X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחברה צופים שינויים בהרגלי הצריכה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  וורנר הום וידאו

'וורנר הום וידאו' הודיעה (א', 4.5.03), כי היא מבטלת את 'חלון ההשכרה' לסרטי הוידאו. מהיום, ניתן יהיה לרכוש (ולא רק לשכור) סרטי וידאו באותו היום בו ניתן גם לשכור אותם.
בכך 'וורנר הום וידאו' מוציאה לפועל בארץ את המהלך שמיושם בל רחבי אירופה כבר משנת 2002 בהצלחה יתרה. למהלך חשוב זה השלכות רבות, מוסרים בחברה, אשר ישפיעו על הרגלי הצריכה והתפיסה של מוצר ה-VHS (וידאו).
לראשונה גם חנויות פרטיות ורשתות המכירה יוכלו להציע ללקוחותיהם סרטי וידאו חדשים ואיכותיים למכירה, מה שלא יכלו לעשות עד ביטול "חלון ההשכרה" על-ידי 'וורנר הום וידאו'.
אילון גבעון, מנכ"ל 'וורנר הום וידאו' מסר, כי "יוזמה זו מיועדת לאפשר בחירה גדולה יותר לצרכנים ובכך למנוע אי הבנות בתאריכי יציאה של סרטים למכירה. עם אסטרטגיה חדשה זו, נוכל גם לאחד את מבצעי השיווק שלנו לטובת כל הצדדים - ספריות הוידאו ורשתות השיווק הקמעוניות - כיוון שהפעילות של שני ענפים אלה כבר לא תופרד על-ידי תאריכי היציאה ב-VHS. אנו מאמינים כי כתוצאה ממהלך זה, שכל הסרטים החדשים להשכרה ומכירה ייצאו באותו תאריך, בשני הפורמטים, נניע ונמקסם את ההכנסות של כל הגופים שמשכירים ומוכרים את מוצרינו".
אורי גור, מנהל השיווק של 'וורנר הום וידאו' מסר, כי "אנחנו מאמינים בפוטנציאל המכירה של המוצר ורוצים לפתוח את האפשרות לא רק לצרכנים שמחזיקים במכשירי DVD אלא גם ללמעלה ממיליון בתי-אב אשר ברשותם מכשירי וידאו. מהלך זה יפתח גם בפניהם את האופציה לרכוש סרטי וידאו איכותיים וחדשים, ליצור ספרייה פרטית בבית, ולהתייחס לסרט וידאו כמוצר שקונים אותו במחיר סביר, עם האטרקטיביות של סרט חדש, וברמה טכנית מושלמת ולא משומשת ושחוקה".
מדובר במהלך, אשר יושם במקומות רבים בעולם, שישנה את הרגלי הצריכה, כך צופים בוורנר הום וידאו, לפיהם סרטים הינם מוצרי השכרה ולא מוצרי קנייה.
כבר עכשיו, עם ביטול "חלון ההשכרה", הכותר הראשון ש'וורנר' מוציאה להשכרה ולמכירה באותו היום, בגירסאות DVD ווידאו, הוא "בואו נדבר על זה פעם שניה": סרט המשך ללהיט הענק 'בואו נדבר על זה', בכיכובם של רוברט דה נירו ובילי קריסטל, המגלמים מאפיונר (דה נירו) והפסיכיאטר שמצמידים לו (קריסטל).
בסרט משתתפים כוכבים נוספים כמו ליסה קודרו וג'ו ויטרלי. 'וורנר הום וידאו' צופה כי סרט זה יהיה להיט בשני הפורמטים הן להשכרה והן למכירה. שני הסרטים עשו יחד בארה"ב כ- 150 מיליון דולר. הסרט, שיהיה בחנויות, ברשתות ובספריות הוידאו החל מאמצע מאי, מהווה את הסנונית הראשונה של הפורמט החדש.
עם פעילות ב-78 מדינות ברחבי העולם - עם יותר מכל מחלקות הוידאו של כל אולפן סרטים אחר - WARNER HOME VIDEO שולטת על מערך ההפצה הגדול ביותר בעולם בתעשיית הוידאו. ספריית הסרטים של WARNER HOME VIDEO הינה הגדולה ביותר מזו של כל אולפן סרטים אחר, מציעה מגוון סרטים עצום, ותיקים וחדשים, באיכות מעולה מבית היוצר של האולפנים הבאים: WARNER Bros., Turner Entertainment Co., Castle Rock Entertainment, HBO Home Video, New Line Entertainment.

תאריך:  04/05/2003   |   עודכן:  04/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
זכה בתחרות היין הבינלאומית החשובה בעולם: THE CHALLENGE INTERNATIONAL DU VIN
הדר פרבר
מתוצאות סקר גיאוקרטוגרפיה עולה כי 47% הנשים מהמשתמשות, שוכחות ליטול גלולה, לפחות פעם אחת בחודש
הדר פרבר
כך על-פי דוח 'אדם טבע ודין'; שלושה מקרים של דלקת כבד נגיפית התגלו לאחרונה בקלאנסאווה
הדר פרבר
חברות אשר היססו או ביטלו השתתפותן בעקבות המלחמה בעירק נרשמו לתערוכה; התערוכה תתקיים בין ה-1-4 בספטמבר 2003
Nfc
היקף הפעילות העסקית בשנת 2002 בישראל של החברות ERA ו-COLDWELL BANKER היה כ-600 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il