מרכז התערוכות בישראל, מעלה השבוע קמפיין לקידום תערוכת "טכנולוגיה 2003" - התערוכה הבינלאומית ה-17 לחידושים ולהישגי הטכנולוגיה . התערוכה תיערך בין 23 - 26 ביוני 2003, בגני התערוכה בת"א. היקפו של הקמפיין מוערך בכ- 400 אלף שקל.
הקמפיין, שהוכן על-ידי משרד הפרסום "גלים", משלב מודעות פרסום בעיתונות, ג'ינגלים ברדיו, שלטי חוצות, דיוור ישיר ממוקד, ופעילות יחסי ציבור של סוכנות "דוניצה תקשורת שיווקית".
בתערוכה ייקחו חלק מעל 250 חברות מהארץ ומחו"ל אשר כבר אישרו את השתתפותן. לדברי עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז התערוכות הירידים, תערוכת "טכנולוגיה 2003" תהווה מפגש פסגה מקצועי לכלל העוסקים בענפי הטכנולוגיה השונים, בהם קנייינים, מציגים, ומבקרים מישראל ומהעולם.
התערוכה תשא לצד אופי נושאי, שיציג התפתחות טכנולוגית בתחומי הטכנולוגיה השונים, גם אופי בינלאומי, ותכלול ביתנים לאומיים, המציגים השגי מדינות שונות בענפי טכנולוגיה מגוונים.
במהלך ימי התערוכה יתקיים כנס בנושא אמצעים לוגיסטיים במחסנים וברצפת הייצור.