X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדליסט הארד נחת בארץ וסיכם, גם ברנע דיבר: "שמח שזכיתי, היה כיף"
▪  ▪  ▪
"עמדתי בציפיות". נבו עם ברנע והמדליות

נבחרת ישראל בשחייה חזרה היום (שני) מאליפות אירופה בבודפשט והציגה את שלל ההישגים שלה מהשבוע האחרון: שתי מדליות ארד (גל נבו ב-400 מטר מעורב אישי וגיא ברנע ב-50 גב), חמש הופעות בגמר ותשע בחצאי הגמר. אחרי שהביאו גאווה למדינה, התפנו הזוכים והפיינליסטים לסכם את התחרות.

במסיבת העיתונאים שקיים הערב איגוד השחייה נמסר שבנוסף למענקים שיקבלו המדליסטים מהוועד אולימפי, יקבלו גם חמשת אלפים שקלים מאגודת הפועל ירושלים ומחברת "ספידו" המאמצת.

גל נבו התייחס למדליית הארד שהשיג אמש ביום האחרון של האליפות: "יצאתי במטרה ברורה והיא להתברג בשלושת המקומות הראשונים ולהביא מדליה. אני שמח שעמדתי בציפיות, היה לי ברור שכולם מחכים להישג". השחיין הודה למשלחת: "רואים את העבודה וההשקעה של כל המאמנים וההנהלה. כל אחד בנבחרת תרם רבות לכל ההצלחות שלנו באליפות".

המדליסט טען שדווקא הפספוס במקצה ל-200 מטרים היווה עבורו נקודת מפנה: "מעצבן לסיים במקום הרביעי, אבל זה היה משחה טוב שנתן לי הרבה ביטחון לקראת ה-400 מטר מעורב. האולימפיאדה? המטרה היא להעפיל לגמר או שניים. עוד לא צריך לפתוח עיניים על מדליה".

גיא ברנע, זוכה מדליית ארד ב-50 מטר גב: "לא הגעתי בשיא הכושר לתחרות. במשחה ל-100 מטר גב התוצאה הייתה מאכזבת ואחרי זה ישבתי עם המאמנים ויחד בדקנו איך קמים ומתאוששים מזה. בשורה התחתונה, אני שמח שזכיתי".

גם עמית עברי, שעלתה לשני גמרים (50 ו-100 מטר פרפר) הייתה מרוצה: "הייתה לי מטרה ברורה להיכנס לחמישייה ב-100 פרפר והצלחתי. ב-200 מעורב אישי שמחתי שהייתה לי הזדמנות לעלות לחצי ולקבוע שיא חדש".

היו"ר עוד המשיך לברך את הנבחרת: "יש כאן לא מעט שחיינים שיגיעו בשנים הקרובות להישגים גדולים. אנחנו יכולים מאוד להתגאות במה שקורה היום בשחייה הישראלית".

התחרות הבאה היא אליפות אירופה בבריכות קצרות (25 מטר) שתיערך בסוף נובמבר בעיר איינדהובן שבהולנד.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/182053.jpg

תאריך:  16/08/2010   |   עודכן:  16/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אל ערב עובדים שערכה מינהלת בית הנשיא לא הוזמנו עובדי הקבלן שעוסקים בניקיון משכן נשיאי ישראל ובהכנת מזון    בית הנשיא: על-פי הנחיות התקשי"ר לא יכולנו לממן אותם
נועה פרג
לבלוג "סחים, הם בכל מקום", הועלו תמונות של חיילת, העושה פרצופים למצלמה, שמאחוריה יושבים פלשתינים על דרגש אבן, כשעיניהם וידיהם קשורות, והם אינם מודעים לכך שמצלמים אותם
גיא גרימלנד
גוגל מפעילה מזה זמן טכנולוגיה שמספקת לגולשים מידע על אתרים שעשויים להיות מזיקים    ביום שבת האחרון החליטה ענקית האינטרנט ששרת host השייך לחברת אירוח אתרים אבולוציה אונליין חשוד כמזיק לגולשים    ynet ו-one משתפים פעולה עם אבולוציה אונליין    התוצאה: גולשים שעושים שימוש בדפדפן כרום קיבלו מסך אדום של אזהרה בכל פעם שגלשו באתרים
גיא גרימלנד
במקום הראשון נמצא המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס ובמקום השני אוניברסיטת סטנפורד
עידן יוסף
התחבורה הציבורית למישור חוף יהודה צפויה להתגבר לאחר שהיום אושר שלב א' בתחנת רכבת כפר מנחם    בנהנים תושבי גדרה, מועצות יואב, באר טוביה, נחל שורק ומטה יהודה, מדרשת אחווה ובה"ד חינוך של צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il