X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנבחרת התכנסה לראשונה לקראת 2 משחקי ההכנה בדרא"מ בסוף מאי
▪  ▪  ▪
יצא רשמית לדרך. פרננדס והשחקנים (ניר בוקסנבאום)

משחק ההכנה הראשון ייערך בעוד 8 ימים, משחק הבכורה הרשמי רק בספטמבר, אבל עידן לואיס פרננדס בנבחרת ישראל יצא רשמית לדרך.

23 שחקנים מתוך ה-25 שזימן התכנסו היום (שלישי) לראשונה בבית מלון. השניים היחידים שלא הגיעו הם ניר דוידוביץ', שכפי שפורסם כאן לראשונה הודיע על פרישה, ודודו אוואט שיגיע היישר לדרום אמריקה, שם תתמודד ישראל מול צ'ילה ואורוגוואי. התרגשות רבה ניכרה על פניהם של המוזמנים הטריים - אריאל הרוש, ניר ביטון, עלי עותמאן, מאור מליקסון, שי מימון ואוהד לויטה.

עוד לפני היציאה לאימון הבכורה שוחח פרננדס עם השחקנים, כאשר יוסי בניון מתרגם את דבריו. "גם אני הייתי שחקן ואני מבין את הצרכים שלכם. למנוחה, לחופשות. אימנתי בצרפת, בספרד וגם בבית"ר ירושלים ואני מבין את הלחץ שיש במדינה להצלחה", אמר המאמן הצרפתי. "הוא דיבר איתנו ממש בגובה העיניים. הוא נראה אדם מאוד נחמד. נעשה הכול כדי להצליח איתו", אמר אחד השחקנים.

לפני כן ערך פרננדס פגישה ראשונה עם הקפטן ועם טל בן חיים, שלאחריה שוחררו השניים רשמית מהנסיעה לדרום אמריקה. לבן חיים אמר פרננדס: "חשוב לי יותר שתהיה כשיר למשחק ההכנה האחרון באוגוסט". בלמה של פורטסמות האנגלית קיבל זריקה מדוקטור מרק רוסנובסקי שמחייבת אותו לנוח 10 ימים, ועל אף היותו בורג חשוב, העדיפו ראשי הנבחרת לשחררו על מנת שלא להחמיר את מצבו.

גם אבי סטרול ועומר גולן קיימו שיחות אישיות עם המאמן וביקשו להשתחרר - סטרול בגלל חוסר בכושר משחק, גולן בגלל שאשתו צפויה ללדת בקרוב. כרגע הצרפתי לא נתן לשניים תשובה. והנה עוד שתי אנקדוטות מהאימון (או משהו כזה): שלומי ארבייטמן (כן כן) תורגל כמגן שמאלי בגלל שיואב זיו ודדי בן דיין לא קיימו אימונים מלאים. הזכרון של רוברטו קולאוטי מיום הבכורה יהיה... דו"ח חניה שקיבל ביציאה מהמגרש.

"היה כיף להכיר חבר'ה חדשים, התרגשתי מאוד מהזימון", אמר לויטה לאחר אימון הבכורה שלו במדים הלאומיים. "היה אימון בקצב טוב ונהנינו, יוסי עזר לנו לתרגם כמה משפטים מלואיס. המטרה שלי היא להישאר פה".

ומה היה למלך השערים של הפועל ת"א והדאבליסט הטרי לומר? הוא בעיקר פירגן למאמן. "רואים שהוא היה שחקן מוכשר", טען איתי שכטר בהתייחסו לפרננדס. "המטרה היא לשכוח מהדאבל ולהתרכז רק בהצלחת הנבחרת. היה אימון טוב מאוד".

לבית מלון הגיע גם מאמן הכושר של בית"ר ירושלים, חזי נחשוני, שאמור להחליף את אורי הראל. בכל אופן, הראל ייצא לדרום אמריקה עם הנבחרת, למה שצפוי להיות המסע האחרון שלו במדים הלאומיים.

עוד בענייני צוות מקצועי, נחשו מי מונה להיות המתורגמן של פרננדס? איתן טייב. בניגוד למה שנרשם קודם לכן באתר, לא מדובר בבלם העבר של הפועל בית שאן, אבל כן באדם החולק עימו את אותו השם, דובר צרפתית ועובד בחברה אשר יושבת בצרפת (ולה סניף בישראל) ועוסקת בייעוץ אסטרטגי לחברות וליחידים. סטפן קאלבו, עיתונאי צרפתי לו יש גם תכנית רדיו, המליץ לפרננדס על טייב.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/169386.jpg

תאריך:  18/05/2010   |   עודכן:  18/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חשיפה ממושכת לזיהום אוויר גבוה מעלה את הסיכוי למחלות לב ולשבץ
יפעת גדות
הפעילו מאוורר בחדרו של התינוק
יפעת גדות
בתחילת ינואר 1965, בעת ששיגר מברק לישראל, פרצו אנשי ביטחון סורים לדירתו של אלי כהן ולכדוהו בשעת מעשה    הוא נחקר במשך ארבעה שבועות רצופים באכזריות רבה ולבסוף נידון למוות בתלייה
יפעת גדות
בקנדה, בשונה משאר מדינות העולם, ככל שגבר עשיר יותר כך גם גבוהה הסבירות שיסבול מעודף משקל ומהשמנה
עידן יוסף
בצעדה המסורתית החודשית של ישראלים סביב שערי הר הבית החליטה המשטרה לקצץ כמה עצירות    השר לביטחון הפנים טוען כי מדובר בשינוי מינורי שנועד למנוע פגיעה בחופש העיסוק ובחופש התנועה של הערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il