X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הישראלית נפצעה ואיפשרה ליריבה לקבוע הפתעה עם 6:3, 3:6 ו-4:6
▪  ▪  ▪
הפציעה הייתה בעוכריה. פאר (gettyimages)

אחרי הניצחון הגדול על אנה איבאנוביץ' בסיבוב הראשון, מי האמין ששחר פאר תסיים את דרכה בטורניר ווימבלדון דווקא מול אנג'ליקה קרבר האלמונית (54 בעולם). הישראלית דווקא פתחה טוב בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה, אך בהמשך מתחה את השריר, נראתה כבדה, ויריבתה ניצלה זאת כדי לסגור 3:6 ו-4:6 בדרך לניצחון. אגב, זוהי השנה השנייה ברציפות בה פאר (15 בעולם) מודחת בשלב זה.

 

פאר הייתה מאוכזבת בסיום ואמרה: "ניסיתי להילחם עד הרגע האחרון. היו לי הזדמנויות מצוינות לעשות את העבודה ולהעפיל לשלב הבא, אבל לא ניצלתי אותן ובגלל זה הודחתי". הישראלית לא חיפשה תירוצים להפסד כשנשאלה על פציעה במהלך המשחק: "היו לי קצת כאבים עוד מיום שני בבוקר, אבל לא בגלל זה הפסדתי את המשחק".

מהלך המשחק
פאר פתחה מצויין, הייתה אגרסיבית וגרמה ליריבתה לבצע שגיאות בלתי מחוייבות. כבר אחרי 10 דקות הישראלית השלימה משחקון הגשה על האפס שסגר 0:3 מבטיח במערכה הראשונה. הגרמניה הצליחה להתעשת ועם חבטות בעוצמה אדירה הצליחה להקטין ל-3:1. פאר התקשתה בהגשות ועם 3 שגיאות כפולות תוך זמן קצר איפשרה ליריבתה לחזור ל-3:2. קארבר הצליחה להשלים מיני קאמבק עם 3:3, אך פאר התעשתה ועם הגשות מדוייקות עלתה ל-3:4. שחר המשיכה במומנטום ושברה את יריבתה על האפס בדרך ל-3:6 בסט הראשון.

צפו בפאר מדברת אחרי ההפסד -->

את המערכה השנייה פתחה פאר לא טוב, וקארבר ניצלה זאת כדי לשבור ולברוח ל-0:2. המגמה המשיכה גם במשחקונים הבאים כשהישראלית הכניסה רק 47% מההגשות הראשונות שלה. קרבר ניצלה את המומנטום ולמרות מספר נקודות שבירה לישראלית לאורך המערכה הצליחה להחזיר עם 3:6 משלה ולשלוח את המפגש למערכה מכרעת. מיד בתום המערכה קראה פאר לצוות הרפואי בעקבות כאבים בשריר.

קרבר ניצלה את הכבדות של פאר בדרך ל-0:2 מבטיח במערכה השנייה, אך פאר כמו פאר החזירה מלחמה בדרך ל-2:2. מכאן זה כבר היה סיפור של שחקנית אחת. למרות פייט הבלתי רגיל, פאר לא הצליחה להפוך את ההתמודדות וירדה מנוצחת עם 6:4 כואב בסיום.

תאריך:  23/06/2010   |   עודכן:  23/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גדי להב
איתי, עידן קפון ואפילו דן מנו התאהבו כל-כך בדמויות שלהם ששכחו את המטרה האמיתית לשמה הגיעו לאי - לנצח    האם מנו ישלם על זה בהדחה? גדי להב ופרויד מהמרים
יפעת גדות
הורמון הרעב - הגרלין - הוא שמשפיע עלינו וגורם לנו לחשוק במזונות עתירי קלוריות גם כשאנחנו נלחמים נואשות בקילוגרמים המיותרים
מחלקה ראשונה
בגלי צה"ל נחשף מכתב של השגריר יצחק לבנון נגד המצרים: "קשה לקבוע פגישות עם אנשיהם, ויותר מזה - הם מנסים להכתיב לנו את מי לפגוש"
אלעזר לוין
מלון "גרנד קורט" בירושלים, בבעלותו, ציין 5 שנים להקמתו בתפריט אוכל ובידור בן 4 מנות, אבל לא שכח את עמותת "ילדים שלנו"    טייג גם ישקיע 750 מיליון שקל במגדלי מגורים ומלונות בתל אביב
איציק וולף
נקבע בביהמ"ש כי גורמים בעיריית ירושלים הכשילו את המנהל שניסה לגדר את בית הספר    מתח ביקורת על השיהוי של חמש השנים בהגשת כתב האישום וקבע כי מכיוון שמדובר בפרשה שאירעה לפני 11 שנים ושמאז לא דבק רבב במנהל - מדובר בפגיעה שאינה מידתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il