X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שערים של דז'אקו עראפת (108) ונסטיה צ'ה (110, בפנדל) הכריעו
▪  ▪  ▪
סכנין חוגגת. צפו בתקציר המשחק

מול 12 אלף צופים נלהבים, בני סכנין העפילה היום (שלישי) לשמינית גמר גביע המדינה אחרי 0:2 בהארכה על עירוני א.א.פאחם מליגה א'. המשחק היה חלש לכל הדעות אולם אחרי 108 דקות עקרות (שכללו הרחקה של אסף בן מוחה בתחילת המחצית השניה) הגיעו שתי דקות של כדורגל בהן דז'אקו עראפת ונסטיה צ'ה (פנדל) מצאו את הרשת פעמיים ו-וידאו שהמשחק לא ייגמר בהפתעה.

עם הירידה להפסקה אירעה תקרית חריפה בין סואן לבן מוחה. האחרון ירק על קשר סכנין, שהחל להשתולל וניסה לפגוע באסי בן מוחה. השוטרים הרגיעו את סואן שהמשיך להשתולל בחדר ההלבשה. מאמן אום אל פאחם סמיר עיסא ניגש לסואן כדי להרגיע אותו ושמע מהשחקן: "תגיד לבן מוחה שעדיף שלא יעלה למחצית השניה". בסופו של דבר בן מוחה עלה והורחק.

"ניסיתי לדבר עם בן מוחה כי מה שהוא עשה זו בושה שלא קשורה לכדורגל", אמר עבאס סואן בסיום, "הקבוצה באה להסתגר ולצאת למתפרצות. ניסינו להניע את הכדור למרות המשטח הבעייתי. הגענו להזדמנות שתיים אבל זו לא היתה הרמה שלנו".

מרקו בלבול הוסיף: "ידענו שיהיה קשה אבל היתה אווירה מדהימה. בליגת העל לא רואים דבר כזה. זה הכניס את השחקנים טוב למשחק. חשוב שעברנו שלב ועשינו את זה בסטייל. לא חושב שהיה משחק לא טוב, אמנם לא היו מצבים אבל שלטנו. הכי חשוב שעברנו שלב".

מהלך המשחק
פתיחה בינונית של שתי הקבוצות ומשחק חלש ב-20 הדקות הראשונות. בדקה ה-23 רגע של מחלוקת. דז'אקו ערפאת חדר לרחבה וספק הוכשל, השופט החליט שחלוץ סכנין זרק את עצמו והורה להמשיך. בדקה ה-31 מצב מסוכן לאום אל פאחם. גב'ארין ירה מ-20 מטר ופגש את המשקוף.

בדקה ה-41 נסטיה צ'ה הוכשל סמוך לרחבה וגם לקח את הבעיטה החופשית, אבל הכדור הלך מעל לשער של אום אל פאחם. אסי בן מוחה, שלמרות האיומים של סואן דווקא כן עלה למחצית השניה, עזב את המגרש אחרי 3 דקות בלבד כשראה את האדום בעקבות פגיעה ללא כדור. המארחת ב-10 שחקנים.

8 דקות לסיום צ'ה יכול היה להכריע, אבל מתוך הרחבה בעט חלש לידיים של חלאילה. ההארכה יצאה לדרך בלי בשורה יוצאת דופן אבל בדקה ה-108 סכנין סוף סוף הצליחה לעלות ליתרון אחרי הגבהה של אבו ריא משמאל ונגיחה מדוייקת של דז'אקו עראפת - 0:1 לבני סכנין.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/157504.jpgשתי דקות חלפו והחלוץ הוכשל בצד שמאל של הרחבה. נסטיה צ'ה ניגש לבצע ושם את זה בפינה כמו שצריך - 0:2 לסכנין.

תאריך:  09/02/2010   |   עודכן:  09/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי השקד - מרכז הפחד של המוח - מתחיל לפעול בזמן מחשבה על הפסד כספי    בני האדם התפתחו כך שיהיו זהירים לגבי הסיכוי להפסיד כסף או נכסים אחרים בעלי ערך
איציק וולף
ראש הממשלה נועד עם שגרירי מדינות האיחוד האירופי ודרש מהם להעביר לממשלותיהם את דרישת ישראל להפעלת סנקציות משמעותיות ומיידיות על אירן
איציק וולף
תוכנית הגרעין האירנית מתקדמת כמעט ללא מפריע    טהרן הודיעה על ההפעלה המתוכננת של הכור בבושהר והחלה בהעשרת אורניום בנתנז    ארה"ב מעוניינת להטיל סנקציות בתוך שבועות
עופר וולפסון
היקף המסחר הסתכם בכ-103 מיליארד דולר לעומת ממוצע חודשי של כ-87 מיליארד דולר במהלך 2009, כאשר היקף פעילות המוסדות הזרים הגיע ל-60%    היקף פעילות תושבי ישראל ירד
אלעזר לוין
אלביט פלאזה בשליטתו תקים קרן השקעות בנדל"ן עם חברה אמריקנית בניהולו של דני מכלוף    זיסר: התוכנית הכוללת שלנו היא להשקיע עד מיליארד דולר בארה"ב    השותף האמריקני מנהל למשקיעים אמריקנים נדל"ן בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il