X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קשר הפועל לרדיו ת"א: אנחנו עולים על מכבי תל אביב מבחינת הכדורגל
▪  ▪  ▪
ערן זהבי מקבל אהבה מעמרי קנדה. צפו באניימה מדבר

הקלות שבה הפועל תל אביב פירקה אמש (ראשון) את מ.ס אשדוד יוצרת תסכולים, כך מסתבר, לא רק אצל האשדודים. ערן זהבי, שכבש את הראשון, התראיין לתכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום, קול הים האדום ורדיו חיפה והסביר את הנקודה.

  • רביעי, חגיגת גביע המדינה עם ערוץ הקיבוץ ב-5+LIVE
  • רביעי, 20:45, 5+LIVE: הפועל חיפה מול הפועל תל אביב
  • זה מתסכל לשחק כדורגל כזה ואז בסוף לא רק שאתה במקום השני, אתה 12 נק' ממכבי חיפה", אמר זהבי שכבש כבר חמישה שערים העונה, "הם עושים עונה מדהימה ומנצחים 0:1 איפה שאנחנו לא מצליחים".

    שבועיים לפני הדרבי, גם היריבה העירונית עלתה על סדר היום: "מבחינת היכולת כולם רואים שהפועל עולה על מכבי בכמה דרגות אבל עדיין, למרות כל העונה היפה והכדורגל היפה שהפועל משחקת, הפער הוא רק שתי נקודות כך שיכול להיות שנסיים בסוף במקום שלישי או רביעי".

    "מבחינה אישית, השינוי אצלי בא מזה שאני משחק יותר והתחלתי לקחת יותר אחריות, לאבד פחות כדורים שטותיים ולתת דגש על מחוייבות טקטית לקבוצה".

    וינסנט אניימה, ששב אל בין הקורות מול אשדוד, הביע רגשות דומים. "יהיה קשה לחזור למאבק האליפות כי חיפה ברחו. הם נעלמו. בואו נהיה כנים, זו המציאות. הם נעלמו. 6 נקודות זה המון כשאתה מגיע לפלייאוף ונותרו לך עוד 4-5 משחקים. זו עונה מדהימה שלהם".

    "לא ראיתי דבר כזה מלבד אצל קבוצות כאינטר וברצלונה", התייחס אניימה לצבירת הנקודות המרשימה של הירוקים, "צריך לתת להם המון קרדיט כי הם מצליחים מאוד. מתישהו הם יאבדו נקודות. אני לא יודע מתי, איש לא יודע".

     "איש מקאזאן לא דיבר איתי", אמר אניימה על הדיבורים סביב מעברו האפשרי ליריבת הפועל בליגה האירופית, "נחכה ונראה מה יקרה. אדבר עם אנשים ואבדוק אם מדובר במשהו רשמי או לא. אולי בגלל המשחק הם מנסים לשחק איתי משחקים".

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/157433.jpg

    ביום רביעי (20:45, ישיר ב-5+LIVE) מחכה הפועל חיפה לגוטמן וחניכיו בסיבוב ח' בגביע. אניימה אינו מוכן לצאת בהצהרות מפוצצות ומדגיש כי יש לעבור שלב שלב בדרך למטרה: "רק אם נמשיך להתקדם לשלבים הבאים בגביע נדבר על כך".

    הפועל תארח את אחי נצרת באשדוד?

    משחק הבית הקרוב של הפועל ת"א מול אחי נצרת ייערך באשדוד או באשקלון אם ערעור הקבוצה לא יתקבל בבית הדין מחרתיים. הפועל לא תוציא כרטיסים למשחק מאחר והיציעים במגרשים אלו לא מכילים את  כמות האוהדים והמנויים העומדת על 7000.

    באיגוד השופטים מעניקים היום גיבוי מלא לקוון דני קראסיקוב בעקבות הטענות לאישור השער השלישי שנכבש מנבדל. המבקר רחמים שאשו נתן ציון גבוה לקוון הבינלאומי. 

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/157436.jpg

    תאריך:  08/02/2010   |   עודכן:  08/02/2010
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    אלעזר לוין
    יקימו את קבוצת הרכישה הגדולה בישראל   היקף המכירות - 1.5 מיליארד שקל    הקרקע - בבעלות מפעלי תחנות של קובי מימון    תב"ע מתירה לבנות רק 1,072 דירות, ולא ברור איך צמח המספר ל-1,400
    יפעת גדות
    מדגמי בחירות באוקראינה מראים כי מנהיג האופוזיציה ויקטור ינוקוביץ' זכה בניצחון על-פני יריבתו רה"מ יוליה טימושנקו בסיבוב השני בבחירות לנשיאות המדינה    מבטיח לא לנהל ציד מכשפות פוליטי    "אני חושב שיוליה טימושנקו צריכה להתכונן לפרוש"
    איציק וולף
    מנכ"ל הכנסת העביר את ההוראה לחברי הכנסת    עד היום טסו ב'ביזנס' רק בטיסות ארוכות הטווח    ההתייקרות הצפויה של כרטיסי הטיסה - מאות אלפי שקלים בשנה
    איציק וולף
    אלמונים הציתו את רכבו של השופט משה גלעד    המשטרה החלה בחקירת האירוע    היה בעבר סניגורו של העבריין מיכאל מור    המשטרה: ההצתה פגיעה בסמל שלטון ובדמוקרטיה
    יפעת גדות
    במסגרת מחקר, משתתפים ששתו שני משקאות או יותר בשבוע היו בסיכון גבוה ב-87% להיות בין אלו שאובחנו עם סרטן הלבלב    לאנשים ששותים משקאות מוגזים ממותקים על בסיס קבוע יש לעיתים קרובות גם הרגלים אחרים לא בריאים
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il