X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חבר הנהלת הפועל פ"ת על דרך ריסון הקשר. והשינוי בקבוצה? "הכל זה מחפוד"
▪  ▪  ▪
סיני. "כל הקרדיט למחפוד" (צפו ב-1:1 של פ"ת מול הפועל ת"א)

שמונה משחקים רצופים ללא הפסד זה לא משהו לזלזל בו. הפועל פ"ת לא מבריקה, אבל בשבועות האחרונות אוגרת לא מעט נקודות יקרות במאבק נגד הירידה. את מירב הקרדיט מעניקים בפ"ת למאמן אלי מחפוד. מאז שחזר לתפקיד המאמן, אומרים במלאבס, יש שינוי גדול, בעיקר בגישה.

  • כתבה נרחבת על ראובן עובד - הערב במהדורת חדשות הספורט

"השינוי בהפועל פ"ת זה אלי מחפוד", אמר היום חבר ההנהלה תומר סיני לרדיו ת"א, "החלק שלי בהתאוששות הוא שמחפוד ביקש שחקנים והבאתי לו אותם. ברור שהשקט הוא דבר מאוד חשוב לקבוצה, כמו בכל עסק או כל דבר אחר בחיים. היום יש שקט והקבוצה נראית הרבה יתר טוב".

"להרבה שחקנים יש היכרות אישית איתי והם חברים שלי. לא מעט מהם גם שיחקו איתי כדורגל", התייחס סיני בכל זאת לחלקו בתקופה הטובה של פ"ת, "יכול להיות שזה שאני על הספסל גורם להם להרגיש יותר מחויבות. השינוי העיקרי שמחפוד עשה בהפועל פ"ת זה המוטיבציה. לפני כל משחק, כשהוא נותן להם את ההרצאה הטקטית, אפילו אני רוצה לשחק אחרי שהוא מטריף אותם".

"הפועל פ"ת התחילה את העונה עם סגל שהתאים אולי לליגה הלאומית, ועוד לתחתית", הסביר חבר ההנהלה את פתיחת העונה החלשה, "זה לא משנה מי אשם, אם דני לוי אשם או לא. ראינו שהיתה טעות, אז הבאנו את מחפוד וגם שחקנים שיש להם הרבה ניסיון ומחויבות. הבאנו את ג'ונתן אסוס וגם החתמנו אותו עכשיו לעוד 3 שנים. הוא אחד הקשרים האחוריים הכי טובים בארץ. כל אימון שלו זה כמו גמר גביע".

שחקנים בעייתיים בסגל? תומר סיני ממש לא חושב ככה. "עידן סרור מתנהג למופת, גם ג'ונתן נהדר. ראובן עובד, זה שהוא שחקן כדורגל גדול ומה שיש לו ברגליים אין הרבה בארץ, זה כולם יודעים. הוא סובל מסטיגמה לא טובה והוא באמת עשה לא מעט דברים לא טובים בקריירה שלו. כשהוא בא להפועל פ"ת אמרתי לו שהקבוצה יקרה לי ושאני רוצה לעזור לו לשקם את הקריירה שלו, אז אני מצפה ממנו להתנהג בצורה שתעזור לי. בינתיים זה מתחבר טוב. עובד, אם הוא רוצה לצאת מהבית אחרי 11 בלילה הוא צריך להתקשר אליי. בינתיים הוא התקשר כבר חמש פעמים".

מתוך תכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום, רדיו חיפה וקול הים האדום, בשיתוף ערוץ הספורט.

תאריך:  11/03/2010   |   עודכן:  11/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
תיכון בבירה האיטלקית הציע מכונות לממכר קונדומים במסדרונות    הוותיקן גינה את ההחלטה ואמר כי היא ממעיטה בערך המין    [ילדי בית הספר קלפרו ברומא / צילום: AP]
עופר וולפסון
טייקון התקשורת המקסיקני הוכתר ע"י מגזין פורבס כאיש העשיר בתבל, עם הון של כ-53.5 מיליארד דולר    כמות המיליארדים ממדינות מתפתחות גדלה באופן משמעותי
מאיה שני
אחת העיירות החליטה להיאבק בתופעת השכרות על-ידי הצבת שלטים המזהירים דווקא את הנהגים מפני עוברי אורח שיכורים    התושבים חשבו שהשלטים מבדרים
איציק וולף
נשיא המדינה קרא לשופטים להביא בחשבון את מכת המדינה של תאונות הדרכים כשהם גוזרים את עונשיהם של עברייני תנועה    "אין מחילה למי שנטל חיים"
מאיה שני
לאחר שאמש פורסם כי בני הזוג בוגדים זה בזה יוצאת אשת הנשיא בהצהרה כי אינה יודעת אם הזוגיות שלה היא לנצח    [קרלה ברוני וניקולא סרקוזי בדצמבר / צילום: AP]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il