X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קוקה קולה במבצע קיץ - כל אחד בוחר נושא, אמן והופעה המעניינת אותו ובונה את מסלול המבצע שלו באופן פרטי; אוספים פקקים ומגרילים פרסים מדהימים; השמות הגדולים של המוסיקה הישראלית בכפר המוסיקה של קוקה קולה
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה קולה) מרגישה הקיץ מחוברת למוסיקה יותר מתמיד, ויוצאת במבצע קיץ ייחודי - כל אחד והמוסיקה שלו.
סמנכ"ל השיווק של החברה ארז פז מסביר, כי מדובר בחיבור אסטרטגי של "מוסיקה וקוקה קולה שתמיד היה בעולם כולו".
תחת הכותרת "קוקה קולה מיוזיק" יוצאת החברה לפעילות הקיץ שלה הכוללת פעילות שמשלבת מכרזים, פרסים, מסיבות, והופעות.
פז אמר, כי "השנה אנו מביאים את פעילות הקיץ לשיאים חדשים המשלבים את חיזוק נאמנות הלקוחות מחד, עם חשיבה המשקפת את ההנאה, החוויה, החופש והכיף שמייצגים משקאות החברה. השילוב של טכניקה פשוטה עם פרסים מלהיבים - הוא שעושה את המבצע לאטרקטיבי ונכון ללקוחותינו - בכל הגילאים".
הרעיון שעומד מאחורי כל התפיסה הוא בחירה אישית. הפעילות, כך מסביר פז, מתבצעת באמצעות אתר אינטרנט ייחודי שפתוח במיוחד לצורך פעילות הקיץ בשיתוף עם וואלה! אשר יאפשר ניהול חשבון אישי ושימושים מגוונים בעולם המוזיקלי - רדיו אינטרנטי המאפשר בחירה בתכני מוסיקה אישיים, מגזין מוסיקה, חדשות מוסיקה ועוד.
"לצורך זה חברנו למספר גורמים מובילים שיתמכו באספקת הפרסים", כגון סלקום, כוכב נולד - לא נפסיק לשיר ועוד. כך לדברי פז.
המסלול הקיצי האטרקטיבי במיוחד - הגרלות של חבילות זוגיות של טיסה ואירוח למופעי ענק בחו"ל, בהם אלטון ג'ון, קריסטינה אגילרה ועוד, מצעד האהבה הידוע בברלין ועוד חוויות מוסיקליות מגוונות. וכל זאת - באמצעות צבירת "דציבלים" - הכסף של קוקה קולה.
מתחת לכל אחד מהפקקים יופיע קוד המורכב מ-14 מספרים וסימנים, אותם ניתן להזין באתר או באמצעות טלמסר, וגם ב-SMS לחשבון אישי של הצרכן, וכך לצבור "דציבלים", להשתתף בהגרלות ולזכות בפרסים מדהימים.
ב-15.7.03 תתקיים הגרלה ראשונה, כאשר כל שבוע מגרילים 10 חבילות זוגיות לחו"ל הכוללות אירוח VIP ועוד.
כפר המוסיקה
גולת הכותרת: כפר המוסיקה של קוקה קולה - בחוף ניצנים. "המצב הביטחוני כמעט הפסיק את כל הפסטיבלים בארץ... הפסקתי לקבל טלפונים לחסויות", מספר פז. כעת, בונה החברה כפר מוסיקה בשטח של 30 דונם למשך חודש שלם, אליו יוזמנו מעל 100,000 איש - כל מה שצריך לעשות הוא לאסוף 15 "דציבלים" (פקקים) ו-כל הקודם זוכה - ללא הגרלה, בכרטיס כניסה לאחת ההופעות בכפר.
המגזין
בנוסף הפיקה החברה מגזין my music אשר יופץ חינם באמצעות העיתונות היומית ועיתוני נוער ב-5.6.03 (ערב שבועות), תוצאה של עבודת צוות שמטרתה להוביל, לשנות ולחדש לקהל הצרכנים, אשר לדברי פז, ציפיותיו מקוקה קולה גבוהות מאד.
הקמפיין - מגזרים
קוקה קולה תטפל, לדבריו של פז, בכל אחד ואחד מהמגזרים: רוסי ערבי ודתי, כאשר יום מיוחד יוקדש לקהל עולי חבר העמים, כולל מסע פרסום בשפה הרוסית. למגזר הערבי הותאמו מופעים מיוחדים שיערכו במגזר עצמו, באזור הצפון. במגזר החרדי יוצעו פרסים שנבחרו באופן מיוחד.
מסע הפרסום יעלה לאוויר ב-1 ביוני, והוא מוערך בכ-3 מיליון דולרים. המסר: חששנות, בידול, וחיות המותג "קוקה קולה" - טעם החיים. הקמפיין יפורסם בכל ערוצי המדיה.
הצרכנים ביקשו פשטות - וקיבלו. אופן המבצע:
כל אחד בוחר את המבצע שלו! הצרכנים יוכלו לפתוח חשבון אישי באינטרנט, להזין את הקוד שמאחורי הפקקים באתר המבצע www.mymusic.co.il וכמו כן במוקד טלפוני מאוייש "טלמסר" שמספרו 1-700-700-545. בעזרת החשבון האישי יוכל הצרכן להשתתף בכל הפעילויות השונות: הגרלות, מכרזים ורכישת כרטיסים לכפר המוזיקה.
פשוט מאד: כל פקק מבצע מכיל קוד שעם הזנתו לחשבון המשתתף יזוכה בדציבל אחד, ואת הדציבלים שיצבור יוכל לנצל באחד ממסלולי המבצע: השתתפות בהגרלת טיסה וכרטיס כניסה להופעת אמן מפורסם בחו"ל; השתתפות במכרז דציבלים על דיסקים, כלי נגינה, מוצרי אלקטרוניקה ועוד; קבלת הנחות על מוצרים בחנות המוסיקה של קוקה קולה; רכישת כרטיס למופע בכפר המוזיקה בניצנים.
שיתוף פעולה עם סלקום
גם סלקום מתחברת שוב לצד המוזיקלי שלה, ומצטרפת למבצע הקיץ הגדול של קוקה-קולה. במסגרת שיתוף הפעולה תושק ב-25.6 זירת המשחקים של סלקום וקוקה-קולה - משחק אינטראקטיבי נושא פרסים שיהיה פתוח ללקוחות כל המפעילים.
מדובר במשחק ראשון מסוגו בארץ, מסבירים בסלקום, שמתנהל ב-IVR (מענה קולי אינטראקטיבי) ב-053-999700. ייחודו באופיה ה"חי" של הפעילות, שמערבת בחלק מהמקרים מנהל זירה אנושי שמשוחח עם המתחרים, מפעיל אותם וגם מחליט מי מהם יעלה לשלב הבא בהתמודדות.
המשחק בנוי משני שלבים, כשהשלב הראשון פתוח לכולם ואילו מעבר יומי לשלב השני כרוך בהכנסת קוד בן 10 ספרות שיופיע על הלשוניות של כל פחיות המשקה של חברת קוקה-קולה. מדי יום תידרש הזנת קוד חדש כדי להשתתף בשלב השני. המשחק יתחבר לפעילות הקיץ של קוקה-קולה גם ברמת התכנים, שבהם ישלוט הקו המוזיקלי שמלווה את המבצע השנה.
איך משחקים?
כל משתתף שנכנס למשחק מקבל באופן אוטומטי 200 נקודות. בסדרה של שאלות טריוויה הוא צריך לצבור 1,000 נקודות. מי שצובר 1,000 נקודות מתבקש להזין את קוד הפחית כדי לעבור לשלב השני, שלב הזירות.
יש לציין, כי מדובר בפרסים בהם כרטיסים להופעות, חופשות זוגיות ופרס כספי של 50,000 ש"ח (!!)
הפרסום
במסגרת המשחק, שיתקיים בין 25.6 ל- 31.8, ילבשו כל פחיות המשקה של חברת קוקה-קולה את בגדי המבצע ולוגו סלקום, וכל אחת מהן תקבל קוד בן 10 ספרות, שישמש "כרטיס כניסה" למשחק. מיליוני הפחיות ישמשו "שלטי חוצות" ייחודיים שיתקשרו את המשחק במשך כל תקופת הפעילות. המשחק יתוקשר גם בקטלוג פעילות הקיץ של קוקה-קולה, בעיתוני הנוער ובשטחי פרסום במקררי קוקה-קולה ובמכונות משקר.
כעת, כל מה שנותר הוא להכנס לאתר, להזין את מספרי הפקקים (הנמצאים כמעט בכל בית בישראל. לדברי פז חדירה של למעלה מ-70%), ולהמתין לסרט הפרסום המשלב צילומי LIVE ואנימציה תלת מימדית וטכנולוגיות מתקדמות, ומבוסס על השפה הגרפית החדשה של קוקה קולה. המבצע מתחיל ב-1.6.03.
לרוויה!

תאריך:  28/05/2003   |   עודכן:  29/05/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
לחברות הומלץ לשתף פעולה עם חברות ירדניות ופלשתיניות; הפעילות בעירק נאמדת במיליארדי דולרים; החברה המרכזית הנערכת להשקעה בעירק היא סולל בונה
מירב לוי
היקף הקמפיין מוערך בכ-400 אלף ש"ח
מירב לוי
אמר את הדברים במסגרת פגישתו עם שר התיירות במלון המלך דוד בירושלים
מירב לוי
במסגרת המבצע יוצעו דירות בפרויקטים של החברה ברחבי הארץ במחירים מיוחדים ובתנאי תשלום אטרקטיביים
מירב לוי
ביממה האחרונה איתרו כוחות מג"ב 1,100 שוהים בלתי חוקיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il