X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היענות נמוכה מאוהדי בית"ר, תביא לשחרור של 2,000 כרטיסים נוספים
▪  ▪  ▪
אוהדי בית"ר. יהיו הבולטים בטדי

עוד לא נרגעו קרבות הכרטיסים לדרבי התל אביבי בשבת ובאופק מתפתח קרב חדש. בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) כי תעביר לאוהדי הפועל ת"א 1800 כרטיסים למשחק, 10 אחוזים מתכולת האיצטדיון כמתחייב בתקנון ההתאחדות, ליציע הצפון מערבי למה שעשוי להיות משחק ההכתרה של האדומים.

הירושלמים החליטו לסגור את היציע הצפוני בטדי עבור האוהדים האדומים, אך במקרה של היענות נמוכה מצידם של אוהדי בית"ר, צפוייה הפועל תל אביב ליהנות מ-2,000 כרטיסים נוספים.

בבית"ר הוסיפו כי כרגע זו ההחלטה. "אנחנו נותנים להפועל ת"א אפילו מעט מעבר למה שתקנון ההתאחדות מחייב אותנו. הצפי שלנו הוא שאלפי אוהדי בית"ר יגיעו למשחק והאיצטדיון יהיה מלא", הוסיף גורם בבית"ר.

שלושה ימים לפני המפגש מול מכבי חיפה, בית"ר ירושלים נדדה היום (רביעי) מבית וגן למכון וינגייט, שם לקחה חלק במשחק קט רגל חגיגי מול קציני צה"ל שנערך במסגרת יום משפחות שכולות של יחידת המנהל האזרחי בצבא. עוד לפני משחק הראווה, ערכו השחקנים של דוד אמסלם אימון באחד מהמגרשים בוינגייט, במסגרת ההכנה לשבת.

אריק בנאדו התייחס למשחק האחרון של חיפה מול מכבי ת"א, לאחריו ספגו הצהובים טענות על כך שלא נלחמו מספיק. "אני לא מכיר דברים כאלו ואני מאוד מקווה שזה לא קיים בכדורגל. אנחנו מקצוענים", אמר הבלם. "השנאה בין בית"ר להפועל זה דבר שתמיד היה קיים ומדובר ביריבות קשה, אבל אנחנו נרצה לנצח גם בשבת בחיפה. ברור לנו שלא יהיה קל מול הפועל וחיפה כי מדובר בשתי קבוצות טובות שבאות כפייבוריטיות, אבל אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד לעצמנו, לקהל שלנו ולמועדון".

"אם ניראה בשבת כמו במחזור האחרון מול בני יהודה זה יהיה רע מאוד, אבל אנחנו יודעים שצריך לקחת כל משחק  לגופו", הוסיף בנאדו. "אנחנו עדיין בתמונה בקרב על המקום הרביעי וזה חשוב מבחינתנו. כך שאנחנו מחוייבים לעצמנו ולמועדון. ברור לנו שגם המשחק האחרון יהיה חשוב מאוד אבל אנחנו רוצים לעבור את המחזור הקרוב כמו שצריך. חיפה נראתה טוב מאוד מול מכבי ת"א וזה יהיה לא קל, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג השפלה. בעד מי אנו במאבק האליפות? אנחנו בעד בית"ר".

על האירוע בו נטלה חלק בית"ר אמר בנאדו: "הגענו לווינגייט לשם מטרה חשובה - להוקיר את זכרם של חיילים שנפלו. אם אנחנו יכולים לתרום לקהילה אנו שמחים לעשות זאת. זה היה אירוע יפה".

קובי מויאל שפצוע בברך ערך היום אימון אישי בעוד שתומר בן יוסף שסובל ממתיחה בגיד עבר טיפולים והצטרף לאימון. במידה ומויאל לא יהיה כשיר יחליף אותו פאולו דל האסה, לצידו של עידן טל.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/167331.jpg

תאריך:  05/05/2010   |   עודכן:  05/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בית המשפט נעתר לבקשת הפרקליטות ודחה את הצגת חוות הדעת שקובעת כי המחבל היהודי אינו כשיר לעמוד לדין
עופר וולפסון
שר האוצר, יובל שטייניץ, פתח את סמינר העסקים המשותף לחברות ישראליות וסיניות בשנגחאי    גילה כי בתערוכת אקספו, ישראל תציג מחר מאמר מקורי של אלברט איינשטיין על תורת היחסות
אלעזר לוין
בית המשפט נתן לחברה צו הקפאת הליכים לשלושה שבועות
יאיר הוכנר
סרט ההמשך של "איירון מן" ממשיך לשלב הומור כתוב היטב, משחק מקצועי ומדויק, דרמה מספקת, מתח בלי הפסקה וגם מספר קטעי פעולה מגניבים
עופר וולפסון
מספר הדירות שנרכשו במרס עלה בכ-12% בהשוואה לפברואר    העלייה הושפעה בעיקר מגידול חד של כ-17% ברכישות דירות חדשות    פעילות נדל"נית "חמה" ברחובות: 14% מסך מכירת הדירות החדשות היו באזור זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il