X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה מוסרת : כי מתחזק הקשר בין ארגוני טרור מחוץ למדינה לבין גורמים פליליים בארץ ; הנתונים מצביעים על כך שבשנת 2002 היו 168 רציחות 3701 סחיטות ואיומים ו - 12,383 ק"ג של הסם מריחואנה נתפסו על-ידי המשטרה ;
▪  ▪  ▪

דיון שהתקיים (ד' 21.5.03) על-ידי הועדה לאיכות הפנים והסביבה, לבחון את נתוני הפשיעה לשנת 2002 והתחזית הצפויה לשנת 2003. בישיבה שנערכה השתתפו מפכ"ל המשטרה רב ניצב שלמה אהרונישקי , ראש אמ"ן במשטרה ניצב אילן פרנקו, ראש אגף חקירות וקצינים נוספים וכן חברי ועדת הפנים.
יו"ר הועדה ח"כ יורי שטרן ציין כי הועדה תבדוק את עבריינות הנוער, אבטחה ומעמד אישים והתנהגותם של השוטרים. וכמו כן תחום האזנות הסתר של המשטרה, עוד בטרם תתקיים הצבעה בדבר הרחבת סמכויותיה של המשטרה . כוונת יו"ר הועדה לפעול ולקדם את הליך החקיקה של הצעת החוק שעברה בקריאה ראשונה בכנסת הקודמת ומתרכזת במלחמה בפשיעה ובארגוני הטרור בישראל.
ח"כ דוד אזולאי סגן שר הפנים לשעבר ששמש יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ביקש לדעת האם המשטרה תגדיל את סיועה למשרד הפנים בביצוע צווי הריסה. המדובר באזורים בהם ניתנו צווי הריסה לבתים שנבנו ללא רשיון אולם אינם נאכפים. מתברר שצוותים של משרד הפנים חוששים להגיע למקומות רגישים בהם מתגוררים ערביי ישראל ובדואים וקוקים לליוי משטרתי. לטענתו מדינת ישראל אינה מבצעת את צווי ההריסה ובכך היא מוסיפה על המחדל הקיים כך בעיר רמלה (ג'וערה). עוד נמסר על ידו כי התכנית הכלכלית של הממשלה תביא להגברת הפשיעה. יחד עם זאת שיבח את המשטרה על פעילותה באבטחת אירועי ל"ג בעומר במירון.
סגן השר לבטחון פנים, יעקב אדרי התייחס בדבריו להחמרה הצפויה ברמת בפשיעה בארץ עקב המצב הכלכלי הקשה הפוקד את המדינה וביקש לדעת את הנתונים המתייחסים לכך.
מפכ"ל המשטרה ניצב אהרונישקי, אמר כי לדעתו קיים פער בין תחושה הציבור ביחס לרמת הפשיעה הקיימת לבין הנתונים האמיתיים בשטח. לדבריו הסטטיסטיקה מדברת על ירידה ברמת הפשיעה האלימה וירידה בתאונות הדרכים בשנת 2002. למרות שבהמשך ציין נתון סותר שבו מספר קריאות האזרחים למוקד 100 : בשנת 2002 עמד על 9 מיליון לעומת 6 מיליון בשנת 2001, כלומר עלייה של 33% בשנה במספר קריאות האזרחים למצוקה.
יחד עם זאת ציין מפכ"ל המשטרה כי המשטרה לא הצליחה לצמצם את השימוש בסמים, ומלחמתה נגד כנופיות הפשע, טיפול בבעיות סמים, טיפול בעבריינות נוער וטיפול בנושאי הלבנת הון, סחר בנשים ופגיעה בקניין הרוחני.
ראש אמ"ן במשטרה ניצב אילן פרנקו דיווח כי בשנת 2002 : היו 168 ארועי רצח מהם 51 בשל סכסוך בין עבריינים, 30 בעת קטטה, 14 רציחות במשפחה. כמו כן, 3701 מקרים של סחיטה שוחד והצתה. ולבסוף במהלך 2002 נתפסו על-ידי המשטרה - 12,383 ק"ג מריחאונה.

תאריך:  22/05/2003   |   עודכן:  22/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
כך סוכם בפגישה בין השר אורלב לשר נתניהו; יוקם צוות לבחינת מיסוי הקצבאות המשולמות על-ידי הביטוח הלאומי
גלית יצחק
השיקה אתר משודרג לצורך העניין; במסגרת האתר המחודש מאפשרת סלקום שליחת הודעת טקסט לקבוצות של עד 20 איש; ניהול טלפונים אישי ואפשרות שליחה אנונימית
מירב לוי
כך הורה מנהל המכס איתן רוב
מירב לוי
תובע להעמיד כלים מעשיים לרשות העצמאים למניעת קריסתם; לה"ב תקים מוקד סיוע של פסיכולוגים ויועצים לעצמאים; דרישה: לחייב את הבנקים לקבל את חוזי הממשלה כביטחונות לעסקים
ענבל אביב ואלונה קורן
הוועדה אישרה התוכנית, אך הכניסה בה תיקונים שיגרמו להפחתת הקיצוץ בתקציב בהיקף של 2-1 מיליארד שקל - לעומת הקיצוץ שאושר בממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il