X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת מועצת עיריית ירושלים רוני אלוני עתרה נגד מבקרת העיריה אשר קבעה כי הראשונה פעלה מתוך ניגוד עניינים כאשר שימשה בתקופת כהונתה כמנהלת סניף ירושלים של מכון "שחר"
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון קיבל את עתירתה של חברת מועצת עיריית ירושלים, רוני אלוני, נגד מבקרת העיריה. בעתירה טענה אלוני נגד דוח מבקרת העיריה, אשר קבע כי אלוני פעלה מתוך ניגוד עניינים, כאשר שימשה בתקופת כהונתה כמנהלת סניף ירושלים של מכון "שחר".
על-פי הדוח, המכון ביקש להשתתף במכרז שעמד להתפרסם מטעם אגף הרווחה בעיריית ירושלים, שנועד לקבוע לאיזה מכון לימודי יופנו מאות דורשי עבודה בעיר. המבקרת קבעה, כי אלוני ניצלה את מעמדה כחברת מועצה כדי לקדם את ענייני המכון שניהלה. בדוח המליצה המבקרת לעיריה להימנע מהתקשרות עם מכון שחר, עד אשר יובהר כי כללי מניעת ניגוד העניינים מיושמים כהלכה.
בעתירה העלתה אלוני 3 טענות עיקריות. הראשונה היתה כי למבקרת העיריה אין סמכות מכוח חוק לבקר את נבחרי הציבור; השניה, כי לא נשמרו זכויות הטיעון והעיון שלה; והשלישית כי פרסום הדוח בציבור נעשה שלא כדין, ובטרם הושלמו מהלכי הביקורת על-פי חוק - דבר שגרם לאלוני נזק רב.
השופטת פרוקצ'יה דנה ארוכות בשאלה האם נפגעו זכויותיה של אלוני. השופטת בחרה לקבל את העתירה, להשיב את דוח הביקורת לידי מבקרת העיריה, ולהעמידו לבחינה מחודשת ולהשלמות, וזאת לאחר שתינתן לאלוני זכות תגובה. יחד עם זאת, דחתה השופטת את בקשת אלוני: להכריז על בטלות ממצאי הדוח. השופטים מצא וחיות הסכימו עם פסק דינה של פרוקצ'ה.
חברת המועצה רוני אלוני הגיבה להחלטה: "הציבור למד להכיר אותי כלוחמת אמיצה בשחיתויות בעיריה. עד כה חשפתי עשרות פרשות שחיתות חמורות, ולעיתים אנשים הרגישו מאוימים מחשיפות אלו. לאף אחד בירושלים אין ספק שאני לוחמת אמיתית למען ניקיון האורוות. החלטת בג"צ היא תקדים חשוב והוכחה כי גם האדם הקטן, שאין לו פמליית עורכי דין, יכול לנצח את האטימות הממסדית, את השיטה הקלוקלת ואת הבירוקרטיה. נוצר כאן דוח ביקורת רשלני שנערך כלאחר יד, תוך אטימת אוזניים לתחינותיי לנהל הגנה משפטית הולמת. אני חשה כי היה ניסיון לפגוע בשמי הטוב. הדוח שפורסם אינו מבוסס ואינו מוכח, ומי שהדליף את כל טיוטותיו לעיתון 'כל הזמן' חודשים ארוכים לפני שהותר לפרסום עבר עבירה פלילית על החוק, ומנע ממני את הזכות הבסיסית להציג את האמת כולה".

תאריך:  14/05/2003   |   עודכן:  14/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Nfc
תהיה אחראית על מערך השיווק של סאני תקשורת
הדר פרבר
גופים ומוסדות ציבור העוסקים בהפקות אירועים תיירותיים ונתמכים כספית על-ידי המשרד יחוייבו לכלול בפרסומיהם מידע על נגישות ציבור הנכים לאותם אירועים
רנית נחום-הלוי
את ההודעה שיגר בדואר אלקטרוני (אי-מייל) למגזין ערבי היוצא לאור בלונדון; כותב ההודעה כתב: בכוונתו לא רק לפגוע בלב ארה"ב אלא במדינות המפרץ הפרסי ובנות בריתה של ארה"ב, כמצרים וירדן
אלונה קורן
הכוונה המקורית היתה לגייס 200 מיליון שקל, אולם היקף הגיוס הוגדל בשל הביקושים הערים
רנית נחום-הלוי
מתקיים מרדף אחר המחבל הנמלט; צה"ל פועל בחאן יונס; מדיווחים ראשונים עולה: מסוקי קרב של חיל האוויר יורים לעבר מטרות בעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il