X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
4:6, 0:6 לדנית הרביעית בעולם מול הישראלית, שתגיד שלום עוד לפני השמינית
▪  ▪  ▪
נתנה פייט למשך מערכה. פאר במלבורן (GETTYIMAGES)

קיווינו ללילות לבנים, מלאים במשחקים שיגרמו לנו להישאר ערים בשלבים המאוחרים של אליפות אוסטרליה הפתוחה. כאלה אולי עוד יהיו לנו בהמשך, אבל שחר פאר לא תהיה חלק מהם לאחר שהודחה היום (שבת) ממלבורן עם הפסד 6:4, 6:0, מוצדק אבל כואב, לקרולין ווז'ניאקי בסיבוב השלישי בטורניר.

הדנית המדורגת רביעית בעולם, שהדיחה את פאר מאוסטרליה גם בשנה שעברה, נתנה לה ליהנות מהפנטזיה של עלייה לשמינית כאשר בסט הראשון עוד היתה רדומה יחסית, אבל גם אז הישראלית לא הצליחה לתרגם 5 נקודות שבירה, ונשברה בעצמה במשחקון העשירי הקריטי.

המערכה השניה כבר היתה, בטח שמתם לב, לפרוטוקול בלבד. הלחימה של פאר פינתה מקום לייאוש והישראלית, שהגיעה בעבר לרבע הגמר במלבורן, אומרת שלום ותחפש את כרטיס החזרה שלה לטופ 20 בהמשך השנה.

"אני מאוכזבת מההפסד", אמר פאר בסיום. "היו לי הרבה צ'אנסים לקחת משחקונים, וברמות הגבוהות, כשזה לא קורה, היריב מנצל זאת. אקח את הדברים הטובים מהמשחק היום ואני בטוחה שאעשה תוצאות טובות השנה".

"קרוליין היא שחקנית טובה ולכן היא מספר 4 בעולם", הוסיפה הישראלית שירדה למאזן של 3:0 בקרב הפנימי עם הדנית. "בשנה שעברה היו הרבה יותר ישראלים סביבי אבל אני יודעת לשחק גם ללא קהל אוהד".

מהלך המשחק
פאר הגישה ראשונה ועלתה ל-0:1. לאחר מכן שברה ל-0:2 אבל נשברה מיד בחזרה ל-2:1. במצב הזה, וכשהיא באמת נראית נפלא, לא הצליחה הישראלית לתרגם 3 נקודות שבירה לניצחון במשחקון הרביעי. את גיים ההגשה שלה, לעומת זאת, סגרה פאר עם לוב ענק ועלתה ל-2:3. גם כשהובילה 3:4, פאר שמטה שתי נקודות שבירה שכבר היו בידיים שלה, ואיפשרה לדנית לאזן ל-4:4 ואף לשבור ל-4:5. הישראלית הצילה נקודת מערכה אחת, אבל בשניה שלחה כדור פשוט לרשת. 4:6 לווז'ניאקי בסט הראשון.

פאר איבדה מומנטום וכבר בפתיחת הסט השני נשברה. ווז'ניאקי לקחה את ההזדמנות ועלתה מהר מאוד ל-0:2. הישראלית נראתה מיואשת ונקלעה לפיגור של 3:0. משם הדרך היתה קלה מאוד ליתרון 0:5 לדנית, שהגישה למשחק. פאר עוד הצליחה לדחות את הקץ כשעלתה ליתרון בגיים השישי, אבל ווז'ניאקי קרת הרוח עמדה בלחץ, וסגרה סיפור בנקודה הבאה. 0:6 בסט, וניצחון דני בסיום.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/155452.jpg

תאריך:  23/01/2010   |   עודכן:  23/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
כ-600 אלף איש נותרו ללא קורת גג    כ-200 אלף איש נפגעו    עבודות חילוץ הגופות נמשכות
מחלקה ראשונה
ראש הממשלה קורא לפלשתינים לחדש את המו"מ כדי להביא שגשוג לשני העמים    עריקאת: אבו מאזן הודיע לג'ורג' מיטשל - לא נחדש את המו"מ אלא אם תופסק הבניה גם בירושלים
עופר וולפסון
ארגון יוניצ"ף מסר כי בידיו תיעוד ל-15 מקרים בהם נעלמו בימים האחרונים ילדים שטופלו בבתי-חולים במדינה    האו"ם: "הבעייה הייתה קיימת בעבר, אך כעת עלולה להתגבר"
יואב יצחק
הסדר ניגוד עניינים עליו חתם יהודה וינשטיין לקראת כניסתו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה מעיד על הבעייתיות הרבה הכרוכה במיניו עו"ד בכיר לתפקיד    וינשטיין יהא מנוע מטיפול בשורה ארוכה של נושאים ותיקים
אבי טרנגו
בעידכון של משרד האוצר האמריקני לרשימת אנשי הטרור עליהם חלים סנקציות בהעברות כספים בינלאומיות נמצא רק איש חמאס אחד: מוסא אבו-מרזוק, סגנו של חאלד משעל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il