X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עליה בתלונות צרכנים כנגד אתרי מכירה באינטרנט וכנגד חברות הסלולר, ירידה במספר התלונות כנגד הטעיית צרכנים
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  גוב קרטין
  צרכנות
  כבלים
  לווין
  Yes

גידול של כ-20% במספר תלונות הגולשים בפורומים לצרכנות נרשם בחודש מאי לעומת חודש אפריל, זאת לאחר עליה של כ-40% באפריל לעומת מרס. במאי התפרסמו כ-200 תלונות וקרוב ל-2,500 תגובות, לעומת 170 תלונות וכ-2000 תגובות באפריל. כך עולה מסריקת הפורומים המובילים שמבצעת מחלקת האינטרנט בחברת יחסי הציבור "גוב קרטין עתונות ותקשורת".
בחודש אפריל נרשמה עליה (בשיעור כ-6%), במספר התלונות כנגד אתרי מכירה באינטרנט - 16% במאי לעומת 10% באפריל, לעומת 16% במרס, 14% בפברואר, 12% בינואר, 9% בדצמבר ו-5% בנובמבר.
העליה המתמשכת במספר התלונות נגד אתרי המכירה ברשת נובעת, ככל הנראה, מעליה משמעותית בהיקף הקניות באתרים אלה.
עליה משמעותית נרשמה במספר התלונות כנגד החברות הסלולריות - 9% במאי מול 4% באפריל. אחוזים גבוהים נרשמו במספר התלונות כנגד חברות הכבלים- 9% (מתוכם 5% נגד חברת Yes). בקטגוריית 'הטעיית צרכנים' נרשמה ירידה משמעותית - 6% במאי מול 14% באפריל. במקום הראשון נמצא נושא השרות הלקוי עם 24% מהתלונות, ובמקום השני נושא המוצר הפגום עם 19% מהתלונות.
להלן התפלגות תלונות הצרכנים בנושאים השונים, פורומים: תפוז, נענע, ynet , b.s.h. דוח שירות וכלבוטק לחודש מאי: שרות לקוי - 24%. מוצר פגום - 19%. קניות באינטרנט - סה"כ 16%. מתוכם: 2% תלונות כלליות, 4.5% נגד אולסייל, 4.5% נגד וואלה שופס, 2.5% נגד נטאקשן, 1% נגד סקאל, 0.5% נגד אקסלנט, 1% נגד iwin ו-1% נגד get it.
כבלים - סה"כ 9%. מתוכם: 1% תלונות כלליות, 5% נגד יס, 2% נגד תבל ו-1% נגד ערוצי זהב. חברות סלולריות - סה"כ 9%. מתוכם: 4% נגד סלקום, 3% נגד פלאפון ו-2% נגד אורנג'. הטעיית צרכנים - 6%. הפקעת מחירים - 5%. אינטרנט - 4%. מתוכם: 2% נגד בזק בינלאומי, 0.5% נגד ברק, 0.5% נגד קווי זהב, 0.5% נגד אינטרנט זהב ו - 0.5% נגד נטוויז'ן. בנקים - 2%. מתוכם: 0.5% נגד בנק אוצר החייל ו-1.5% נגד בנק דיסקונט. בזק - 2%. חברות תעופה - 2%. ביטוח - 2%.
גוב קרטין
בחברת גוב קרטין עתונות ותקשורת פועלת מחלקה ליחסי ציבור באינטרנט העוסקת במתן שירותי יחסי ציבור ברשת האינטרנט תוך התייחסות אליה כאל מדיה עצמאית המשתלבת במערך יחסי הציבור הכללי של חברות וארגונים. במסגרת זו ניתנים שירותים כמו: העברת מידע חדשותי לאתרי החדשות, העברת מסרים ישירים ועקיפים לפורומים מתאימים, ניטור ומעקב אחרי פעילויות ברשת הנוגעות ללקוחותיה ומניעת הפצת שמועות שקריות באמצעות דואל שרשרת.

תאריך:  02/06/2003   |   עודכן:  02/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
העליות: על רקע הערכה כי ההתאוששות הצפויה בכלכלת ארה"ב תביא לעלייה בדרישה לנפט
Nfc
הסמכה זו מבטאת את הבעת האמון של Microsoft באמינות התוכנה ובכדאיותה ללקוח בעלות נמוכה לסביבות Windows
הדר פרבר
שווי העסקה כ-2 מיליון ש"ח
Nfc
במסגרת הפרויקט תקים UDI מקבוצת אדאנת אתר גיבוי בחיפה עבור חברת החשמל
הדר פרבר
כך מסקר שנערך עבור חברת בגיר; בגיר חוזרת לשוק הישראלי, עם צפי שעד סוף שנת 2004 בישראל יעמוד היקף המכירות על כ-100 אלף חליפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il