X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טורס (5) הציב את האורחים ביתרון, אך רוני ופארק השלימו מהפך בבית
▪  ▪  ▪
מ-ה-פ-ך, יונייטד בינתיים ראשונה (GETTYIMAGES)

21/3/10. תרשמו את התאריך. ייתכן מאוד שהערב (ראשון) אירע הטוויסט החשוב ביותר העונה בליגה האנגלית. מנצ'סטר יונייטד גברה באולד טראפורד (בעוד אקט סמלי) על ליברפול 1:2, ומאוחר יותר התבשרה על אובדן נקודות של צ'לסי ב-1:1 שלה עם בלקבורן, אשר הביא לכך שגם ניצחון במשחק החסר של הבלוז לא ישיב אותם לפסגה.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2
מנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על אליפות רביעית ברציפות, במיוחד אחרי 1:2 על ליברפול באולד טראפורד, שהרחיק את החבורה של רפא בניטס מהמירוץ על כרטיס לליגת האלופות. פרננדו טורס האורח השתיק את יושבי תיאטרון החלומות עם שער כבר בדקה החמישית, אבל וויין רוני וג'י סונג פארק דאגו להשאיר את הנקודות בבית. יוסי בניון נכנס לקראת הסיום ובדקה ה-90 החמיץ מקרוב הזדמנות לאזן ולגנוב נקודה.

מהלך המשחק
ההתמודדות, כיאה למשחקים מהסוג הזה, נפתחה בגישושים הדדיים. בדקה החמישית יצאו האורחים להתקפה מסודרת ראשונה, בסיומה עלו ליתרון מפתיע. ג'רארד שלח את קאוט לתוך הרחבה, ההולנדי הגביה מצוין מצד ימין וטורס נגח בעוצמה כדור שנעצר רק ברשת של ואן דר סאר. 0:1 לליברפול. שבע דקות בלבד החזיק מעמד היתרון של החבורה ממרסיסייד. מסצ'ראנו הכשיל את ולנסיה ברחבה, ולהווארד ווב לא נותרה ברירה אלא להצביע על הנקודה הלבנה. רוני בעט, ריינה הדף מצוין, אבל החלוץ הנפלא עט על הריבאונד וקבע בקלילות 1:1. שער מספר 26 בליגה לאנגלי הבין-לאומי.

בדקה ה-23 סיים ולנסיה פעולה יפה בכנף הימנית עם הגבהה לרחבה, פארק התרומם גבוה ונגח אך הכדור חמק ליד הקורה של ריינה. כעבור שתי דקות ספג טורס כרטיס צהוב והפך לשחקן השני בליברפול ש"זוכה" לכבוד, אחרי מסצ'ראנו. עוד ארבע דקות חלפו, נאני ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך ריינה הדף לקרן. בתוספת הזמן של המחצית בעט רוני כדור חופשי מ-20 מטרים, ריינה עצר בקלות.

המחצית השניה נפתחה בצורה חלשה, כאשר שתי הקבוצות הרבו לאבד כדורים במרכז המגרש. בדקה ה-52 בעט ג'י סונג פארק מחוץ לרחבה, אבל ריינה קלט ללא קושי. כעבור שמונה דקות זה כבר היה בפנים. פלטשר הכניס כדור נפלא לרחבה, פארק התעופף באוויר ונגח פנימה. 1:2 ליונייטד. 

עימות פיזי בין פלטשר לקאוט הסתיים בשיחת נזיפה בלבד ובניטס הכניס את אקווילאני במקום ההולנדי הזועם. ראיין גיגס, שנעדר מארבעת משחקי הליגה הקודמים, עלה כמחליף לקראת הסיום וגם יוסי בניון נכנס בדקה ה-84. פרגי שלח לדשא את סקולס במקום פארק, שזכה למחיאות כפים רועמות מהאוהדים ביציעי אולד טראפורד. בדקה ה-90 טורס בעט ברשלנות כדור שקפץ לעבר בניון, אבל הישראלי נגח בצורה חלשה מקרוב הישר לידיו של אדווין ואן דר סאר הוותיק. החמצה גדולה של האורחים, שדועכים במירוץ לצ'מפיונס.

בלקבורן - צ'לסי 1:1
בדקה ה-6, אחרי שדידייה דרוגבה עשה את ה-0:1, קרלו אנצ'לוטי כבר ראה איך התקשורת שכל כך הציקה לו בעקבות ההפסד לאינטר וההדחה מהאלופות יורדת לו מהגב, אבל כנראה שהעונה הזו באמת הולכת לכיוון היונייטד. בדקה ה-70 אל חאדג'י דיוף הבקיע את השיוויון, כשב-20 הדקות שנותרו צ'לסי לא היתה קרובה למצוא את השער שיגרור עימו מהפך. הפער שלה מהצמרת כעת עומד על 4 נקודות.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/162252.jpgפולהאם - מנצ'סטר סיטי 2:1
התכולים של רוברטו מנצ'יני סופגים השמצות, חווים אכזבות ולא ממש משכנעים על הדשא, אבל את שלהם הם עושים. סיטי בדרך לאירופה ויהיה קשה לקחת לה את הכרטיס לליגת האלופות. הקוטג'רס אמנם הפתיעו עם רביעיה על יובנטוס, אבל חזרו לגודלם הטבעי מהר מאוד. רוקה סנטה קרוס הציב את האורחים ביתרון כבר בדקה השביעית וקרלוס טבס הכפיל (36) עם שערו ה-16 העונה בליגה. פנדל מוצלח של מרפי בדקה ה-75 כבר לא שינה דבר.

תאריך:  21/03/2010   |   עודכן:  21/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
איציק וולף
על חודו של קול אישרה הממשלה את דרישת סגן שר הבריאות שלא לבנות במקום שבו נמצאו קברים    שרי העבודה התנגדו: מדובר בקברים פאגאניים
יפעת גדות
מערכת המורכבת ממעין "סוכריה על מקל" המונחת על לשונו של העיוור וממירה תמונות ממצלמת וידאו המורכבת על זוג משקפיים לאותות המגרים אלקטרודות המצויות על המכשיר
איציק וולף
ייכנס לתפקידו בתחילת חודש אפריל    מחליף את בעז צ'ציק שפרש מתפקידו
גלי פיאלקוב
איך תוכלו לגדל ילדים טובים יותר, האם כדאי לקחת את הילדים ל"אליס בארץ הפלאות" ואיך משחק מחשב יכול להרוג?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il