלה פה נחישות ותלך עד הסוף ולא תיתן לאחרים לנהל את משק המדינה ותמלא באמת את תפקידה באופן אחראי וגם תדרוש מהשרים לנהל את משרדיהם בצורה אחראית ורצינית".
ליברמן אמר את הדברים בכנס "הזדמנויות עסקיות ברכבת ישראל" שנערך היום (יום ב', 14.4.03) בתל אביב. דבריו של השר התקבלו בהפתעה גמורה. במשך כל היום נערכו הדיונים באוירה טובה, ואף ליברמן פתח את דבריו בברכות לציבור הנוכחים בכלל, ולעובדי הרכבת – אשר עמדו עימו במו"מ ממושך, בפרט.
גם אתמול במסיבת עתונאים שערך ליברמן לסקירת כל תחומי פעילות משרדו (ראה ידיעות ומאמרי מחלקה ראשונה), העלה על נס את תרומת עובדי הרכבת בהליכים שבוצעו באחרונה לשינוי אישיותה המשפטית של רכבת ישראל.
עם כניסתו של ליברמן לתפקידו כשר התחבורה איימו עובדי הרכבת בשביתה, אך לדבריו הוא שיכנע אותם כי לא יפריעו לפתיחת קוים חדשים. כך יכול היה אתמול והבוקר לציין את הביקוש הרב יחסית (1,000 נוסעים) לקוי הרכבת החדשים לרמלה ולכפר סבא, ולכן לא ברור מדוע יצא לפתע כנגד ההסתדרות.
במקום נכח מספר קטן של נציגי תקשורת, וכן נציגות מצומצמת של פקידות אוצר בכירה.

תאריך:  14/04/2003   |   עודכן:  14/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
ירד ב-0.6% לרמה של 4.563 ש"ח
הדר פרבר
בדומה למה שהיה נהוג עד כה - לחולה מוזרקות כמויות מזעריות של חומר, הגורם לו בדרך כלל לרגישות, פעולה שהסכנה שבה, היא החמרת מצבו של החולה; החוקרים מאמינים, כי התגברו על הבעיה, על-ידי שינוי המרכיב הבסיסי של החיסון - הפרוטאין
אילת אטיאס
לטענת ועדת החינוך התצלומים גובלים בפורנוגרפיה שאינה מיועדת לבני הנוער; בתצלומים ישנו שימוש מסוכן בסכין גילוח, רמיזות על אוננות, עישון סמים, ושתיית אלכוהול. האצבע המאשימה מופנית ל "ידיעות אחרונות" – אחראית על התפוצה.
גלית יצחק
הבנק מציע גם לרווקים משכנתא בתנאים נוחים המותאמים במיוחד עבורם; הבנק מעמיד לרשות לקוחותיו חוברות הדרכה בהן מצוינים המהלכים לצורך נטילת משכנתא כולל נקודות הזיכוי ואופן חישוב ההחזריים החודשיים
ענבל אביב
המאירי - סמנכ"ל שיווק תנובה וזוכה בתחרות הפרסומאים - קקטוס הזהב; בהפקת הקמפיין ופיתוח קולקציית קיץ 2003 הושקעו כ-150,000 דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il