X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רבי וחניכיו נשארו בליגה עם קאמבק אדיר ו-81:86 על ר"ג במשחק ה-5
▪  ▪  ▪
חוגגים עם האוהדים. שחקני עפולה

הפועל עפולה נשארה הערב (ראשון) בליגת העל  עם ניצחון 81:86 במשחק החמישי והמכריע בסדרת ההישרדות בליגת העל. אלי רבי וחניכיו השלימו קאמבק אדיר ונדיר והפכו לראשונים בהיסטוריה של הפלייאוף בישראל שהופכים פיגור 2:0 בסדרה לניצחון 2:3.

יניב בורגר ורמת גן שלו ראויים להמון מחמאות על חצי העונה השני שנתנו, אבל בשורה התחתונה הם יצאו לוזרים גדולים כששמטו יתרון של שני משחקים ומסיימים את השנה בליגה השניה.

סטפן ברדפורד הוביל את קלעי עפולה עם 22 נקודות, דנטמון הוסיף 18 (מרביתם במאני טיים), דיונטה כריסמס תרם 13 וגור פורת קלע 11. את רמת גן הוביל ג'ון שארפר עם 21 נק', ג'ייסון תומאס וברנדון יואינג תרמו 12 כ"א, גרי פורבס הוסיף 11.

מהלך המשחק
אלי רבי פתח עם ג'סטין דנטמון, דיונטה כריסמס, גור פורת, סטפן ברדפורד. יניב בורגר פתח עם גרי פורבס, ג'ון שארפר, ג'וליאן קאזו, כריס ווטסון, ג'ייסון תומאס. באופן מפתיע ומוזר למשחק חמישי בפלייאוף, שתי הקבוצות פתחו עם יד נהדרת וכל הזריקות הראשונות צללו פנימה. חמש דקות מהפתיחה הראה לוח התוצאות 11:11.

בהמשך נראה היה שהלחץ מתחיל להשפיע והדבר בא לידי ביטוי בעיקר בבחירת זריקות מהירה שגרמה להחטאות. בסופו של דבר עפולה יצאה ראשונה מההלם עם יום קליעה יוצא מן הכלל מחוץ לקשת (5 מ-8) וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 21:29.

עפולה המשיכה את הריצה שלה גם בפתיחת הרבע השני וכבר פתחה פער של 9 נקודות, 28:37 אחרי 4 דקות. בורגר לקח פסק זמן והעיר את חניכיו שרצו ל-0:9 כדי לאזן את התוצאה. 37:37 שלוש דקות וחצי לסיום המחצית. עפולה שוב השתלטה ועם 2 שלשות רצופות שוב פתחה פור אבל רמת גן הצליחה לצמק מעט. המחצית הראשונה הסתיימה ב-45:49 לעפולה.

הדקות הראשונות של המחצית השניה דמו קצת יותר למשחק פלייאוף נגד הירידה, עפולה נעצרה על 4 נקודות ב-5 דקות כשרמת גן עם הציפורניים הצליחה לצמק עד 52:53. שלוש דקות לסיום הרבע הצליחה ר"ג להשלים את המהפך עם שלשה של שארפר, 57:59. חניכיו של בורגר הצליחו לשמור על המומנטום וירדו להפסקה האחרונה בין הרבעים ביתרון 61:65.

הריצה של רמת גן המשיכה גם בפתיחת הרבע הרביעי וחניכיו של בורגר פתחו פער של 9 נקודות, 67:76 חמש דקות לסיום. עפולה לא ויתרה וחזרה עם 7 נקודות רצופות וצימקה ל-76:74. רמת גן נתקעה ו-2 דקות ו-20 לסיום עפולה הפכה ועלתה ל-76:77 עם נקודות של דנטמון. בורגר חיפש מנהיג אבל לא מצא בעוד אצל אלי רבי כל כדור הלך לדנטמון שספיק את הסחורה ונתן לעפולה 78:82 20 שניות לסיום. דנטמון היה זה שקלע את הנקודות האחרונות במשחק שהסתיים ב-81:86 לעפולה שחוגגת הישארות.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/169137.jpg

תאריך:  16/05/2010   |   עודכן:  16/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה אישרה את תמיכת הממשלה בתיקון לחוק שיחייב מענה אנושי בחינם במוקדי שירות הלקוחות    אם בתוך 3 דקות לא יינתן מענה אנושי יופנה הלקוח למענה קולי, ונציגי השירות יחויבו לחזור אליו בתוך 3 שעות
עידן יוסף
אתר חדש שיעלה בקרוב יאפשר למספר מצומצם של אזרחים להגיב לפעולות הממשלה ולנסות להשפיע
סיון בראימן
יכהן כיו"ר מועצת המנהלים של הרשות    מחליף את זיווה פתיר שפרשה מתפקידה בדצמבר 2009
זוהר בלומנקרנץ
בניגוד לעמדת קב"ט משרד התחבורה שקבע כי חברת תעופה שלא תתקין את המערכת לא תטוס ארצה
איציק וולף
צוות הפרקליטים של איש הציבור הערבי החשוד בריגול למען חיזבאללה מוחים על כך שלא ניתן לו להיפגש עם פרקליטיו    "צוות ההגנה משוכנע, כי בנסיבות דנן ובהעדרו של הליך הוגן הייצוג המשפטי שלהם הופך לחסר כל משמעות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il