X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אנגוג כבש לזכות המארחת בדקה ה-46. שער עצמי של ריינה איזן (90)
▪  ▪  ▪
ייקח זמן עד שהוא ישכח את זה. ריינה כובש שער העצמי (Gettyimages)

נכון, לא ראינו מבול שערים הערב (ראשון) באנפילד כאשר ליברפול וארסנל נפגשו למשחק במחזור הפתיחה. אבל אי אפשר להגיד שלא הייתה דרמה בעיר הנמל. זה התחיל בדקה ה-45 כאשר ג'ו קול, זה שהגיע בקול תרועה מצ'לסי, ראה כרטיס אדום בהופעת הבכורה שלו עם קבוצתו החדשה בליגה. למרות החיסרון המספרי, דויד אנגוג דאג להעלות את המארחת ליתרון ממש עם פתיחת המחצית ולהרגיע את הקהל הביתי, אבל טעות איומה של פפה ריינה הובילה לשוויון 1:1 בסיום, כשארסן ונגר חייב להודות לשוער הספרדי שחילק את הנקודות בין השתיים. הודג'סון יחפש ניצחון ראשון בפרמייר ליג בהזדמנות אחרת.

מאמן ליברפול סיכם את משחק הבכורה בליגה עם ליברפול ומתח ביקורת על ההחלטה להרחיק את ג'ו קול: "זה מאכזב, אבל צריך להיות מציאותיים. שיחקנו מחצית שלמה עם עשרה שחקנים והצלחנו לכבוש. האדום של קול? אני חושב שהשופט החמיר איתו. העבירה שהוא ביצע שווה רק כרטיס צהוב. השער שספגנו היה מעצבן, אבל דברים כאלה קורים כל הזמן. ריינה מקצוען ואני בטוח שהוא יתגבר על הטעות הזו במהרה".

ארסן ונגר היה מאופק יותר: "בשורה התחתונה הוצאנו תיקו באנפילד, כך שאי אפשר להתאכזב. שלטנו ברוב המשחק והיינו ביתרון מספרי על המגרש". המאמן התייחס להארכת חוזהו בארסנל: "אני מאוד שמח, המועדון הזה מהווה חלק גדול מחיי כבר למעלה מעשור ואני שמח שהמצב יישאר כך גם בשלוש השנים הקרובות".  

ססק פברגאס נעדר מהסגל של ארסנל בגלל פציעה. מהצד השני, פרננדו טורס שמתאושש מפציעה פתח על הספסל ונכנס בדקה ה-74, בעוד שהרכש הטרי כריסטיאן פאולסן ראה את המפגש מהיציע.

מהלך המשחק
ארסנל כמעט ועקצה בדקה החמישית. תומאס ורמאלן בעט כדור חופשי מ-30 ומצא את פפה ריינה עירני. ליברפול הצליחה להגיע לחצי מצב בדקה ה-32. כדור קרן של סטיבן ג'רארד הטעה את מנואל אלמוניה שיצא רע, אך דויד אנגוג לא הצליח לנצל זאת למצב כיבוש.

ההתעוררות האמיתית של המשחק הגיעה בדקה ה-44. גלן ג'נסון חתך לאמצע מאגף ימין ובעט מ-20 מטרים לעבר השער, אלמוניה הדף לקרן. דקה לאחר מכן הגיע עוד רגע דרמטי במשחק. גם בתסריט הכי טראגי לא היינו מאמינים שנראה את ג'ו קול מקבל את הכרטיס האדום בהופעת הבכורה שלו אחרי שנכנס בלורן קוסיילני. הקשר עוד התווכח, אבל ירד למקלחת מוקדמת. הלם באנפילד, 0:0 בהפסקה.

חשבתם שבליברפול יסתגרו בהגנה? עוד לא הספקנו להגיד דויד אנגוג והחלוץ המשיך את הכושר המצוין מפתיחת העונה. חבייר מסצ'ראנו מצא אותו ברחבה וזה בעט מזווית קשה לרשת העליונה, 0:1 לליברפול.  אין זכר למחצית הראשונה הבנאלית.

המארחת המשיכה בלחץ ומרטין סקרטל כמעט והכפיל את היתרון כעבור דקה. גלן ג'ונסון במשחק מצוין, עשה צרות לגאל קלישי באגף ומסצ'ראנו ניהל את המשחק בצורה מושלמת, איפה ארסנל? אי שם בדקה ה-69 מצא תומאס רוזיצקי המחליף את ורמאלן. האיש הכי מסוכן של התותחנים הערב באנפילד נגח החוצה.

האורחת התחילה להפעיל לחץ וכדור חופשי של עוד מחליף, תיאו וולקוט, נהדף על ידי ריינה לקרן. הודג'סון התחיל לבצע חילופים, הוציא את אנגוג ומסצ'ראנו והכניס במקומם את פרננדו טורס ולוקאס. בדקה ה-87 וולקוט לא ניצל טעות של ריינה שיצא גרוע וג'יימי קראגר הרחיק את הכדור שלו מהקו. השוער נתן לו הזדמנות שניה כעבור שלוש דקות.

רוזיצקי הגביה לרחבה, שמאח הפריע לשוער, שראה את הכדור פוגע בקורה, אבל משם הספרדי ביצע טעות אומללה כשנכנס עם הריבאונד לתוך השער, 1:1. גם האדומים לא נגמרו. לורן קוסיילני, עוד שחקן שחגג בכורה, הורחק לארסנל, 1:1 בסיום.

הרכבים
ליברפול:
פפה ריינה; גלן ג'ונסון, מרטין סקרטל, דניאל אגר, ג'יימי קראגר; ג'ו קול (הורחק/45), חבייר מסצ'ראנו (לוקאס/79), סטיבן ג'רארד; דירק קאוט, דויד אנגוג (פרננדו טורס/74), מילאן יובאנוביץ' (מקסי רודריגס/65).
ארסנל: מנואל אלמוניה; בקארי סאניה, לורן קוסיילני (הורחק/90), תומאס ורמאלן, גאל קלישי; עמנואל אבואה, אבו דיאבי (רובין ואן פרסי/76), ג'ק ווילשר (תומאס רוזיצקי/59), סמיר נאסרי; אנדריי ארשבין (תיאו וולקוט/59), מרואן שמאח.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/181913.jpg

תאריך:  15/08/2010   |   עודכן:  15/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ח"כ חנין זועבי שיגרה אל היועץ המשפטי לממשלה מכתב נזעם בעקבות דבריו על כך ששלילת אזרחותה תידון בעתיד ושההצעה לא נדחית על הסף    "במקום להשמיע עמדה ברורה וחד-משמעית נגד הדרישה לשלול את אזרחותי, שנועדה בעיקרה כדי להשביע את יצר נקמה תשובתך מעניקה לגיטימציה למגמות אלה"
איציק וולף
שר התשתיות הלאומיות: אם ישראל לא תנקוט עכשיו בצעדים, תהיה בצורת החשמל של 2013 קשה מהמשבר של שנת 2006
מתן אברמוביץ'
דוכין, שאובחן כסובל מאולקוס בדרגה קלה, לוקח פסק זמן מהופעות עם "החברים של נטאשה" כדי לטפל בעצמו: "אני חייב לתת לעצמי מספיק זמן למנוחה"
יפעת גדות
נוהג לצלם קבוצות גדולות של מתנדבים בעירום מלא כחלק מביטוי אמנותי של האדם והעולם    טוניק הביע את רצונו לצלם בים המלח כחלק מהקשר שבין האדם לסביבתו הטבעית    עבודותיו מעוררות הד השווה לחשיפה בהיקף של מליוני דולרים
סיון בראימן
יהודה קראוס מונה למלון דן ירושלים החדש    דובי רקיע, אשר הצטרף לרשת בחודש האחרון, מונה למנכ"ל מלון דן פנורמה ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il