X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבלגית סיפקה פייט ראוי אך נכנעה לבסוף 6:4, 3:6, 6:2 למדורגת 1 בעולם
▪  ▪  ▪
החזירה את הנין למציאות. סרינה (Gettyimages)

לכל דבר טוב יש סוף והמציאות, כך טוענים, עולה על כל דמיון. רצינו, חלמנו, אבל גם הקאמבק החלומי של ז'וסטין הנין, שחזרה לשחק טניס אחרי שנה וחצי, נעצר בסופו של דבר. המדורגת 1 לשעבר נתנה פייט אדיר, לא נפלה מיריבתה ברוב שלבי המשחק, אבל המדורגת 1 הנוכחית - סרינה וויליאמס - פשוט היתה חזקה מדי. אחרי שעתיים ו-10 דקות, האמריקאית ניצחה  4:6, 6:3, 2:6 והשלימה דאבל במלבורן, אחרי שזכתה בטורניר הזוגות ביחד עם אחותה, ונוס.

פדרר מחכה למארי בגמר הגברים: "הלחץ עליו"

עבור סרינה, ששמרה על תוארה, זו היתה הזכייה החמישית באוסטרליה וה-12 בטורניר גרנד סלאם, מה שהשווה את מאזנה לזה של בילי ג'ין קינג. הנין, שבקושי הצליחה לדבר כשקיבלה את הצלחת על המקום השני, אמרה בסיום: "זה היה טורניר מאוד מרגש בשבילי. טוב לחזור ולשחק במה שלדעתי היה אחד הטורנירים הגדולים בהיסטוריה. אני בטוח שאהיה כאן גם בעונה הבאה. אני רוצה לברך את סרינה, היא אלופה אמיתית ומגיע לה כל הכבוד".

"אני מודה להנין על הפייט שנתנה לי", אמרה סרינה בסיום, "כל התשואות מגיעות לה. בהחלט טוב שהיא חזרה. זה כבוד גדול לזכות שוב בתואר הזה".

מהלך המשחק
סרינה הגישה ראשונה ולמרות פייט של הנין הצילה שתי נקודות שבירה בדרך לניצחון במשחקון. הנין לקחה את ההגשות שלה די בקלות, אבל בפעם הבאה נשברה וסרינה עלתה ל-1:4. הבלגית לא התייאשה, שברה וחזרה ל-4:4. הנדנדה נמשכה, וסרינה עלתה ל-4:5. הנין נאבקה, גם המשחקון הבא היה צמוד, אבל בסיומו חגגה וויליאמס עם 4:6 במערכה הראשונה. הנין, אגב, מעולם לא חזרה מפיגור מערכה מול סרינה.

הנין עלתה חדה יותר למערכה השניה, שברה בפתיחה ועלתה ל-1:2. וויליאמס, מצידה, שמרה על קור רוח והפכה ל-2:3. ומה הלאה? עוד שבירה, הפעם בצד השני, ו-3:4 להנין. בשלב הזה לקחה הבלגית משחקון על האפס ועלתה ל-3:5. מכאן ועד לזכייה במערכה הדרך היתה קצרה, ועוד משחקון על האפס סידר 3:6 להנין ושיוויון במערכות.

במערכה השלישית השבירה הראשונה היתה של סרינה, שעלתה ל-1:2. שבירה נוספת שלה סידרה לה 2:4. מכאן הנין כבר לא היתה יכולה לחזור. אחרי עוד שני משחקונים סגרה סרינה את הסיפור עם 2:6 במערכה השלישית ודאבל באוסטרליה, אחרי שזכתה עם אחותה ונוס בטורניר הזוגות. האמת, מגיע לה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/156313.jpg

תאריך:  30/01/2010   |   עודכן:  30/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
במהלך שש שעות חקירה אמר בלייר כי אם הייתה ניתנת לו ההזדמנות, היה מחליט שוב לפלוש לעירק    השתמש בבימה שניתנה לו כדי לקרוא למאבק נגד אירן
מאיה שני
מרגרט תאצ'ר הפגינה קרירות כנגד בקשתה של ארצות הברית להתערב במשבר בני הערובה באירן ב-1979    כך עולה ממסמכים שחיסיונם הוסר היום לאחר שהיו שמורים בסוד במשך 30 שנה
אייל גרוסברד
94:101, שיא קריירה למילסאפ. עמרי ייקח עימו דאנק ענק על פרייס
חגי מטר
היא בוגרת רימון שמחזיקה סופר גרופ משלה, אולי בגלל שאין לה בעיה לגשת לאמן בסוף הופעה ולהגיד לו "בוא ננגן יחד". שלומי שבן ונעם רותם כבר בפנים. השבוע היא מילאה את לבונטין 7 ובסוף הערב חזרה בטרמפים לבית הוריה בפתח תקוה. קוראים לה פזית גל־ער, לשעבר "התופעה", ונשבר לה שאנשים נרתעים מנכה שרוצה לחיות
עופר וולפסון
משטרת דובאי מסרה (יום שישי) כי זהות המתנקשים במחמוד אל-מבחוח ידועה להם    חאלד משעל מאיים כי הנקמה תגיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il