X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי הזכויות על הסדרה הם יאיר דורי אינטרנשיונל וקבוצת מפל תקשורת בע"מ, בבעלות ישראלית; ההסכם צפוי להניב לבעלי הסידרה, תמורה של כ-10 מיליון דולר בשנה
▪  ▪  ▪

הטלנובלה הארגנטינאית והלהיט הטלוויזיוני הפופולרי האחרון בקרב בני נוער - "המורדים" REBELDE WAY, תשודר החל מהחודש (מרס 2003) לעונה שניה בארגנטינה וישראל. הטלנובלה תכלול 185 פרקים.
הטלנובלה נמצאת בבעלות יאיר דורי אינטרנשיונל מקבוצת מפל וכריס מורנה גרופ. בעלי הזכויות חתמו על הסכם הפצה כלל עולמי עם Warner Bros. ההסכם צפוי להניב לבעלי הסידרה, תמורה של כ-10 מיליון דולר בשנה.
נדב פלטי מייסד משותף יחד עם תמי מוזס בורוביץ' ומנכ"ל קבוצת מפל: "אנו נרגשים מההסכם שנחתם עם חברת התקשורת והמותגים הגדולה והמובילה בעולם - וורנר ברדרס. הסכם זה יהווה נדבך נוסף בשורת הסכמים בינלאומיים שהחברה חתמה עליהם בעת האחרונה, שהם פועל יוצא של מדיניות החברה להמשיך ולהתרחב לשווקים חדשים ולהמשיך ולהיות בין המובילים בעולם התקשורת בישראל".
כריס מורנה - יוצרת הסידרה, הוסיפה כי זהו כבוד גדול, שוורנר ברודרס תמסחר את הסדרה, שהחלה את דרכה בארגנטינה ומשמעות ההסכם היא הכרה באיכויותיה בעולם כולו. "הקפדנו ליצור סידרה בעלת אופי גלובאלי, אשר מתמודדת עם בעיות אופייניות של בני נער בעולם כולו ולא רק בארגנטינה, וגיבוריה מהווים מקור להזדהות וחיקוי", אמרה מורנה.
יאיר דורי - מייסד ומנכ"ל יאיר קבוצת דורי הוסיף: "אני נרגש שפרויקט הטלנובלות אשר בו התחלתי לפני 12 שנים, קוצר את פירות ההשקעה, וזוכה להכרה בינלאומית מענק תקשורת עולמי כוורנר ברדרס. ללא ספק, הסכם זה מהווה צעד גדול ומשמעותי לחברה, הן מהפן התוכני והן מהפן הכלכלי. אני מאמין ומקווה כי שיתוף הפעולה עם וורנר ברדרס יתרחב בהמשך לסדרות נוספות".
סיימון פיליפס - נשיא ומנכ"ל LDI ויוסי פוקס - מנכ"ל ושותף ב- DTR מקבוצת מפל תקשורת, מסרו כי ל-LDI ו-DTR שהם הזכיין הגדול והמצליח ביותר במזרח התיכון של מותגים מובילים, מהווה הרכישה האחרונה הזדמנות להכרת שווקים חדשים וייחודיים. הרכישה מסמנת התפתחות חשובה בהמשך הצמיחה של LDI ו-DTR ומציבה אותנו כשחקנים מובילים בעולם המותגים והמיסחור (מרצ'נדייזינג).
על מפל תקשורת בע"מ
מפל תקשורת בע"מ הינה קבוצת אחזקות ישראלית, המתמחה בתחומי המדיה והפרסום. מפל נוסדה בשנת 1999 על-ידי תמר מוזס בורוביץ ונדב פלטי, והחלה את פעילותה העיקרית בשנת 2000. פעילותה של מפל תקשורת מתפרסת על פני קשת רחבה של תחומים בענפי המדיה והפרסום, באמצעות החברות השונות החברות בקבוצה:
פרסום:
- מתן רשיונות (Licensing) למסחור (Merchandising) ושימוש במותגים ((Branding - חברת LDI;
- מסחור וייצור מוצרים תוך שימוש במותגים, לצורכי פרסום וקידום מכירות - חברות DTR ו-GSS;
- מדיות פרסום ייחודיות - קבוצת CommunicaTV וחברות הבת שלה CTV Tech, CTV Media, See Vision;
טלוויזיה:
- שירותים מסחריים לתאגידי תקשורת בינלאומיים, כגון MTV, בשוק התקשורת הישראלי - חברת IMH;
- ערוצי הטלוויזיה - ויוה ו"ויוה פלטינה";
- קבוצת יאיר דורי;
- הפקתם בארץ ובעולם של טלנובלות ומכירתם בארץ ובעולם;
אינטרנט:
- אתרי היכרויות באינטרנט - קבוצת PointMatch (מפעילת אתר קופידון) וחברת הבת שלה PointMatch USA;
- אלפי - אתר האינטרנט הגדול ביותר ברשת לילדים בני 3-7;
סלולרי:
שירותי תוכן (IVR ו-SMS) לרשתות סלולריות - חברת ערוצי תוכן.

תאריך:  30/04/2003   |   עודכן:  30/04/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
"נאדי פנורמה אלסיאראת" - מועדון פנורמה למכוניות
גיל איל
תוקף את נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, על שהשתלח במשרד מבקר המדינה
ענבל אביב
המדובר בקמפיין תדמיתי אשר מעביר את המסר של חשיבות המהירות בסיטואציות שונות בחיים, וחשיבות המהירות לגלישה באינטרנט
רנית נחום-הלוי
סך הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2003 עלו ל-1,031.3 מיליון שקלים; מספר הלקוחות הפעילים עלה ב-19% ועמד על 1,894,000 לקוחות, לעומת 1,596,000 לקוחות בסוף הרבעון המקביל אשתקד
ענבל אביב
יבצע ארגון מחדש של מערך הסניפים וצמצום מספר העובדים; התוכנית נועדה להחזיר את החברה לרווחיות, לאחר הפסדים שרשמה אילנות בטוחה בשנתיים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il