X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלם מכבי חיפה לפני הפועל: ערן לוי מסוכן אך שהאוהדים לא יתעסקו בו
▪  ▪  ▪
צפו בקינן ובחבריו באימון

מכבי חיפה, וזה לא סוד, עוברת עונה חלומית (ולא שכחנו את אפס השערים והנקודות באלופות). בישראל הקבוצה פשוט לא מפסיקה לנצח ומובילה את הטבלה ביתרון מבטיח של 8 נקודות (שגם אחרי הקיצוץ הוא עדיין פער של 2 משחקים).

אחד החלקים הבולטים אצל הירוקים העונה הוא משחק ההגנה המשובח שמציגה הקבוצה. ספיגת 12 שערים ב-29 משחקים ו-18 משחקי ליגה ללא ספיגה הם בהחלט נתון מדהים ואחד האחראים אליו, דקל קינן, התייחס לעניין כמו גם לדרבי החיפאי ולעתידו בקבוצה.

"ברור שאנחנו רוצים לנצח את הדרבי", אמר הבלם. "זה גם יוקרה וגם 3 נקודות חשובות במאבק שלנו על האליפות. אמנם זה לא יהיה פשוט, אנחנו צריכים את הקהל שיהיה איתנו, יעזור לנו וידחוף אותנו קדימה. הייתי מעדיף שהקהל לא יתעסק בערן לוי אלא בלתמוך בנו, אבל אין ספק שערן לוי הוא השחקן המוכשר והמסוכן ביותר שיש להפועל".

על נתוני הספיגה המדהימים של ההגנה בראשה הוא עומד הוסיף קינן: "אנחנו יודעים שיש לנו את ההגנה הטובה ביותר כבר מהשנה שעברה אבל אין ספק ששדרגנו אותה העונה".

הבלם גם הרעיף מחמאות על שותפו הצעיר לקו האחורי עד סיום העונה, שי מימון, ואמר: "הוא נכנס לנעליים גדולות ועושה עבודה מצוינת. הוא דוגמה לספורטאי למופת שלא נתן לתקופה הארוכה שלו שיחק להשפיע עליו. הוא חיכה להזדמנות וכשקיבל אותה הוא לקח אותה בשתי ידיים. התיאום בינינו מצוין ואני מקווה שנמשיך כך עד סיום העונה".

ומה עם כל הדיבורים על עזיבה לחו"ל? קינן היה שמח מאוד אבל הוא מבהיר חד משמעית: "מכבי חיפה זה לא רק בית אלא גם משפחה. אני לא אמהר לעזוב מועדון גדול שכזה תמורת כל הצעה. רק אם תהיה לי אפשרות להשתדרג מקצועית וכספית אעזוב".

שחקני האלופה נראו חדורי מוטיבציה במהלך האימון האחרון של הקבוצה, בו הרבה שלומי ארבייטמן למצוא את הרשת. מי שהפתיע במהלך היום הוא אייל משומר, שלא הפסיק להבקיע במשחקי האימון הפנימיים, עד שקיבל את הכינוי "אלבס", על שם המגן הימני של ברצלונה.

החדשות הרעות יותר הגיעו מכיוונו של גוסטבו בוקולי, שקיבל מכה חזקה בקרסול במהלך האימון ונאלץ לפרוש באמצע בגלל כאבים. ההתעניינות לקראת הדרבי החיפני גוברת ולמשחק נותרו כ-2,500 כרטיסים בלבד.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/164251.jpg

תאריך:  07/04/2010   |   עודכן:  07/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
16,284 כלי רכב יובאו לישראל בחודש שעבר - עלייה של כ-2,200 כלי רכב לעומת מרס אשתקד    ברבעון הראשון כולו נרשמה עלייה של 30% ביבוא לעומת אשתקד
יואב יצחק
המשטרה פתחה בחקירה ביולי 2008 בעקבות החשיפה ב-News1 ומידע נוסף שנמסר למשטרה על-ידי News1    מעצרם של עו"ד מסר והמהנדס שטרית הוארך ב-8 ימים    מסר ערער על הארכת מעצרו    נעצרו חשודים נוספים
אלעזר לוין
יקבל חלק מהתשלום גם בעד ייצוגו בארץ של המשקיע רכניץ    תיווך בעסקה שבה קנה דימרי 50% ממגרש יוקרתי בירושלים ב-76 מיליון שקל
גלית יצחק-אוגנוב
בעל הבית נסע לחופשה והשאיר את שלושת הכלבים קשורים בחצר הבית ללא מים ומזון    הכלבים הועברו לכלבייה העירונית    [פצוע בצווארו / צילום: יח"צ]
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני רשות שדות התעופה    מספר הטיסות הסדירות השבועיות של החברות הזרות צפוי להגיע במהלך הקיץ לכ-400    צפי ל-11% גידול במספר הטיסות של אל על
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il