X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מספקת פתרון אלחוטי רחב פס כחלק מתשתית ה-GSM הנפרסת עבור מגאפון בצפון רוסיה וסיביר
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  אלווריון
  GSM

אלווריון בע"מ (NASDAQ: ALVR), העוסקת באספקת פתרונות גישה אלחוטית רחבת פס (BWA), הודיעה (יום ה', 24.4.03), כי המפעילה הסלולרית הרוסית בטכנולוגיה של GSM, חברת מגאפון (Megafon), ביצעה הזמנת המשך למערכת WALKair, פתרון אלחוטי רחב פס להעברת תקשורת בטכנולוגיה של "נקודה אחת למספר נקודות" (PTMP). המוצר WALKair בתדר GHz 10.5 יותקן כחלק מתשתית ה-GSM הנפרסת עבור מגאפון בצפון רוסיה וסיביר.
מגאפון הנה פרי מיזם משותף לחברות סונרה (Sonera), טליה (Telia), טלקום אינווסט (Telecominvest) וסיטי-מובייל (CT-Mobile). בהיותה החברה היחידה בעלת רשיון הפעלה ברחבי רוסיה של GSM, משקיעה מגאפון רבות בבניית תשתית GSM מתקדמת ברחבי המדינה. במהלך שנתיים בלבד, הרחיבה החברה את שירותיה לחמישה מתוך שבעה מחוזות פדראליים ובנתה בסיס מנויים המונה למעלה מ- 3.6 מיליון לקוחות.
בשנים 2001-2002 בהן נפרסה והורחבה רשת ה-GSM, שימשה הטכנולוגיה האלחוטית הנייחת של מערכת ה-WALKair לאספקת שירותי הזנה באופן יעיל ואמין לתחנות הבסיס הסלולריות. גישה אלחוטית רחבת פס מהווה פתרון הזנה סלולרי חלופי וחסכוני יותר לטכנולוגית "מנקודה לנקודה" או חכירת קווים.
שת ההזנה מ-"נקודה אחת לנקודות רבות" (PTMP) יכולה אף לשמש פלטפורמה עבור המפעילות למתן שירותי גישה נייחים ובכך לתרום להכנסות ורווחים נוספים. עתה, משהחל השלב השלישי בו מרחיבה מגאפון את שירותיה גם לסיביר וצפון רוסיה, נבחר ה-WALKair פעם נוספת ככלי יעיל וחסכוני להזנת התחנות.
אלכסיי ניצ'יפורנקו, סמנכ"ל מגאפון: "ניסיוננו במהלך השנתיים האחרונות מוכיח כי העברה בפס רחב תוך שימוש בטכנולוגית העברה "מנקודה אחת למספר נקודות" הנה הדרך האידיאלית להזנה יעילה בקיבולת גבוהה של רשת GSM. בהתחשב בתנאי השטח הקשים של רוסיה, מהווה מערכת ה-WALKair פתרון חסכוני להתקנה ותואם את דרישתנו לאיכות גבוהה. עתה משאנו מרחיבים את הרשת, אנו מרגישים בטוחים להשתמש פעם נוספת בטכנולוגיות המתקדמות והטובות ביותר, מתוצרת אלווריון".
צביקה פרידמן, נשיא אלווריון, הוסיף: "אנו שבעי רצון על כך שהפתרון המתקדם שלנו בתדר GHz 10.5 משרת את מגאפון בצורה כה מוצלחת ומצפים בכיליון עיניים להמשיך ולפעול בשיתוף פעולה עם התקדמות פריסת הרשתות. מגאפון מהווה דוגמא מצוינת לחברות סלולר רבות נוספות, המכירות ביתרונות השימוש בטכנולוגיה אלחוטית נייחת המשתלבת ברשתות הסלולר הקיימות.
חברות אלו מכירות ביעילות ובחסכון בשימוש בפתרון זה, המאפשר השקתם של שירותים נוספים המייצרים הכנסות, בהשוואה לשימוש בטכנולוגיה אלחוטית של "העברה מנקודה לנקודה" (PTP) או חכירתם של קווים על מנת להזין את תחנות הבסיס. כמובילי השוק במוצרים בתדר GHz 10.5 אנו מעמיקים את נוכחותנו בכל המקומות בהם תדר זה זמין, בכללם הודו ואמריקה הלטינית".
אודות מגאפון
חברת מגאפון הנה מפעילת שירותי הסלולר הראשונה הפועלת ברחבי רוסיה כולה, בתקן 900/1800 GSM. חברת מגאפון נולדה משינוי ארגוני של חברת נורוות וסט גי.אס.אם (North-West GSM) והתמזגותה עם סוניק דואו (Sonic Duo) ממוסקבה, מוביקום קווקז (Mobikom-Kavkaz), מוביקום סנטר (Mobikom-Center), מוביקום נובוסיבירסק (Mobikom-Novosibirsk), מוביקום קברוסק
(Mobikom-Khabarovsk), מוביקום קירוב (Mobikom-Kirov), אם.סי.סי פובולזיה (MCC-Povolzhye), וולזבסקי גי.אס.אם. (Volzhsky GSM), ואוראלסקי גי.אס.אם (Uralsky GSM).
בעלי המניות העיקריים של מגאפון הנם טלקומינווסט
(Telecominvest), סיטי מוביל (CT-Mobile), סונרה (Sonera) מפינלד וטליה (Telia) משוודיה. אזור הרישוי של מגאפון משתרע על פני כלל שטחה של רוסיה, בו אוכלוסייה המונה 145 מליון נפש. למגאפון מעל 3.6 מיליון לקוחות.
אודות אלווריון:
אלווריון מחויבת להעברת פתרונות גישה אלחוטית רחבת פס עבור מפעילות תקשורת, ספקי שירות וחברות ברחבי העולם, במטרה למנף את יתרונות רוחב הפס לרווחים משמעותיים. אלווריון מציעה גישה מהירה לאינטרנט ושירותי העברת קול ונתונים עבור מנויים ב"מייל האחרון", קישוריות לשדרת הנתונים וקישור לרשתות פרטיות.
אלווריון הנה החברה בעלת המגוון הרחב ביותר של פתרונות גישה אלחוטית רחבת פס ותמיכה בינלאומית, ומאחוריה מעל מליון וחצי התקנות של יחידות קצה ב-120 מדינות ברחבי העולם. החברה הנה הספקית המובילה לכל סוגי הלקוחות, החל ממנויים ביתיים ועד ללקוחות עסקיים, רשתות וירטואליות פרטיות לארגונים (VPNs), הזנה לתחנות ממסר סלולריות, תקשורת בין-קהילתית, תעבורה ניידת לכוחות חירום וקישוריות ל"נקודות חמות" (Hotspots).
לאחרונה הטמיעה אלווריון את פתרונות אינווייב ואת ניסיונה במערכות רוחב פס בינוני, וכיום מציעה ללקוחותיה פתרונות אלחוטיים שלמים הכוללים טווח רחב של רוחב פס, מאפייני לקוח וסוגי שירותים.

תאריך:  24/04/2003   |   עודכן:  24/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
השרה לבנת ביטלה את זכייתו בפרס ישראל מאחר וסירב להשתתף בטקס ההענקה
גיל איל
בארה"ב הגיבו בזעם על הדברים: 'לטעמנו, במקרה הטוב מדובר בהתבטאות מוזרה'; הבהירו - למרות שאיננו כוח כובש, אנו מכבדים את כל חוקי המשפט הבינלאומי
מירב לוי
טוענים: הדבר נעשה בניגוד להמלצות ועדה ציבורית שיזם משרד הפנים; המטרה: מימון הגרעונות הכספיים של עיריית רחובות
גיל איל
הקבוצות הן 'רדיו קול-חי' ו-'רדיו אופק';
מירב לוי
הכנס יתקיים בתל אביב ביום 29.4.03; את הכנס ינחה פרופ' יאיר אורגלר; ישתתפו: ד"ר דוד קליין, שלמה נחה, גיורא עופר, ניר גלעד ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il