X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפיצוץ במו"מ, עליו פורסם לראשונה כאן, גרם לבהלה. הקשר צפוי לחתום
▪  ▪  ▪
ורמוט. המו"צ פוצץ

הפיצוץ במשא ומתן בין הפועל תל אביב לגילי ורמוט, עליו פורסם לראשונה כאן באתר ערוץ הספורט, גרם ללחץ בקרב אנשי המועדון, שהחליטו ללכת לקראת שחקן העונה החולפת בליגת העל במטרה להשאירו במדים האדומים. בינתיים יכולים האדומים להתנחם בכך שערן זהבי חתם על חוזה חדש ויישאר בוולפסון גם בחמש השנים הבאות.

 

הפיצוץ במו"מ הביא לכך שגבי קצרה, שהבין כי הקשר מאוכזב על אף שלא היה בפגישה, התקשר לוורמוט וביקש להיפגש איתו באופן פרטי. כדי ללבן את העניינים וכדי להרגיע את האוהדים, שקראו באתר ערוץ הספורט על הפיצוץ במסע"ת, הוחלט לבוא לקראת הקשר ומחר (חמישי) תתקיים פגישה במהלכה אמור המועדון להגדיל את הצעתו לקשר, שצפוי לחתום.

מוקדם יותר, נציגי הקשר, המחזיק בחוזה בקבוצה, נפגשו עם נציג הבעלים גבי קצרה בנושא שדרוג שכרו של השחקן, שהודיע כי יהיה מוכן להישאר עם האדומים ולא לעבור לאירופה בתמורה להעלאה בשכרו ובעקבות רצונו להישאר במועדון ולשחק עימה בליגת האלופות.

סעיפי המחלוקת הם הסכום אותו אמור לקבל השחקן בעונה הקרובה, כשהפער בין הצדדים עומד על כ-50 אלף דולרים, ואי הסכמה על סעיף היציאה לחו"ל בפגרת החורף.

עם סיום הפגישה הבינו מספר אוהדים של הפועל כי ורמוט מאוכזב מתוצאותיה ושוחחו עם השחקן. האוהדים ביקשו מוורמוט להגיע להסכמה עם ראשי הפועל ולהישאר בקבוצה. הפגישה היום הייתה הרביעית בין הצדדים. סוכנו של ורמוט, רונן קצב אישר את הידיעה, ואמר: "לא הגענו להסכמות, המו"מ פוצץ. יש הפרשים גדולים".

ריאל סוסיאדד, שחזרה לליגה הספרדית הראשונה, וראסינג סנטאנדר, במדיה שיחקו בעבר דודו אוואט, יוסי בניון ועמרי אפק, מעוניינות בוורמוט ועקבו אחריו בשלהי העונה.

הקשר איבאנדר סנו מאייאקס עשוי להצטרף

איבאנדר סנו, קשר אחורי הולנדי בן 23 המשחק באייאקס, הוצע להפועל ת"א והותיר רושם חיובי על הצוות המקצועי שצפו בקלטות עם ביצועיו. סנו הוא אחד משני מועמדים עיקריים להחליף את ביבראס נאתכו במדי הדאבליסטית יחד עם שחקן מץ, רומיין רושי (29).


צפו בביצועיו של סנו - באדיבות FLIX

סנו, שחקן הולנד הצעירה בעברו, החל את הקריירה בפיינורד, משם עבר לברדה, סלטיק ובעונה שעברה שיחק בבריסטול סיטי מהליגה הראשונה באנגליה.

סנו תופקד במהלך הקריירה ב-9 תפקידים שונים במגרש. בהנבחרת ההולנדית אף שיחק כחלוץ וכבש 3 שערים ב-2 משחקיו האחרונים. הקיץ חזר סנו מהשאלה באנגליה לאייאקס אולם הוא אינו אמור להישאר בקבוצה.

יש לציין כי במידה שאחד משני הזרים המדוברים יחתום בקבוצה, סטיבן כהן, שחקן הפועל רעננה, לא יצטרף למועדון.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/174929.jpgבתיה סהר: "אם בן יחזור הוא יקבל חצי משכרו באספניול"
"אם בן יחזור להפועל תל אביב, זה יהיה בחצי מהשכר שהוא מקבל באספניול. זה יהיה בגלל אלי גוטמן ואוהדי הפועל". כך אמרה היום בתיה סהר, אימו של החלוץ, לאתר ערוץ הספורט.

מדבריה של סהר עולה כי בניגוד להודעת אספניול בנוגע לשחקן, קיים סיכוי כי ישוב לאדומים. כזכור, אספניול הודיעה לחלוץ כי עליו להתייצב לפתיחת האימונים ב-7 ביולי ושהיא אינה מוכנה להשאילו.

בהפועל ת"א טענו עם זאת, כי אם סהר יבין שהוא אינו נמצא בתכניות הצוות המקצועי של אספניול הוא יבקש לעזוב ובמקרה כזה יחזור למועדון בו גדל. בימים האחרונים שולחים עשרות אוהדי הפועל הודעות טקסט לסהר וממשיכים בנסיונות לשכנעו לשחק בקבוצה.

תאריך:  23/06/2010   |   עודכן:  23/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"חליפת הצלה" - מעין אפוד ממוחשב העוקב ללא הפסקה אחר תנועותיו של המטופל - מזהה על-סמך דפוסי תנועה חולים הסובלים מהפרעה דו-קוטבית או מסכיזופרניה
מערכת PCאון
חברת תקשורת חדשה שהקים איש העסקים דוד (דדי) בורוביץ' בשם BMG טלקום מעוניינת להקים תשתית סבים אופטיים תת ימית חדשה, שתתחרה בזו של מד-נאוטילוס    מה המשמעות?
מערכת אתר ערוץ הספורט
הישראלית נפצעה ואיפשרה ליריבה לקבוע הפתעה עם 6:3, 3:6 ו-4:6
גדי להב
איתי, עידן קפון ואפילו דן מנו התאהבו כל-כך בדמויות שלהם ששכחו את המטרה האמיתית לשמה הגיעו לאי - לנצח    האם מנו ישלם על זה בהדחה? גדי להב ופרויד מהמרים
יפעת גדות
הורמון הרעב - הגרלין - הוא שמשפיע עלינו וגורם לנו לחשוק במזונות עתירי קלוריות גם כשאנחנו נלחמים נואשות בקילוגרמים המיותרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il