X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
% מעדיפים שכוכבים יובילו את מסע הפרסום של הארגון; חושבים כי שימוש במשאב אנושי גורם למוטיבציה בקרב העובדים
▪  ▪  ▪

סקר אסטרטגיית המותג שנערך עבור התאחדות התעשיינים, אוניברסיטת דרבי וחברת 'אנפה', מגלה כי 57% מהמשיבים מעדיפים עובדים מהארגון לבניית מסעי הפרסום לחברות, רק 20% מעדיפים שכוכבים יובילו את מסע הפרסום של הארגון. 90% מהמשיבים חושבים שהשימוש במשאב האנושי למיתוג מוצרי ושירותי החברה, יתרום למוטיבציה של העובדים.
נתון זה עולה מהסקר והוא נוגד במקרים רבים יחסית את מבצעי הפרסום המקובלים בישראל, בהם מופיעים כוכבים שאינם עובדי הפירמה אלה אנשים מפורסמים מעולם התקשורת והבידור. הסקר בוצע בקרב כ-200 מנהלים בכירים מהחברות המובילות במשק.
הסקר מופץ לקראת הכנס של הפורום הישראלי לניהול משאבי אנוש (ב', 19.5.03) בהשתתפות מנכ"ל אל-על עמוס שפירא, מנכ"ל פרטנר עמיקם כהן, ד"ר דן הרמן ושוני ריבנאי מנכ"ל משותף במשרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי'. הפורום יעסוק ב"משאב האנושי בלב אסטרטגיית המותג" וישתתפו בו גם מנהלי משאבי אנוש של גורמים מובילים במשק הישראלי.
תוצאות סקר אסטרטגיית המותג עבור הפורום הישראלי לניהול משאבי אנוש
א) כ-90% מהמשיבים יודעים מה זו "אסטרטגית המותג" אך רק 82% מכירים את אסטרטגיית המותג של ארגונם. כ-90% חושבים שיש צורך להתאים את התרבות הארגונית של ארגונם לסוג המוצרים או השירותים שהחברה מוכרת.
ב) 90% מהמשיבים חושבים שהשימוש במשאב האנושי למיתוג מוצרי ושירותי החברה, יתרום למוטיבציה של העובדים. 82% חושבים שהדבר יתרום לשיפור בתפוקת העובדים ורווחי הפירמה.
ג( 57% מהמשיבים חושבים כי יש לבחור מבין כלל עובדי המפעל את האנשים לבניית מסע פרסום לחברה. 20% חושבים שצריך להשתמש במקצוענים (שחקנים\ דוגמנים) למטרה זו.
53% מהמשיבים חושבים כי המראה החיצוני הוא הפרמטר החשוב ביותר לבחירת העובדים השותפים למסע הפרסום. רק 26% ו-31% מהמשיבים חושבים שיש לבחור אותם על-פי הוותק בארגון או מקומם בהיררכיה הארגונית בהתאמה.

תאריך:  19/05/2003   |   עודכן:  19/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
האנליסטים ימתינו ויראו האם תצליח הממשלה להוריד הגירעון בתקציב
גלית יצחק
מעריב חשף ב-95' את הפרשה בה תנובה הוסיפה, ללא ידיעת הציבור, סיליקון לחלב עמיד בכמות כוללת של כ-13 מיליון ליטר
עמוס באר
נוחי דנקנר מודה לכל המעורבים ב'עסקת השנה'; גזור ושמור לקראת התפתחויות עתידיות
גלית יצחק
לפני מספר ימים שוחררו 16 תיירים; הקבוצה נעלמה באמצע חודש פברואר בזמן שטיילו בקבוצות ללא ליווי מדריכים
גלית יצחק
מחקר בינלאומי קובע, כי אכילת ירקות מסייעת להאטת התקמטות העור ולמזעור הנזקים; האגודה למלחמה בסרטן מייעצת להרבות באכילת ירקות, קטניות, לחם מלא ומוצרי חלב דלי שומן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il