חברת UMI החליטה, כי סוכנות הפרסום של דובצקי תמשיך בייצוג כל דגמי שברולט. ההחלטה שדבר פרסומה התמהמה זמן רב, התקבלה לקראת השקת דגמי 2004 של דייהו המתחדשת בישראל - תחת שם המותג שברולט.
חברת UMI, יוניברסל מוטורס ישראל בע"מ, בחרה במשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי, לטפל במותג שברולט יחד עם השקת הדגמים החדשים.
דגמי שברולט 2004 כוללים השנה מגוון רחב של מכונית קומפקטית, מכונית משפחתית, מיני ואן קומפקטית ומכוניות מנהלים, שיוצעו למכירה כבר מחודש יולי הקרוב.
תקציב הפרסום של UMI למותג שברולט בשנת הדגם 2004 הוא כמיליון דולר ב'מחיר מחירון' – שטיבו טרם הובהר.
UMI, יוניברסל מוטורס ישראל, בע"מ מייבאת, משווקת ומשרתת את דגמי ג'נרל מוטורס, יצרנית הרכב הגדולה בעולם. החברה מייבאת מגוון רחב של כלי רכב הכולל את המותגים אופל, איסוזו, ביואיק, סאאב, קאדילק ושברולט.
דובצקי פרסם את מכוניות ג'נראל מוטורס עוד בתקופה בה הסוכנות היתה שייכת גם לחברת המזרח, כיום ייבואנית רובר ולנד רובר. מותג שברולט של GM הוחזק אז בידי סוכנות מתחרה בשם ליאו גולדברג, אשר ביצועיה העסקיים היו נחותים לעומת אלה של המזרח: בישראל נימכרו מכוניות מסחריות זהות מסוג שברולט אסטרו ו-GMC ספרי, ופרטיות זהות מסוג שברולט קורסיקה ופונטיאק טמפסט, ביחס של 1 ל-3 לטובת אלה המופצים בידי בעליה הנוכחיים של סוכנות הייבוא.