X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סך הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2003 עלו ל-1,031.3 מיליון שקלים; מספר הלקוחות הפעילים עלה ב-19% ועמד על 1,894,000 לקוחות, לעומת 1,596,000 לקוחות בסוף הרבעון המקביל אשתקד
▪  ▪  ▪
 קישורים
  פרטים נוספים באתר החברה

 שמות קשורים
  פרטנר

חברת פרטנר תקשורת פרסמה (יום ד', 30.4.03) תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2003 (ינואר-מרס).
על-פי הנתונים, הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2003 עלה ל-34.8 מיליון שקלים (7.4 מיליון דולר), בהשוואה להפסד של 22.9 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
סך הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2003 עלו ל-1,031.3 מיליון שקלים (220.0 מיליון דולר), עליה של 11% לעומת 929.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
מספר הלקוחות הפעילים עלה ב-19% ועמד על 1,894,000 לקוחות, לעומת 1,596,000 לקוחות בסוף הרבעון המקביל אשתקד. כמו-כן עולה, כי מספר דקות השימוש החודשי הממוצע ברבעון היה 267, ירידה של 6% לעומת 284 דקות שימוש חודשיות ברבעון המקביל אשתקד.
בהתייחסו לתוצאות הרבעון הראשון של שנת 2003, אמר עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר: "למרות הסביבה המאקרו-כלכלית אשר ממשיכה להיות מאתגרת, המשכנו לשפר את הביצועים התפעוליים והפיננסיים שלנו. כמו-כן המשכנו להוכיח את יכולתנו לשמור על בקרה הדוקה על עלויות ולהתאים את הפעילות העסקית שלנו, הן לתנאי השוק המשתנים, והן להשפעות הרגולטוריות. נקודות העוצמה שלנו בשיווק, בשירות לקוחות ובאסטרטגיות רשת, מאפשרות לנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו".
סקירה פיננסית
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2003 הסתכמו ב-1,031.3 מיליון שקלים (220.0 מיליון דולר), עליה של 11% בהשוואה ל-929.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, וירידה של 3% בהשוואה ל-1,062.1 מיליון שקלים ברבעון הרביעי של שנת 2002.
ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2003 הושפעו באופן מהותי על-ידי הירידה בשיעור של 10% בתעריפי השיחות הנכנסות, אשר נקבעה על-ידי הרגולטור ונכנסה לתוקף ביום 1 ינואר 2003. כמו-כן באמצעות ירידה בהכנסות משירותי נדידה, בעיקר בשל המתיחות באזור שהשפיעה לרעה על נסיעות לישראל וממנה.
הכנסות שירותי נתונים ותוכן היוו 7% מההכנסות הכוללות של החברה ברבעון הראשון של שנת 2003, לעומת 5% ברבעון המקביל אשתקד, ו-6.4% ברבעון הרביעי של שנת 2002. הכנסות שירותי נתונים ותוכן היוו כ-8% מה-ARPU ברבעון הראשון של שנת 2003.
מנהל הכספים הראשי של החברה, אלן גלמן, אמר: "אנחנו מאד מרוצים מהתוצאות הכספיות שלנו ברבעון הראשון של שנת 2003. הצלחנו להגדיל את הרווח הנקי שלנו לעומת הרבעון הרביעי של שנת 2002, על אף ההשפעה המהותית של הירידה בשיעור 10% בתעריפי שיחות נכנסות שנקבעה על-ידי הרגולטור ואשר נכנסה לתוקפה ביום 1 ינואר 2003.
"הצלחנו להביא לעליה של 11% בהכנסות לעומת הרבעון הראשון אשתקד, ובכך הוכחנו את יכולתנו להמשיך להגדיל את ההכנסות בשיעור בריא בשוק עם רמת חדירה גבוהה ביותר. במבט קדימה, אנו מצפים לעליה בהכנסות ברבעון השני של שנת 2003 ולשיפור בשולי הרווח של החברה", הוא אמר.

תאריך:  30/04/2003   |   עודכן:  30/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
יבצע ארגון מחדש של מערך הסניפים וצמצום מספר העובדים; התוכנית נועדה להחזיר את החברה לרווחיות, לאחר הפסדים שרשמה אילנות בטוחה בשנתיים האחרונות
מירב לוי
האישור ניתן לבקשה מיוחדת להטסת חולה קשה שזקוק לטיפול רפואי בארץ
מירב לוי, רנית נחום-הלוי
מזמינים את אבו מאזן לביקור בבית הלבן, אך מדגישים - בלי ערפאת: ארה"ב הגישה את תוכנית השלום "מפת הדרכים" לראש הממשלה; בשלב הראשון יצטרכו הצדדים להצהיר על הפסקת האלימות
מירב לוי
לין התייחס לניגוד האינטרסים בהתנהלותו של ח"כ עמיר פרץ כיו"ר ההסתדרות הכללית במהלך השביתה הנוכחית
ענבל אביב
שטראוס יוצאת בקמפיין חדש למוצר הותיק; הקמפיין המתרחש כולו בעתיד, ממשיך את הז'אנר המסורתי של מילקי שטראוס ובו מתרחש - הקרב על המילקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il