X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית"ר והכתומים ייאבקו על המקום הרביעי. לוזון: לא מתעסקים בגביע
▪  ▪  ▪

"אנחנו רוצים להסתכל על אירופה וניצחון מחר יקרב אותנו למטרה", אמר דוד אמסלם לקראת המשחק מול בני יהודה מחר (טדי, 19:30), "צפוי לנו משחק קשה מאוד. בני יהודה קבוצה טובה ואנחנו נצטרך לתת את הכל בשביל לצאת עם עוד ניצחון שירחיק אותם ואת אשדוד מאיתנו. היו לנו אימונים בקצב טוב השבוע ואם נתרגם את זה למשחק, נשיג את המטרה".

איתן טיבי חזר להתאמן אחרי שנבחן בשרלרואה הבלגית והוא יהיה בסגל אך עשוי לפתוח על הספסל. מי שלא ייכלל בסגל הוא טוטו תמוז, שספג כרטיס אדום ובמהלך השבוע הבא ייכנס לבירור אצל איציק קורנפיין שחזר הבוקר מכנס של אופ"א באתונה.

לעומתו, ברק יצחקי שהיה פצוע בשבוע שעבר חזר לאימונים וייפתח בהרכב. סימן שאלה נוסף הוא קובי מויאל שקיבל מכה בברך ולא התאמן רוב השבוע. אחרי כמעט חודשיים של היעדרות פאולו דה לה האסה חזר לאימונים מלאים וגם הוא יעמוד לרשותו של אמסלם.

הרכב משוער: אריאל הרוש; פאולו דה לה האסה (איתן טיבי), אריק בנאדו, תומר בן יוסף (שמעון גרשון), אלירן דנין, קובי מויאל, עידן טל, עמית בן שושן, אבי ריקן, חן עזריאל, ברק יצחקי.

"כשנעבור את בית"ר, נדבר על הגביע"
"אין ספק שזה משחק על 6 נקודות כי זה משחק של ראש בראש, שתוצאה טובה בו יכולה להביא אותנו למקום רביעי שאליו אנחנו רוצים להגיע", אמר גיא לוזון, שבהמשך השבוע יפגוש במשחק חשוב אף יותר את מ.ס אשדוד בחצי גמר גביע המדינה, "אנחנו כרגע מתרכזים אך ורק במשחק הקרוב. כשנעבור אותו נתרכז במשחק הבא שלנו בגביע המדינה".

לוזון ייאלץ להסתדר בלי הקשר עומרי אפק, שעדיין סובל מכאבים בשריר הירך האחורי אך מי שככל הנראה יעמוד לרשותו הוא מיכאל זנדברג, שעדיין סובל מכאבים ובכל זאת צפוי להיות בסגל. בנוסף לשניים גיא לוזון מתכנן לערוך מספר שינויים מאותו הרכב שפתח בשבת הקודמת. איבן גארידו שיקבל מנוחה לקראת משחק הגביע ומי שיתפוס את מקומו יהיה דין מורי.

אלירן עטר, שחוזר מעונש הרחקה, יפתח בהתקפה לצידו של משה ביטון, כשגם אסי בלדוט יחזור מפציעה לקישור השמאלי. איציק עזוז ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן במקומו של עוז ראלי שחוזר מעונש הרחקה. חסן אבו זייד יפתח בקישור על חשבון לירוי צעירי. 

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, סיניסיה ליניץ', אסי בלדוט, משה ביטון, אלירן עטר.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/166744.jpg

תאריך:  30/04/2010   |   עודכן:  30/04/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
דיוויד קמרון, מנהיג השמרנים, הוכתר כמנצח הגדול של העימות הטלוויזיוני השלישי    מפלגת הלייבור מגייסת את עזרתו של טוני בלייר להצלתו של גורדון בראון
מוטי פשכצקי
מחפוד הסתפק בטקטיקה, הפועל פ"ת תפתח עם שני חלוצים מול ר"ג
עידן יוסף
3.5 שנים אחרי החלטת הממשלה לקביעת הקריטריונים למימון אבטחת נכסים ישראלים במזרח ירושלים, טיוטת הנוסח המתגבשת קובעת כי נכסים חדשים יידרשו להציג אישורי חוקיות ואילו נכסים שנרכשו בעבר לא יידרשו לבחינה מחודשת אא"כ קיים חשש אמיתי שרכישתם לא נעשתה כחוק
הדר תדמור
בראשונה מזה עשור: שיעור האבטלה בספרד עלה ל-20.1% - הגבוה בגוש היורו וכפול מהממוצע באיחוד האירופי
עידן יוסף
לוחם שעבר על פקודות הכשרות וסיפק לארוחת על-האש הפלוגתית בשר טרף רותק ל-21 יום ומפקדו ננזף    חיילים שומרי כשרות שאכלו מהבשר בכו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il