X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צופה להגדיל משמעותית את היקף המכירות שלה בישראל ולהגיע לכ-80 מיליון ש"ח בשנה; לרגל המהלך יבקרו עשרה נציגים בכירים של החברות בישראל ויפגשו עם לקוחות ישראליים
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  קומטל

חברת קומטל ישראל, המתמחה בתחום שיווק הרכיבים האלקטרוניים ונציגתה של Comtel Electronics GmbH בישראל, חתמה לאחרונה על הסכם לשיווק והפצת המוצרים והרכיבים של 3 חברות אירופאיות בתחום הרכיבים האלקטרוניים.
שלוש החברות הן:Quartz GmbH Jauch, המתמחה בייצור גבישים ומתנדים, Harting Electronics GmbH המתמחה בייצור מחברים (קונטקטורים) ו-Apra Group העוסקת בייצור מארזים. כתוצאה מן המהלך, צופים בהנהלת קומטל להגדיל משמעותית את היקף המכירות של החברה בישראל, ולהגיע להיקף מכירות שנתי של כ-80 מיליון ש"ח.
Jauch, Apra ו-Harting פעלו עד כה בישראל באמצעות שלושה מפיצים שונים. קומטל ישראל נבחרה לייצג את החברות מתוך מטרה להגביר את היקף המכירות בשוק וכן את הליווי והתמיכה הטכנית בלקוחות הישראליים.
לרגל ההכרזה, יבקרו בישראל במהלך חודש יוני כ-10 נציגים בכירים של החברות Jauch,Harting Apra, ו-Comtel Electronics ויפגשו עם יצרניות טכנולוגיה ישראליות.
לדברי דוב כהן, מנכ"ל קומטל ישראל, העובדה כי עשרה נציגים מארבע החברות המיוצגות על-ידי קומטל מגיעים לישראל מעידה על האמון של החברות הללו בפוטנציאל שוק הטכנולוגיה הישראלי ועל ההחלטה האסטרטגית להרחיב כעת את משאבי השיווק המושקעים בישראל.
"קומטל ישראל חתמה על הסכמים עם שלוש החברות מתוך אמון של מנהלי Jauch, Apra ו-Harting בצוות הישראלי של קומטל ישראל, היכרותה עם שוק האלקטרוניקה בישראל ובשל הראיה כי יחד ניתן לצעוד לטווח ארוך, תוך הגדלת המודעות לשמות המותגים הללו בשוק הישראלי, הגדלת היקף המכירות ושיפור השירות, התמיכה והליווי ללקוחות.
"המהלך הזה הופך אותנו להיות אחת מן השחקניות המרכזיות בתחום שיווק רכיבי האלקטרוניקה בישראל", הוסיף כהן.
מרקוס פשמן, נשיא ומנכ"ל Harting Electronics GmbH, התייחס לבחירת קומטל כנציגת החברה בישראל: "קומטל הינה שותף אסטרטגי חשוב מאוד עבורנו בישראל. עם התשתית של קומטל ומערך ההפצה של רכיבי Harting, קומטל מהווה השלמה מלאה לטכנולוגיה שלנו עם מוכוונות גבוהה לכיוון מכירות ושירות".
חברת Quartz GmbH Jauch עוסקת בתחום הגבישים והמתנדים. היקף המכירות השנתי של החברה עומד על סך של 250 מיליון דולר והיא מעסיקה 2,500 עובדים ברחבי העולם. משרדי החברה ומפעלה ממוקמים בגרמניה ובבעלותה מפעלים ביפן, קוריאה, סין וסינגפור. מוצרי Jauch פופולריים בשוק הטלקומוניקציה, הרכב והשוק הצבאי. היא היצרנית המובילה בעולם בתחום הגבישים למכשירי טלוויזיה.
בין לקוחות החברה בישראל נכללים: ECI, תדיראן, רד, קראו, אלווריון, פלקסטרוניקס, SCI, קומברס, וכן סטארט אפים רבים.
חברת Harting Electronics GmbH, השייכת לתאגיד Harting הגרמני, הינה החברה הגדולה והמובילה באירופה בתחום המחברים.
מחזור המכירות השנתי של Harting Electronics עומד על 290 מיליון דולר, יש לה 34 סניפים ברחבי העולם והיא מעסיקה 2,000 עובדים. מוצרי החברה, המיוצרים בטכנולוגית SMT, SMC, Press Feet ו- Solder, מותאמים לדרישות הלקוחות השונים, ועומדים בסטנדטים הגבוהים של השוק.
Harting משווקת את מוצריה בעולם בעיקר לתעשיית הטלקומוניקציה, הרכב והרכבות, ספקי כוח, Wireless Access. בין לקוחות החברה בעולם: נוקיה, מיצובישי, אלקטל, נורטל נטוורקס, סימנס, סמסונג אלקטרוניק, שניידר אלקטריק ועוד. בין לקוחות החברה בישראל נכללים ECI, מוטורולה, נמיק-למדה אלתא ועוד.
חברת Apra Group הגרמנית הינה יצרנית בתחום מארזים לתחום ההתקשורת, הטלקומוניקציה, הרפואה, התעשייה הצבאית והאזרחית. בין מוצרי החברה נכללים מארזים וקופסאות למגוון מכשירים אלקטרוניים, ארונות תקשורת (Cabinet), מארזים למחשבים תעשייתים ועוד. בין לקוחות החברה בישראל נכללים גילת, Qualcomm, אלווריון ועוד.
אודות קומטל ישראל
קומטל ישראל מתמחה בייצוג יצרנים בינלאומיים מובילים בתחום האלקטרוניקה. החברה משווקת רכיבים בקידמת הטכנולוגיה, מספקת פתרונות בהתאמה מלאה ללקוחות ומלווה את לקוחותיה משלב הפיתוח הראשוני, דרך התכנון ועד השלמת הפרויקט.
Comtel Electronics המיוצגת על-ידי קומטל ישראל משנת 2001, עוסקת בייצור לוחות אם ומארזים. בין לקוחותיה בישראל: קבוצת ECI, אלביט EVS, אלווריון, רד ויז'ן, סקופוס, קוואלקום, גילת לווינים, אורכית, ביג באנד נטוורקס, אטריקה, מיסטיקום, תדיראן טלקום, פוליקום, AXON LINK, VERAZ ועוד.

תאריך:  01/06/2003   |   עודכן:  01/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
חתם על הסכמי שיתופי פעולה עם MSN ו-Netvision
מירב לוי
שר הביטחון אמר את הדברים במהלך ישיבת הממשלה; שרון ביקש מהשרים שלא להחריף את התבטאויותיהם בעניינים מדיניים
אלונה קורן
ברבעון הראשון סבל העיתון מעריב מירידה בהכנסות ממודעות. זאת בעקבות המיתון במשק והירידה בהיקף מודעות הלוח השונות
הדר פרבר
עדיין לא ברור אם אכן מדובר ב-SARS
יואב יצחק
כך קובע הממונה על הגבלים עסקיים, עו"ד דרור שטרום, לאחר חקירה שנערכה; עם החשודים: שופרסל, הריבוע הכחול, קלאבמרקט, עלית, שטראוס, תנובה, אסם וסנו; עשרות מבכירי המשק נחקרו באזהרה (כחשודים)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il