X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השוער ישוב מחר להתאמן, אבל ההערכה היא כי הוא לא ישחק מול ז'לז'ניצאר
▪  ▪  ▪
בסוף הוא הגיע. אניימה

בשעה טובה, וינסנט אניימה נחת בישראל. שוער הפועל ת"א, ששהה בחופשה בניגריה אחרי ששיחק עם נבחרתו במונדיאל, התעכב לחזור לארץ למרות בקשתה של הקבוצה. היום (ראשון) הוא נחת בנתב"ג וצפוי להצטרף מחר לאימוני האדומים, שמתכוננים למשחק מול ז'לז'ניצאר הבוסנית במוקדמות ליגת האלופות.

  • הפועל ת"א - ז'לז'ניצ'אר, ישיר ב-5LIVE+ ביום שלישי החל מ-20:45
  • חמישי ב-20:45, ישיר ב-5LIVE+: מכבי תל אביב מול מוגרן

על פי בקשת הפועל אניימה היה אמור לנחות בארץ אתמול, אך הוא הודיע שלא עלה לטיסה בשל בעיות בדרכונו. אחרי שנחת הערב הוא מיהר להגיע למתחם חודורוב, שם ייערך לו בירור. מחר הם כאמור צפוי להתאמן, אבל ההערכות כרגע הן שלא ישחק מול ז'לז'ניצאר. על שולחנה של הפועל ת"א אין שום הצעה קונקרטית עבור השוער, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת.

אניימה שוחח הערב עם המאמן אלי גוטמן. בסיום הפגישה השוער למספר שחקנים כי הוא מתכוון לפעול על פי ההנחיות של סוכנו פיני זהבי. אניימה הבהיר שוב כי ברצונו להתקדם, אולם במועדון ממשיכים לטעון כי כרגע אין שום הצעה רשמית עבורו.

מחר צפוי השוער להגיע למתחם חודורוב ולעבור בדיקות רפואיות, כאשר לאחריהן יערוך אימון ראשון.בקבוצה לא ידעו לומר בוודאות שאניימה יגיע בגלל רצונותיו, אך הבהירו כי מן הראוי שיעשה זאת. ההערכה היא שאם אניימה יבקש לשחק בשלישי, הוא יפתח בהרכב.

אחרי שאתמול היה נראה שפרנסמן יפתח במרכז ההגנה, היום החליט גוטמן כי יפתח עם וואליד באדיר לצידו של דה סילבה, זאת על מנת לשמור על קו הגנה מתואם. יוסי שבחון יפתח בקישור, כאשר רומאן רוקי יחכה על הספסל.

הפועל לא הצליחה להשיג אישור לצפות במשחק האימון בו ז'לז'ניצאר 1:4 על יריבה בוסנית, אז על תקן נציג האדומים הגיע סלובודאן דראפיץ', שהשתמש בתעודת הסוכן שלו, נכח ביציע והביא ארצה את הרשמים.

"אם הפועל תל אביב תשחק כמו בשנה שעברה היא תעבור בקלות", אמר דראפיץ', "זאת למרות שז'לז'ניצר קבוצה מאוזנת שתבוא לסגור את המשחק בבלומפילד. הפועל צריכה להיזהר בעיקר מהמצבים הנייחים. ב-1:4 הם כבשו שלושה שערים ממצבים כאלו. יש להם שחקנים גבוהים מאוד. הם משחקים עם חלוץ בודד ועוד שחקן מתחתיו. יש להם קישור טוב".

"בצד השני, יש להם שוער ומגן ימני צעיר שמהווים נקודת תורפה. יש להם הרבה מאוד מוטיבציה כי זו הבכורה שלהם במפעל אבל הכול תלוי בהפועל".

דראפיץ' חשף גם מעט על הקהל המקומי: "הם לא יארחו את הגומלין באצטדיון הביתי שלהם מאחר שאין לו אישור. המשחק יתקיים באצטדיון האולימפי אותו הם צפויים למלא בקלות. יש להם קהל פנאטי מאוד שדוחף את הקבוצה".

תאריך:  11/07/2010   |   עודכן:  11/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
עזרים שאינם חזותיים כוללים חיישנים, שיצביעו על סיבובים בכביש בעזרת כפפות רוטטות    משב רוח של אוויר דחוס על פניו של הנהג יתריע על מכשולים
מחלקה ראשונה
התאגדות של 11 עובדי "אגד" בסניף איירפורט סיטי, ושליחת טופס לוטו משותף זיכתה כל משתתף בסכום של 195,500 שקל    עלות שליחת הטופס הסתכמה בסכום של 10 שקלים לאדם
גילי איזיקוביץ
לונדון העביר ביקורת על בר המצווה של בנה של ג'ודי, וקרא לה ולאורחיה "פרחים"    מוזס הגיבה בפייסבוק: הוא מקנא שלא הוזמן, מעסיקים אותו מתוך רחמים
יפעת גדות
למרות שלא סביר שכמות רבה מדי של ויטמין C תזונתי מזיקה, מינונים גבוהים שלו עלולים לגרום בין היתר לשלשול, לבחילה ולהקאה
איציק וולף
ארגון עיר עמים ושורת אישי ציבור מן השמאל עתרו בדרישה להוציא את ניהול אתר עיר דוד שלמרגלות הר הבית בירושלים מידי עמותת הימין 'אל עיר דוד' הפועלת בחוסר שקיפות    "מדינת ישראל הפריטה את אחד האתרים הכי רגישים במדינה - ומסרה אותו לידיה של עמותה פרטית בעלת אינטרסים פוליטיים בניגוד לכללי מנהל תקין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il