X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכירת הכרטיסים לדייויס צוברת תאוצה. 16-19 בחודש, שידורים חיים באתר
▪  ▪  ▪
לוי מול רוסיה. מכין לנו עוד ניצחון הירואי?

בזמן ששאר שחקני נבחרת הדייויס רצים על הדשא ב-us open, הראל לוי כבר בארץ ומחר (חמישי) יחל להתאמן עם עמוס מנסדורף לקראת המפגש מול אוסטריה, שייערך בין ה-16 ל-19 בספטמבר בהיכל נוקיה.

  • 16-19 בספטמבר, שידורים ישירים כאן באתר: ישראל מול אוסטריה בגביע דייויס

לוי, שהודח בסיבוב השני של המוקדמות באליפות ארה"ב, ערך ביומיים האחרונים אימוני כושר. "הגעתי לארצות הברית בכושר טוב אך הגשם גרר אחריו ארבעה ימי המתנה ופגע בהכנה", אמר הראל, "לשמחתי, את הימים הגשומים ניצלתי כדי להיות עם דודי, נועם, אנדי, יוני ואייל".

"בתקופה האחרונה אני משחק טוב ומרגיש טוב פיזית", הוסיף המחבט מספר 2, "המשחק האחרון בארצות הברית לא היה טוב, אבל אני משייך זאת לתנאים בלבד. למזלי התנאים בנוקיה קבועים, כך שהחלק הזה לא מדאיג אותי ואני מצפה לתחילת המפגש".

חבר אחד של הראל לוי לנבחרת יסיים את דרכו ממש בקרוב, כאשר אנדי רם ויוני ארליך ישחקו זה מול זה בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות. "אנדי ויוני הם הצמד שלנו והלוואי ששניהם היו יכולים לעבור את הסיבוב הראשון ולצבור עוד זמן משחק", אמר לוי.

מכירת הכרטיסים, שמתבצעת דרך משרד הכרטיסים "לאן", צוברת תאוצה. מחיר הכרטיס כולל כניסה לכל שלושת ימי המפגש. כרטיס לאולם עולה 300 שקלים, המחיר ליציעים העליונים הוא 150 שקלים למבוגר ו- 120 שקלים לילד וחיילים. מחיר מיוחד (ביציעים העליונים) לאב ובנו יעמוד על 240 שקלים וכרטיס לאב ושני בניו יהיה 300 שקלים. כרטיס VIP לשלושת הימים ניתן יהיה לרכוש ב-1,000 שקלים.

המפגש יחל ביום חמישי ה-16 בחודש עם שני משחקים היחידים, החל מהשעה 13:00. ביום שישי בשעה 11:00 ייערך משחק הזוגות ובראשון, החל מ-13:30, יתקיימו משחקי המכריעים, על פי הצורך.

תאריך:  01/09/2010   |   עודכן:  01/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
רה"מ העביר מסר מרגיע על-רקע החששות להסלמה ביהודה ושומרון בעקבות הפיגוע אמש    העריך כי הפיגוע לא ישפיע על המו"מ    בפגישה עם מזכירת המדינה אמר כי אין שינוי במועד סיום ההקפאה
איציק וולף
מגיש היום שהיה יחליף את מיקי רוזנטל    ייכנס לתפקיד באמצע חודש נובמבר במקביל להגשת 'היום שהיה'    "מאמין שאפשר יהיה להפיק מהדורה בולטת ומעניינת, מהדורה שתשלב סקרנות עיתונאית עם חדשנות, וגישה רצינית בלי נפיחות עצמית"
עופר וולפסון
הבנק יוצא בהטבה חדשה למחזיקי כרטיס האשראי "מפתח דיסקונט": חניה חינם בשעות הערב והלילה במגוון חניונים בתל אביב, בהרצליה וברמת גן
איציק וולף
יו"ר ועד רבני יש"ע קורא להפעיל את שפת הכוח כלפי "האויב הערבי"    "אין מקום לאויב זה ,הממשיך לשפוך דם יהודי, בתוך שטחי ארצנו הקדושה"
עופר וולפסון
שיעורו נקבע על רמה של 2.35 טריליון ש"ח, מתחת לרמת השיא של 2.39 טריליון אליה הגיע בחודש מרס האחרון    שיעור תיק המניות בבורסה בישראל ירד ב-7.4 מיליארד ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il