X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיווח בזק מהשטח; המטרה: להמריץ רושים פוטנציאליים להחליף מכונית במחירים ועסקות טרייד אין
▪  ▪  ▪

מספר ארועי קד"מ של ייבואני רכב מתחרים, נערכים עתה בו זמנית בצפון הארץ. סיור קצר באתרי הארועים, מצביע על עניין רב בקרב אנשי הצפון, אשר מאידך אינם ממהרים לפתוח את הארנקים. מסתבר כי רכישת רכב חדש מצריכה מאמץ שיווקי גדול יותר מהמושקע כעת, אף שאין ספק כי מדובר בצעד בכיוון הנכון.
שני ארועים נערכים בסוף השבוע באזור עפולה: האחד של חברת מאיר – ייבואנית וולוו (פרטיות ומשאיות), הונדה (מכוניות ואופנועים), יגואר ומשאיות רנו; וארוע שני של חברת פלדמן ובניו, ייבואנית משאיות איווקו, במוסך היוגב.
מאיר חברה למכוניות ומשאיות ממשיכה במסורת השנתית, לפיה מקיימת החברה שלושה ימי תצוגה בה מוצגים מגוון כלי הרכב, המכוניות והציוד המיובא ומשווק על-ידי החברה. השנה מקיימת החברה את האירוע במלון נוף התבור בקיבוץ מזרע, בין התאריכים 22 ל-24 במאי.
באירוע מוצגים כל דגמי הרכב הפרטי (וולוו, יגואר, הונדה), ומגוון המשאיות והכלים הכבדים מתוצרת וולוו, רנו מיצובישי ונגררי שמיץ והאוטובוסים המיוצרים במפעל מרכבים. במסגרת ימי התצוגה מקיימת מחלקת ההדרכה של החברה ימי עיון והדרכה מקצועיים לאנשי מקצוע רלוונטיים מענף הרכב. בתאום מראש מתאפשר לערוך נסיעות מבחן במגוון כלי הרכב שמוצגים במקום.
ביום שישי הבא יערך במועדון הגולף בקיסריה הפנינג מכירות נוסף של מאיר: יהיה זה יום מכירה מרוכז לכל המותגים, בו יוענקו הנחות ומבצעים המוגבלים בתאריך יום ושעה נקודתיים. האירוע יקרא one day sale, וימכרו בו דגמי וולוו, הונדה ויגואר בהנחות ובמבצעים חד-פעמיים.
הרעיון המרכזי מאחורי האירוע המהווה חיקוי לכאורה לשוק האמריקני, הוא לעודד ולהמריץ את הקהל רוכשים הפוטנציאלי להחליף מכונית במחירים ועסקות טרייד אין האמורים להיות מפתים. אבנר קז, מנהל אגף מכוניות וולוו ויגואר במאיר, מבטיח כי במועדון הגולף בקיסריה ירכז מאמץ ממוקד בנקודת זמן ספציפית, כדי להעניק את מירב התועלת לצרכן.
המכירה במועדון הגולף של קיסריה תשולב במערך הטרייד אין של חברת אוטו סנטר, אשר עיסקת רכישת יתר מניותיה הושלמה באחרונה (ראה ארכיון מחלקה ראשונה).

תאריך:  24/05/2003   |   עודכן:  24/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
בשנתיים האחרונות התכווצה מצבת כוח האדם בחברה מ-6,000 ל-2,900 עובדים
אלונה קורן
הפיגוע בשבוע שעבר עורר מחדש את החששות בנוגע לתפוקת הנפט מהמזרח התיכון; מחירי הנפט הפגינו תנודתיות חדה מאז סיום המלחמה בעיראק
יואב יצחק
אבו מאזן דורש תשובה עד יום שבת; החמאס מוכנים להפסיק הפיגועים בתוך הקו הירוק אך לא בשטחים נגד מתנחלים
רנית נחום-הלוי
התינוק נולד ביום ג' השבוע בניתוח קיסרי מסובך; במהלך ההריון לא סבלה האם מכאבים מיוחדים; כאשר נבדקה באולטרסאונד התגלה כי הרחם שלה ריק; התינוק נקרא בשפת הזולו 'נהאלה' שפירושו 'מזל'
רנית נחום-הלוי
כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל: המו"מ מתנהל על-ידי מתווך; עודאי מבקש לדעת באילו אישומים הוא מואשם והתנאים שיוחזק בזמן כליאתו וחקירתו; גורמים אמריקנים לא התייחסו לדברים, אמרו: במוקדם או במאוחר הוא יתפס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il