חברת פלאפון יוצאת בקמפיין המעודד התנסות ברשת הסלולרית Esc, במסגרתו יינתן מכשיר Esc לחודש נסיון ללא כל התחייבות. המבצע מיועד ללקוחות חדשים וניתן לקבל להתנסות את כל אחד מארבעת המכשירים המוצעים ב-Esc : SK Slider, Hyundai Spirit, Motorola V720, Samsung 620
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, מסר כי עד כה הצטרפו ל-Esc כ-70,000 מנויים דבר המעיד על הצלחה של המותג. שרון הוסיף כי החברה מציעה את מכשיר Esc לחודש נסיון חינם על-מנת שלקוחות יוכלו להתנסות במגוון התכנים והשירותים הייחודיים של Esc.
"השקנו כל כך הרבה שירותים חדשים כגון: Esc 2 Friends, משחקי ג'אווה ופורטל Esc שרק על-ידי התנסות ניתן להעביר את החוויה הייחודית של Esc. "אחרי שהלקוחות יתנסו הם לא ירצו להחזיר" אמר שרון.
מטרת הקמפיין הינה להמשיך את הקו הייחודי של Esc מבחינת חדשנות המסר והמותג בחיפוש אחר ריגושים חדשים אשר מובילים להתנסויות חדשות. לפיכך, המוטיב המרכזי בקמפיין הוא לצאת מהשיגרה להעז ולחפש אחר התנסויות חדשות והסיטואציות הנועזות ממחישות את הרעיון. לדברי שרון, על-פי סקרים, שיעור המודעות למותג Esc מגיע ל-90%. חודש הניסיון יאפשר לחשוף את כל יתרונות Esc ולאפשר ללקוח להינות מחויית השימוש ומעולם התכנים הרחב של Esc והכל ללא התחייבות.
קמפיין הפרסום הייחודי מציג סיטואציות זוגיות המציעות ריגושים חדשים. הקמפיין כולל כולל שני סרטוני טלויזיה, שילוט חוצות (בילבורד), ועיתונות.בנוסף פעילות הקד"מ תכלול צוותים של דיילים ודיילות במכוניות סמארט ממותגות Esc שיציעו לקהל להשתתף במשימות לקבלת מכשיר להתנסות.