X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אליפות אירופה: המאמן הצרפתי חילץ אותה. מעיין: "לא היתה סכנת חיים"
▪  ▪  ▪
כמה רגעים של חרדה. לי קורזיץ

כמה רגעים של חרדה עברו היום (חמישי) על המשלחת הישראלית באליפות אירופה בגלישה בפולין. גולשת הניל פרייד לי קורזיץ התנגשה במתחרה במהלך אחד השיוטים ונחבלה בראשה מהגלשן של יריבתה.

קורזיץ' נפלה למים אל מתחת למפרש שלה, והמאמן הצרפתי שהיה בקרבת מקום פעל מהר וחילץ אותה ללא פגע. הגולשת הישראלית סיימה כמובן באותו רגע את השיוט ויצאה לנוח באיזור החוף.

יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין הרגיע: "לי לא היתה בסכנת טביעה, היא שוחה כמו לוויתן. התנפח לה הראש, אבל היא בסדר. קיבלה מכה, אבל לא מדובר בסכנת חיים חלילה. רק חבל שהיא כנראה יצאה מהמירוץ לטופ 10".

למנהל ההכנות האולימפיות, גור שטיינברג, יש תובנות קצת אחרות מהתקרית בים. "עכשיו אנחנו מעודדים, אבל כנראה שהיה לנו לא מעט מזל", הוא אמר לרדיו ת"א, "היתה התנגשות די חזקה ברוח, קורזיץ עפה למים, קיבלה מכה בראש ושני המפרשים כיסו אותה. היה לה קשה לצאת ולעלות לגלשן.
זה טבעי שגולש נופל למים והמפרש נופל אחריו. מזל שהיה מאמן צרפתי ששם לב שאחרי הרבה זמן היא לא עלתה לגלשן. בלעדיו זה היה יכול להסתיים באסון".

"השיט לא מוכן לדברים כאלה, כי תאונות ברמה הזו הן די נדירות", הוסיף שטיינברג, "זה לא מירוץ מכוניות שם רגילים להתנגשויות. היום היה מצב שהתנאים לא היו מסוכנים ולא היה שימוש בחליפות הצלה. היינו מודעים לדרמה שמתרחשת, כולנו היינו בים, אבל זה לא אומר שאנחנו מצליחים לראות את כל הגולשים כל הזמן. כשראיתי אותה היא כבר היתה בסדר ולא נראה שהיא עברה איזו טראומה. היא פייטרית, היא גם גולשת אקסטרים. נתתי לה הנחיה לא להתחרות מחר. היא מחוץ לעסק כבר מבחינת ניקוד. מעשית היא יכולה לגלוש, אבל ההנחיה של הרופאים היא להיות בהשגחה".

גם התקרית הקטנה של קורזיץ לא מסיחה את דעתה של המשלחת, שקוצרת הצלחה גדולה בפולין. שחר צוברי ממשיך להוביל בבטחה את הדירוג בגברים. היום הוא סיים פעמיים במקום הרביעי ומוביל ב-8 נקודות על פני יריבו הפולני שבמקום השני. צוברי עם 19 נקודות שליליות, כאשר לסגנו 27.

מחר ייתקיים שיוט המדליות בו הנקודות כפולות. אם צוברי לא יסיים בהפרש של 4 מקומות אחרי הפולני, הוא יזכה בפעם השניה ברציפות באליפות אירופה אחרי שלקח את הזהב בתחרות שנערכה בשנה שעברה בת"א.

"העובדה שיש כזאת תחרות בין שחר לבין נמרוד משיח, שהוא סגן אלוף העולם, היא מצוינת לשייט. למרות שאחד מהם לא יהיה באולימפיאדה", אמר היו"ר מעיין.

הראיון עם גור שטיינברג - מתוך תכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום, רדיו חיפה וקול הים האדום, בשיתוף ערוץ הספורט.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/9/177789.jpg
תאריך:  08/07/2010   |   עודכן:  08/07/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נועם ואביבה שליט יחד עם אלפי תומכים הגיעו לאחר 12 ימי צעידה מן הצפון לשערי ירושלים    בין הצועדים היום הייתה גם יובל ארד, בתו של הנווט השבוי רון ארד    פעילי ימין קראו: לשחרר את גלעד בפעולה צבאית ולא בכניעה
עופר וולפסון
העובדים יחזרו מחר לעבודה לאחר שההסתדרות וועד העובדים הגיעו להסכמות עם האוצר על מתווה להסכם    במתווה סוכם כי תוך שנתיים לא יהיו יותר במערכת משרות חלקיות, כלל העובדים יקבלו מענק בגובה 1.2 משכוורת, 2% מעלות השכר תוקצה לתוספת תקני רכב וייעשה שינוי מבני ארגוני בו יינתנו יותר דרגות ניהול בשטח
אלעזר לוין
עשרות ארגונים כלכליים דרשו להפריד בין שני חלקיו של חוק התכנון והבנייה    "הממשלה הבטיחה כבר ב-2005 להפריד"
עופר וולפסון
התביעה הוגשה נגד ג'קי סבג ועוד שלושה בכירים בעירייה בדרישה להשבת כ-126 אלף שקלים לקופץ העירייה, בהם חויבו ע"פ החלטת שר הפנים    הכספים המדוברים הוצאו מקופת העירייה בצורה בלתי חוקית בידי או לפי הוראתם של הנתבעים
תיגל נשיא
"מועדון לילה" חוזרת לעונה החדשה, ערוץ E מקרר את הקיץ עם ספיישל "מאה הנשים היפות בעולם", ערוץ 8 משיק סדרה תיעודית חדשה בשם "לחם, עבודה" ועוד המלצות צפייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il