X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מסקר שנערך עבור התאחדות סוכני הנסיעות במהלך חודש אפריל 2003; במקום השני-קונטיננטל ובמקום השלישי-אוסטריין איירליינס; אל-על שדורגה במקום ה-5 מוסרת: מסקר חיצוני 93% מהישראלים מעדיפים את אל-על
▪  ▪  ▪

בסקר שבדק את מידת שביעות רצון הנוסעים מחברת תעופה, קיבלה חברת התעופה 'בריטיש איירוייס' את הציון הגבוה ביותר. למקום השני הגיעה חברת 'קונטיננטל' ובמקום השלישי חברת התעופה 'אוסטריין איירליינס'.
אחריהן דורגו (בסדר יורד): סוויס אייר, אל-על, לופטהנזה, טרנס אירו, אייר פרנס ובמקום האחרון דורגה חברת התעופה האיטלקית אליטליה. הסקר נערך על-ידי חברת סמית-יעוץ ומחקר עבור התאחדות סוכני הנסיעות במהלך חודש אפריל 2003.
הסקר התבצע עם נחיתת הנסועים מהמטוס והגעתם לנמל התעופה בן גוריון. הנוסעים התבקשו להשיב על השאלות הבאות: אדיבות ויעילות דיילי הקרקע, עמידה בלוחות זמני ההמראה והנחיתה, אדיבות ויעילות דיילי המטוס, נוחות הישיבה במטוס, איכות ומגוון האוכל שהוגש בטיסה, איכות הסרטים, מוזיקה ותוכניות בידור במהלך הטיסה, התחזוקה הפנימית של המטוס, ניקיון השירותים וציון כללי לטיסה.
בהתאחדות סוכני הנסיעות מוסרים, כי בכוונתם לערוך סקר דומה מדי כמה חודשים. "פרסום תוצאות הסקר ידרבן את חברות התעופה לשפר את השירות הניתן לנוסע הישראלי ויעניק לנוסעים את הנתונים הנדרשים על-מנת לבחור בחברת התעופה הטובה ביותר". אמרו בהתאחדות.
מחברת אל-על נמסר עם פרסום תוצאות הסקר, כי מסקר חיצוני שנערך על-ידי מכון 'שילוב', כ-93% מכלל הציבור הישראלי חושבים שחברת אל-על טובה יותר או שווה לחברות התעופה האחרות. על-פי החברה, בסקר זה נדגמים מדי חודש כ-100 אלף בני אדם.

תאריך:  02/06/2003   |   עודכן:  02/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
על יו"ר מועצת דיר חנא, הוטל לבצע 200 שעות שירות לתועלת הציבור; המשרד לאיכות הסביבה הגיש את התביעה בטענה כי הם עברו על חוק המים וחוק שמירת הניקיון
ענבל אביב
את ההצעה הגיש אביגדור יצחקי והיא כוללת שינויים בדרישות הרגולציה, הגברת הודאות בתחום והמשך הסדרת הענף בשיטת הזיכיונות
Nfc
משה מנו: ללא טיפול שורש בכל הבעיות של אל-על - לא תהיה הבראה של החברה; לכן יש להפריט את החברה באמצעות מכירה למשקיעים אסטרטגיים - ולא באמצעות הנפקה לציבור הרחב בבורסה
רנית נחום-הלוי
גלית יצחק
מטרתו הראשונה בתפקידו - גיוס של כ-10 מיליון ש"ח לשנה למען ילדי וראייטי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il