X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלי רוני, השדים במקום ה-1. גיגס כבש צמד, אחד לנאני. קינג איזן זמנית
▪  ▪  ▪
נאני והחבר'ה חוגגים מקום ראשון (GETTYIMAGES)

או יונייטד יונייטד. במצב של 1:1 היום (שבת) בדקה ה-70 באולד טראפורד מול טוטנהאם - אחרי שגיגס כבש ראשון בפנדל ולדלי קינג איזן והדהים את אוהדי האלופה - מישהו באמת האמין שהשדים האדומים יסיימו את 90 הדקות (או קצת יותר) ללא ניצחון? כנראה שאף אחד, בעיקר לא נאני, שכבש בדקה ה-81 בהקפצה מעל גומש וחמש דקות לאחר מכן הוכשל וסחט פנדל. גיגס, שוב הוא, תירגם ל-1:3 שהשיב את פרגי למקום הראשון בטבלה, לפחות עד שצ'לסי תוכיח אחרת, מחר מול סטוק סיטי.

ליונייטד נותרו עוד שני משחקים עד לסיום העונה (סנדרלנד בחוץ וסטוק סיטי בבית) ו-וויין רוני ייעדר משניהם. אלכס פרגוסון חשף כי החלוץ שרק לאחרונה החלים מפציעה בקרסול, סובל כעת מפציעה בשרירי המפשעה אולם הוא צפוי להיות כשיר למשחק הפתיחה של אנגליה במונדיאל, מול ארה"ב ב-12 ביוני.

מהלך המשחק
המשחק הקריטי לשתי הקבוצות התחיל, וזה לא מפתיע, בגישושים. יונייטד התעוררה ראשונה, אבל שני מצבים בתוך שתי דקות (29 ו-30) של ולנסיה וברבאטוב בהתאמה לא מצאו את הרשת. המצב הממשי הראשון של טוטנהאם הגיע בדקה ה-36, אבל הכדור החופשי של בייל לא סיים דרכו במסגרת. בדקה ה-41 שוב ברבאטוב, שוב אין רשת אבל זה הולך ומתקרב.

50 שניות מפתיחת המחצית השניה דפו סידר לפבליוצ'נקו יופי של מסירה, אבל הרוסי לא הצליח לייצר בעיטה לשער מ-6 מטרים בלבד. בדקה ה-55 לפלטשר היו חסרים סנטימטרים כדי לדחוק פנימה נגיחה של ברבאטוב. בדקה ה-58 יונייטד קיבלה פנדל מוצדק אחרי הכשלה של אברה ברחבה. גיגס תירגם ל-0:1. נגמר? איפה. בדקה ה-70 לדלי קינג הגיע ראשון לקרן של בנטלי והכניע את ואן דר סאר. 1:1. נגמר? איפה. קיקו מאקדה סידר פס יפהפה לנאני שהקפיץ מעל גומש. 1:2. בדקה ה-86 נאני סחט פנדל, אותו תירגם גיגס ל-1:3. יונייטד במקום הראשון. אליך, קרלו.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר; פטריס אברה, נמניה וידיץ', ג'וני אוואנס, רפאל דה סילבה; דארן פלטשר, פול סקולס, ראיין גיגס, אנטוניו ולנסיה, נאני; דימיטאר ברבאטוב.
טוטנהאם: הוראליו גומש; גארת בייל, מייקל דוסון, לדלי קינג, בנואה אסו-אקוטו; טום האדלסטון, ווילסון פאלאסיוס, דייויד בנטלי, לוקה מודריץ; רומן פאבליוצ'נקו, ג'רמיין דפו.

תאריך:  24/04/2010   |   עודכן:  24/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
תושב יוטה יהיה השלישי שיומת על-ידי כיתת יורים    בשנת 77' הוצא כך להורג גארי גילמור, שמילותיו האחרונות היו: "בואו נעשה את זה"
מוטי פשכצקי
לפני משחק העונה בין חיפה להפועל ת"א, שוחחנו עם הלגיונרים ועם טועמה
תלם יהב
חיל הים הודיע על סגירת האזור והחל בסריקות נרחבות באזור    בחינת נפל הרקטה יכולה לסייע לכוחות הביטחון לזהות את מקור הירי ביום חמישי
ענבל בר-און
בית הדין האזורי לעבודה קבע כי מפקח עבודה אשר הציע חזור והצע לעובדת אשר כפופה למרותו להיות ה"חברה שלו" הטריד אותה מינית, שכן מהקשרם של הדברים ברי כי ההצעה נשאה אופי מיני
תלם יהב
נשיא הרשות הפלשתינית מתעקש: לא יהיה מו"מ אם לא תפסק הבנייה בהתנחלויות    "פתרון שתי המדינות מצריך מנהיגות ישראלית אמיצה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il