X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דבאלשוילי וארבייטמן כבשו לסגנית האלופה. סנטוס טיאגו השווה זמנית
▪  ▪  ▪
ארבייטמן. כבש את שער הניצחון

אחרי הפסד 2:1 ללוקומוטיב מוסקבה ותיקו 1:1 עם דינמו בוקרשט, במכבי חיפה יכולים סוף סוף לחייך אחרי שהירוקים רשמו הערב (שבת) ניצחון ראשון במסגרת טורניר זלצבורג על אוסטריה וינה משערים של ולדימיר דבאלשוילי ושלומי ארבייטמן. למרות התוצאה, החבורה של אלישע לוי סיימה את הטורניר במקום השלישי בטבלה, אחרי האוסטרים.

במועדון ניצלו את ההתמודדות על מנת לבחון את הבלם כריסטיאן ורמס. בסיום המשחק הביעו שביעות רצון מהשחקן, אך עדיין אין החלטה לגביו ואלישע לוי ימשיך לבחון אותו בימים הקרובים.

מהלך המשחק
חיפה פתחה עם אמיר אדרי, עלי עותמאן, אריק בנאדו, כריסטיאן ורמס, טאלב טאוטחה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אדריאן סילבה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, ולדימיר דבאלשווילי. בדקה השמינית הגיע אדריאן סילבה למצב טוב אבל בעט את הכדור מ-25 מטרים החוצה. עד לדקה ה-35 לא נרשם איום משמעותי, אלא שאז הגיע ג'ון קולמה עם חטיפה טובה שהסתיימה באיום של ליאור רפאלוב, שנעצר במשקוף של האוסטרים, 0:0 חלש בהפסקה.

מוחמד גאדיר ואייל משומר נכנסו בהפסקה במקומם של ליאור רפאלוב ויניב קטן וחיפה התחילה לתקוף את השער האוסטרי. בעיטה מצוינת של בוקולי בדקה ה-50 נהדפה על ידי השוער לקרן שממנה הגיע קולמה לנגיחה מצוינת, שהלכה מעל השער. בדקה ה-55 נשבר הקרח בזלצבורג. קולמה הוכשל 19 מטרים משערה של אוסטריה וינה ודבאלשוילי, שלא הורגש לפני כן, בעט כדור חופשי שטוח לפינה הרחוקה, 0:1 למכבי חיפה ושער שני לגיאורגי בטורניר.

הירוקים חשבו ניסו להגדיל את היתרון וארבייטמן החמיץ בשלומיאליות כעבור שלוש דקות. הוינאים ניצלו את ההזדמנות המבוזבזת של האלופה וסנטוס טיאגו הצליח לאזן בדקה ה-59, 1:1. פתאום יש משחק. אז איפה הם היו במחצית הראשונה?

ארבייטמן הבין שעליו לכפר על ההחמצה בדקה ה-64 קיבל כדור במתנה מההגנה האוסטרית ומול השוער בעט מ-20 מטרים לרשת, 1:2 לחיפה. אחרי 20 דקות טובות המשחק חזר להתנהל באווירה ידידותית, ללא מצבים מסוכנים או אירועים יוצאי דופן. חיפה מנצחת 1:2 בסיום ומסיימת במקום השלישי את הטורניר, בו זכתה דינמו בוקרשט.

תאריך:  03/07/2010   |   עודכן:  03/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מכבי שירותי בריאות באפליקציה סלולרית חדשה וייחודית המאפשרת התאמה של אתר מכבי אונליין ובו כל המידע הרפואי האישי, לתצוגת מסכי רוב הטלפונים הניידים וכמובן גם ל-iphone
יפעת גדות
ככל שאנשים צופים יותר בטלוויזיה הם נוטים יותר - כאשר הם נשאלים על מצבם האישי - להסכים עם משפטים כגון "במהלך השנה הקרובה - אני אשקע בחובות", ולא להסכים עם משפטים כגון "במהלך השנה הקרובה - המשכורת שלי תגדל"
יפעת גדות
תכשיר חדשני לטיפול בבצקות נוסה בהצלחה בשיבא ואושר באירופה
יפעת גדות
סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן, השיק את הרפורמה שהנהיג ברפואת השיניים לילדים במרפאת השיניים של מאוחדת בירושלים
מנכ"ל מאוחדת
תלם יהב
העיתון "אל חיאת" מדווח כי אובמה הזהיר את ארדואן מכך שחקירה בינלאומית עלולה להפוך "לחרב פיפיות" כנגד נוסעי ה'מאווי מארמרה' וארגון ה-IHH
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il