X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חתם על הסכמי שיתופי פעולה עם MSN ו-Netvision
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  JDate
  MSN
  Netvision

JDate, אתר ההיכרויות הבינלאומי, מרחיב את פעילותו בישראל ומודיע היום (א', 1.6.03) על חתימת הסכמי שת"פ עם שני הפורטלים הישראליים: MSN ישראל ונענע (מבית Netvision). זאת כחלק משרשרת שיתופי פעולה וצעדים אסטרטגים שמבצעים בעלי האתר בימים אלה בישראל.
MSN ונענע מצטרפות לפורטלים "וואלה" ו-"תפוז", להן הסכמי שיתוף פעולה עם JDate.
"ישראל היא יעד מרכזי ביותר עבורנו", אמר אלון כרמל, נשיא ומייסד חברת Matchnet, מפעילת פורטל JDate. "מלבד ארה"ב, בישראל נמצא מאגר פנויים ופנויות אסטרטגי ליהודים בעולם ולכן אנו רואים בשיתופי הפעולה עם MSN ו-Netvision צעד נוסף המבסס את מעמדנו כספק שרותי הכרויות מוביל באינטרנט", הוא הוסיף.
במסגרת שיתוף הפעולה עם Netvision, יאוחד מאגר ההיכרויות של "נענע" עם זה של JDate, כך שבלחיצה אחת יוכלו גולשי נענע להתחבר למאגר החברים הגדול והאיכותי ולזכות בשירותי היכרות מתקדמים ללא תשלום.
מעבר לחשיפה ישירה של גולשי "נענע" למאגר הפנויים/פנויות הבינלאומי של JDate, ישמש JDate גם כספק התוכן הבלעדי בתחום ההיכרויות.
"ערוץ ההיכרויות זוכה אצלנו לפופולריות רבה ולכן החבירה ל-JDate, מעניקה לגולשינו ערך מוסף", אומר שאולי אלימלך מנהל פיתוח עסקי בחברת Netvision.
במסגרת שיתוף הפעולה עם MSN הוקם אתר משותף JDate.msn.co.il. האתר מציע לגולשי MSN ליהנות משירותי היכרויות מקוונים ברמה הגבוהה ביותר, על בסיס טכנולוגיה חדשנית וכלים ייחודיים, ידידותיים לגולש. כמו-כן במסגרת שיתוף הפעולה ישמש JDate.co.il כספק תכנים לערוץ האהבה של MSN. "אנחנו שמחים ש-MSN בחרו בנו כספק היכרויות", אומר אלון כרמל. שיתוף פעולה זה צפוי להרחיב את מאגר המשתמשים שלנו, ולמצב אותנו כמוביל בשוק ההיכרויות.
חברת Matchnet, מפעילת אתר JDate, הינה חברה ציבורית בינלאומית מובילה בתחום ההיכרויות, המשרתת למעלה מ-7 מיליון מנויים. החברה מפעילה 8 אתרי היכרויות בארה"ב, אירופה ואוסטרליה. בין האתרים נמנה אתר ההיכרויות השני בגודלו בארה"ב - Americansingles.com, שלאחרונה הקדים בסקר Nielsen את אתר Yahoo Personals.
בתום 6 שנות פעילות, הנפקה ציבורית והצגת רווחיות מזה שישה רבעונים, הקימה MatchNet בישראל את אתר JDate.co.il, המציע את שירותיו ללא תשלום, והרושם קצב הצטרפות מרשים ביותר.
קהל משתמשי JDate מאופיין כקהל בוגר מגילאי 25 ומעלה, המחפש מערכת יחסים רצינית. "אנו שומרים על איכות תכני האתר ומשתמשיו, באמצעות מנגנון בדיקה קפדני המוודא את רצינותם של הנרשמים", אמר אלרז סלע, מנהל אתר JDate.co.il.
- Netvision הוקמה בשנת 1994, בכדי לספק פתרונות אינטרנט לארגונים, עסקים ולמשתמש הפרטי, באמצעות טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות. בשנת 1999 הקימה Netvision את פורטל התוכן נענע, שהפך במהרה לאחד האתרים הנצפים ביותר ברשת הישראלית.
- MSN ישראל שעלה לאוויר באפריל 2000 נמצא בבעלות משותפת של אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט (49.9%). בפורטל מבקרים יותר מ-1.5 מיליון גולשים שונים בחודש, במהלכו נצפים למעלה מ-70 מיליון דפים.

תאריך:  01/06/2003   |   עודכן:  01/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
שר הביטחון אמר את הדברים במהלך ישיבת הממשלה; שרון ביקש מהשרים שלא להחריף את התבטאויותיהם בעניינים מדיניים
אלונה קורן
ברבעון הראשון סבל העיתון מעריב מירידה בהכנסות ממודעות. זאת בעקבות המיתון במשק והירידה בהיקף מודעות הלוח השונות
הדר פרבר
עדיין לא ברור אם אכן מדובר ב-SARS
יואב יצחק
כך קובע הממונה על הגבלים עסקיים, עו"ד דרור שטרום, לאחר חקירה שנערכה; עם החשודים: שופרסל, הריבוע הכחול, קלאבמרקט, עלית, שטראוס, תנובה, אסם וסנו; עשרות מבכירי המשק נחקרו באזהרה (כחשודים)
גלית יצחק
צריכת מעדני חלב ב-2002 הסתכמה ב-66 מיליון ליטר לעומת 60 מיליון ליטר ב-2001; ב-2002 המשיכה מגמת העליה בתכולת רכיבי החלב הגולמי המסופק מ-1,150 הרפתות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il