X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסע פרסום במסגרתו תוצג סידרת אקסטרים על-פני כ-3,300 שלטים יעלה במאי בעלות של למעלה מ-2.5 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  אקסטרים
  נסטלה

גלידות נסטלה השיקה העונה, כבכל שנה, מוצר חדש. והפעם - טעם חדש לטילון אקסטרים. החל מהשבוע, מתחילה החברה בשיווק אקסטרים חלבה. מוצר חדשני המחולק לכל אורכו לשני טעמים, שילוב של גלידת חלבה עם גלידת שוקולד.
טעם זה מצטרף לששת המוצרים הקיימים של אקסטרים וניל, שוקולד וריבת חלב ולשלושת אריזות ענק של עוגיות, פקאן וריבת חלב.
על-פי סקר צרכנים שביצעה החברה, תוצאות פעילות שנת 2002 מראות כי אקסטרים צוין על-ידי קהל היעד - צעירים, כמותג המועדף עליהם ב-25% יותר מהמתחרה. כמו-כן, נתפס אקסטרים כמותג מוביל בחדשנות וקוליות (התוצאות על-פי מחקר כמותי, טלסקר, סוף עונה 2002).
מבחני טעם סטטיסטיים שנערכו בחודשים האחרונים, מצביעים על כך שמכל 100 צרכנים, 63 מעדיפים אקסטרים על-פני המוצר המתחרה. הפער בין אקסטרים של גלידות נסטלה למוצר המתחרה גדל עוד יותר בזכות תהליך שיפור המוצרים שהפך אותם לטילונים הטעימים ביותר בשוק. כך לטענת החברה.
לאקסטרים הוספה כמות נדיבה של שוקולד ואגוזים המופיעים בצמרת הטילון בצורת נשיקה ומכוסים במכסה פלסטיק שקוף. הוופל מתוק יותר ופריך יותר והגלידה עצמה עשויה בטכנולוגיה חדישה.
אקסטרים הינו המותג המוביל של החברה, הוא משווק ב-40 מדינות ומושקעים בו מירב תקציבי הפיתוח והשיווק של נסטלה גלידות העולמית.
החל מסוף חודש אפריל יעלה קמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית למוצר החדש. עלות הקמפין היא כ-2 מיליון ו-500 אלף ש"ח. סיסמת הקמפיין: "דודי המקפיץ אוהב את השפיץ, באקסטרים", "שרית מערד אוכלת מהצד, באקסטרים", "רועי מהקריות מכור לעוגיות, באקסטרים" ועוד...

תאריך:  20/04/2003   |   עודכן:  20/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
סיסמת הקמפיין: "מחזירים את הצבע לחיים, מתקנים את נזקי המסקינטייפ ומחדשים את הקירות"
גלית יצחק
למחלקה המשפטית מונו שני ראשי צוותים חדשים: עו"ד ענת קליין ועו"ד טליה סולומון
מירב לוי
הפרויקט מוערך בכ-60,000 דולר
ענבל אביב
ההסתדרות: אם יגיש נתניהו את התוכנית לאישור הכנסת מייד לאחר החג, נאלץ לחזור לאיומי השביתה
מירב לוי
חברת טמפו יוצאת בסדרת סרטונים להדגשת עליונות המשקה על פני דיאט-קולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il