X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שטראוס בקמפיין חדש לאקטימל בעלות של 400 אלף דולר
▪  ▪  ▪

סקר של מכון ברנדמן מחודש מרץ האחרון מראה, כי 40% מרופאי המשפחה ו-68% מרופאי הילדים המליצו על השימוש באקטימל לפחות פעם אחת בשלושת החודשים שקדמו לסקר. עוד מצא הסקר, כי 40% מהרופאים ו/ או בני משפחותיהם צורכים אקטימל.
בתקופה האחרונה התפרסמו מחקרים רבים בעיתונות הרפואית המובילה, הדנים בפרוביוטיקה. הרופאים הישראליים ערים ומודעים לפרסומים אלו והם מיישמים את הנושא במרפאותיהם.
סיגל שילוני, מנהלת שיווק דנונה בשטראוס: "תוצאות הסקר של מכון ברנדמן מאוד משמחות אבל לא מפתיעות אותנו. תחום הפרוביוטיקה נכנס יותר ויותר לרפואה הקונבנציונלית עם פרסום מחקרים קליניים בנושא המוכיחים תרומה משמעותית להגנת הגוף ולאיכות החיים. שטראוס, חלוצת הפרוביוטיקה בישראל, ונושאת דגל הבריאות, בנתה לאורך השנים מערכת יחסים הדוקה ומקצועית עם הקהילה המדעית - רפואית בארץ. חשוב לנו לעדכן את ציבור הרופאים באופן שוטף על כל מחקר חדש שמתפרסם על אקטימל או על פרוביוטיקה בכלל. התוצאות היפות הינן איפוא פרי של מערכת יחסים זו".
בחברת שטראוס, יצרנית אקטימל, החליטו לפרסם את תוצאות הסקר ולהביא אותם לידיעת הציבור בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. מטרת הקמפיין לחזק את אמון הצרכנים באקטימל ובסגולותיו הבריאותיות.
סרטון הטלוויזיה המוביל את הקמפיין מציג רופאים הצופים במשחק כדורגל בחדר הצוות. באחד מרגעי השיא של המשחק נכנס רופא נוסף לחדר. אחד מהרופאים פונה אליו בבקשה: "תעשה טובה.. תביא שישייה". הרופא חוזר מהמקרר ומניח על השולחן שישיית אקטימל. הרופאים משיקים אקטימל "לחיים" ושותים להנאתם.
הקמפיין יעלה ביום רביעי הקרוב בטלוויזיה, בעיתונות הארצית ועיתונות נשים, ברדיו הארצי ובשילוט נקודות המכירה. עלות הקמפיין 400 אלף דולר.
אקטימל הושק על-ידי שטראוס באוקטובר 1998, במסגרת חזון החברה ליצור שווקים חדשים ולהוביל אותם. כיום לאחר השקעות של מילוני דולרים בטכנולוגיה ובהחדרת המותג לשוק הישראלי, מהווה אקטימל את חוד החנית הבריאותי של מוצרי התזונה בארץ, עם שיעורי צמיחה שנתיים של עשרות אחוזים וחדירה שנתית של 34% מבתי האב. (נילסן, ינואר 2003)
אקטימל הינו שחקן יחיד כיום בשוק המשקאות הפרוביוטים, לאחר שבינואר האחרון החליטה תנובה להוציא מהשוק את המשקה הפרוביוטי שלה, LGG Emmi.
שוק המשקאות הפרוביוטים מגלגל כ-60 מיליון שקל בשנה וצומח בקצב של עשרות אחוזים.
קרדיטים לסרט הפרסומת: משרד פרסום - שלמור אבנון עמיחי Y&R. מנהל קריאייטיב ראשי- גדעון עמיחי, ראש צוות קריאייטיב - איל בנדלר, קופירייטר - מיטל שקדי, ארטדירקטור - אמיר בילו, סופרוייזרית - אילנה מונקה, תקציבאית - יעל מאיה, פלנר - הילה טמיר, מפיקת משרד-לילך גור אריה, הפקה - ישי הדס, במאי - אוהב פלנץ.

תאריך:  05/05/2003   |   עודכן:  05/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
אחמד סעדה גויס לחמאס בבית לחם לפני כשנה, אומן בכלי נשק שונים ואסף מידע מודיעיני על דרכי הגישה לירושלים ממחסום 300 שבדרום ירושלים
מדענים גילו כי הוירוס יכול לשרוד יותר ממה שחשבו בעבר; שורד בטמפרטורות נמוכות
אלונה קורן
דחיית ביצוע התוכנית הכלכלית מחודש מאי ליוני תגבה מחיר של כ-2 מיליארד שקל
גלית יצחק
סלקום מציעה את המבצע לאלה הרוכשים או משדרגים את מכשירם במהלך השבוע; 50% הנחה בשישי מ-16:00 ועד 7:30; מציעה מגוון תמונות SMS המתאימות לחג
הדר פרבר
הנציגים הכחישו כל קשר בינם לבין המחבלים, והבהירו כי השניים מעולם לא ביקשו להצטרף לתנועה; הפגישה נערכה ברפיח, ב-25 באפריל, בדירה השייכת לתנועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il