X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עולים עם קמפיין עולמי; בישראל קמפיין תדמיתי בהיקף 1.1 מיליון דולר; בקרוב מסיבת סמסונג-מטריקס
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  סמסונג
  האחים וורנר
  מטריקס

SAMSUNG העולמית יצאה עם קמפיין בינלאומי לקידום הטלפונים הסלולריים של החברה, המבוסס על הסרט Matrix Reloaded שיצא בשבוע שעבר לקולנוע.
הקמפיין הוא חלק משיתוף פעולה אסטרטגי בין SAMSUNG ל-Warner Brothers שהפיקה את הסרט והוא יימשך גם במסגרת הסרט האחרון בטרילוגיה Matrix Revolution, הצפוי לצאת בחודש נובמבר.
מ-SAMSUNG העולמית נמסר, כי מטרת הקמפיין התדמיתי, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה, היא להמשיך לחזק את ערכי המותג: מובילות טכנולוגית, אופנתיות ועדכניות - ערכים בולטים בסרטי מטריקס.
השבוע מעלה סמסונג סלולר, קמפיין תדמיתי, המשלב פרסום בטלוויזיה, פוסטר מדיה ואינטרנט בהשקעה כוללת של 1.1 מיליון דולר. הקמפיין, בכיכובו של קיאנו ריבס, יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ויימשך שלושה שבועות תחת הסיסמא: "לחיות כמו בסרט".
בנוסף לקמפיין הטלוויזיוני פותחת סמסונג סלולר בליין מסיבות SAMSUNG-מטריקס ברחבי הארץ, שילווה את הפעילות השיווקית של סמסונג סלולר בחודשים הקרובים. בהמשך מתוכננות פעילויות שיווקיות נוספות מתחת לקו.
לדברי אורלי דקל, סמנכ"ל השיווק של סאני תקשורת, כמו ב-SAMSUNG העולמית, גם בישראל הוחלט לקדם את מותג SAMSUNG תוך קישור לסרט מטריקס מתוך תפיסה של ערכי מותג משותפים: חדשנות אופנתיות וחיבור לצעירים. מהלך אסטרטגי זה, ילווה את החברה בארץ בחודשים הקרובים ויכלול פעילות גם סביב הסרט השלישי. מעבר לקמפיין הנוכחי תמשיך סמסונג סלולר בפעילויות קד"מ ושיווק בערוצים נוספים סביב הסרט, שחלקם טרם נחשף.
עמודי הבית באתרי האינטרנט של SAMSUNG בכל העולם משלבים אלמנטים שונים של מטריקס, כאשר כל מדינה נערכת הנציגות המקומית של SAMSUNG קצת אחרת, למשל בארה"ב יכולים לקוחות SAMSUNG להשתתף בתחרויות והגרלות ממותגות "מטריקס", המחלקות פרסים עד שווי 150 אלף דולר. באנגליה מגרילים דגם חדש של טלפון-מצלמה ממותג מטריקס שהחברה משיקה בימים אלה ובהונג קונג SAMSUNG משתפת פעולה רשת האלקטרוניקה הפופולארית Fortress.

תאריך:  27/05/2003   |   עודכן:  27/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
במסגרת המבצע ניתן לזכות בכרטיסים זוגיים להופעות הצמד ולמפגש אישי עם הכוכבות
Nfc
שכרה שירותיה של חברה בבעלות הישראלים רמי נאורי ויפעת שומרוני לקידום הפעילות השיווקית
גלית יצחק
בביתו של החשוד נמצאו קלטות וידאו בהן הוא נראה מבצע את מעשי הסדום הילדות
ענבל אביב
המבצר מהמאה ה-12 לספירה; מצב השתמרותו המצוין של שער המבצר מאפשר לחשוף אותו בשלמותו, ובעתיד ניתן יהיה לשלב אותו בפיתוח התיירותי המתוכנן בסמוך לטיילת; עוד נתגלו שרידים מהמשקוף, מרצפת רחבת השער ועוד
אלונה קורן
הקבוצה סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של כ- 30.1 מיליון שקלים - לעומת רווח נקי של כ- 52.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il