X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן לרדיו ת"א: "השנה יהיה קשה לנו להתברג במקומות 1-3 בטבלה"
▪  ▪  ▪
ניר קלינגר. אליפות תוך בשלוש שנים

מאמן הפועל באר שבע הטרי, ניר קלינגר, התראיין הערב (רביעי) לתכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום, רדיו חיפה וקול הים האדום וסיפר על ההכנות והציפיות של הקבוצה מהעונה החדשה.

"אני חושב שזה צריך להיות מועדון גדול", אמר קלינגר בפתח דבריו, "בשנים האחרונות זה לא בא לידי ביטוי, אולי רק בהבלחות. כשעלינו ליגה, כל הקהל הגדול הגיע. בדרך כלל שמאמן לוקח קבוצה צריך לבדוק את היכולת בעונה הקודמת. הדבר הבולט היה שהקבוצה ספגה יותר מדי שערים וזו היתה הבעיה המרכזית שצריכה להיפתר".

"לא מעט שינויים יהיו בהרכב לעומת שנה שעברה ואני מניח שיהיו 5-6 שחקנים חדשים בהרכב, לאו דווקא בהגנה, בכל העמדות. לא הרכבנו קבוצה חדשה לגמרי כמו שקורה בקבוצות אחרות וגם עם זה אפשר להתמודד". המאמן התייחס לדוד רביבו, שעבר עונה לא פשוטה בבירת הנגב: "גם בעונה שעברה, הפחות טובה שלו, היתה לו סטטיסטיקה לא רעה יחסית לאחרים. הוא צריך לשפר את הדינמיות והאגרסיבות שלו. יש לו נכונות לשפר את זה. בכל מקרה לאף אחד לא מובטח מקום בהרכב".

"הוא לא היה נשאר בקבוצה אם לא היתה לו את הנכונות והמוכנות לתת את כל כולו להפועל ב"ש. הוא מחוייב במאה אחוז". גם נושא הגרלת משחקי ליגת העל שזימנה לקבוצה מפגשים מול בני יהודה, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים במחזורי הפתיחה עלה: "כולנו מבינים שזו לא ההגרלה הכי נוחה וקלה. כל ההגרלות קשות. שום משחק לא מבטיח שלוש נקודות בכל ליגה וכך אנחנו צריכים להתייחס לזה".

"אני מקווה שנוכל לראות את הפועל ב"ש לאט לאט מייצרת עוד שחקני בית, עוד שחקנים צעירים. זה עניין מבורך ואני מקווה שהם יקחו את ההזדמנות הזו". בטווח המעט יותר ארוך קלינגר חשף מטרות שאפתניות ביותר: "לא הייתי מתחייב על שנה אבל בטווח של שלוש שנים אני מאמין שיהיה אפשר לקחת אליפות, אבל אתם רואים את התקציבים היום, זה קשה. ברור שביחס לגדולות התקציב שלנו קטן, אבל ביחס לבינוניות הוא מכובד. התקציבים של הגדולות הולך וגדל ושל הקטנות יותר עומד במקום".

"העונה יהיה קשה מאוד להיכנס לשלישיה הראשונה, של מכבי חיפה, הפועל ת"א ומכבי ת"א אבל דברים לא תמיד מסתכמים בכסף, למרות שהוא משמעותי בכדורגל".

  • ב"ש גברה הערב 0:3 על רייכנאו מהליגה השלישית באוסטריה ורשמה ניצחון שני במחנה האימונים, כאשר ברנרדו ואשקונסלוס, סיראז' נסאר וצחי מכלוף כבשו לזכותה. קלינגר התמקד בעיקר בבחינת השחקנים הצעירים והמחליפים. בראשון תתמודד ב"ש מול קבוצה מצמרת הליגה הפולנית.

    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/179306.jpg

תאריך:  21/07/2010   |   עודכן:  21/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קבוצת דגש נקלעה לסכסוך עם איש עסקים טורקי, על-רקע שימוש בכספים שהעביר לה לצורך רכשית נכסי נדל"ן יוקרתיים ברומניה    החברה לא עמדה במועד פירעון ההלוואה ואיש העסקים פתח בהליכי הוצאה לפועל נגדה
עידן יוסף
היום הושק לראשונה האתר הממשלתי לשיתוף הציבור    השר מיקי איתן: "זוהי פריצת דרך בהתייחסות הממשלה לאזרחים"
עידן יוסף
בעלי עסקים שקרסו לאחר הפינוי וטרם שבו לפעולה יזכו להכנסה בסיסית עד הפנסיה    תנופה לחידושם של עסקים אלו על-ידי הבטחת מענקים לצורך שיקום העסק
עופר וולפסון
מליאת הכנסת אישרה את חוק בית המשפט הכלכלי בקריאה שנייה ושלישית    יחל לפעול ב-15 בדצמבר    יוזם החוק, זוהר גושן: "ביהמ"ש ייתן מענה יעיל לצרכים המורכבים של כל השחקנים בשוק ההון"
עופר וולפסון
קבע כי על המדינה לשלם כספים על פעילות שכבר התקיימה    הוחלט כי ימונה איש מקצוע שיברור בין הצדדים ויחליט כמה כסף מגיע לעמותה   
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il