X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדובר בפינוי של כ-12 עד 20; במערכת הביטחון חוששים שתהליך הפינוי יתקל בתגובות קשות תוך שימוש בנשק חם נגד השוטרים והחיילים; השב"כ חושש לחיי שרון - אבטחת ראש הממשלה תוגברה
▪  ▪  ▪

במערכת הביטחון נערכים לפינוי מאחזים בלתי חוקיים. שר הביטחון, שאול מופז, כינס (יום ה', 5.6.03) דיון עם ראשי מערכת הביטחון בדבר יישום חלק מעקרונות מפת הדרכים, בהם פינוי של כ-12 עד 20 מאחזים בלתי חוקיים.
משרד ראש הממשלה ומערכת הביטחון מחזיקים רשימה של כ-20 מאחזים בלתי-חוקיים המועמדים לפינוי. גורמים ביטחוניים מסרו, כי הפינוי יתבצע בהדרגה, ובהתאם להתפתחויות בשטח.
עם זאת, במערכת הביטחון נערכים גם להתנגדות מצד פעילי ימין קיצוניים, ובהם אנשי תנועת כ"ך לשעבר ו"נוער הגבעות". בין היתר נערכים לכך שההתנגדות תיעשה באלימות קשה, תוך שימוש בנשק חם נגד החיילים והשוטרים.
בשירות הביטחון הכללי נכנסו עתה להיערכות חירום לשם אבטחת חייו של ראש הממשלה אריאל שרון. זו הוגברה עם אישור מפת הדרכים, פיסגת עקבה, ועתה עקב הקריאות שהועלו נגד שרון השבוע - "שרון בוגד", "על שרון ללכת בדרך רבין", "מפת הדרכים-הדרך לאושוויץ". החשש הוא, כי קריאותא לה יניעו יהודים-קיצונים לנסות לפגוע בשרון ו/או בבנו עמרי שרון, או בשרים התומכים בצעדי ראש הממשלה.
"מתאחזים"
בדוח מודיעיני שהופץ לאחרונה בצה"ל ובמשטרה, מכונים תושבי המאחזים "מתאחזים". השימוש בכינוי זה בא להבדילם מתושבי יהודה ושומרון היושבים במאחזים חוקיים.
המסמך כולל ניתוח אישיותם של אישם בולטים מקרב תושבי המאחזים הבלתי חוקיים (המתאחזים), וכן נכללים פרטים אודות התנהגותם בעבר בעת פינוי מאחזים, כלי נשק שהם מחזיקים ברשותם, סידורי אבטחה במקום ועוד.
במערכת הביטחון הוחלט, כי הכוחות שיגיעו לפינוי המאחזים יגיעו עם ציוד לחימה מלא, כולל שכפ"צים קרמיים, מחשש להתנגדות אלימה שתכלול שימוש בנשק חם. יתכן עוד ואנשי המשטרה יתחזו לחיילים, משום שאלו נתקלים בהתנגדות פחותה מצד המתנחלים.

תאריך:  05/06/2003   |   עודכן:  06/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך מסרו היום שני הארגונים; בכיר בחמאס: זו לא הפעם הראשונה ולא תהיה האחרונה; ארגוני הטרור הפלשתינים הודיעו כי הם לא יוותרו על הנשק ומתנגדים לדברי אבו מאזן בדבר הפסקת האינתיפאדה החמושה
רנית נחום-הלוי
מחירו ההתחלתי עומד על כ-26 אלף דולר; בשל מודלים נוספים שיצרה רוסיה אף אחד לא יכול להבטיח את אותנטיות הלווין
רנית נחום-הלוי
כך מתוך מחקר שהוצג בוועדה לזכויות הילד שעסקה בהשפעת אירועי הטרור על ילדי ישראל; מהמחקר עולה: 70% מהילדים אמרו שוויתרו על פעילויות שונות בחייהם; השפעת הטרור אינה מסווגת לפי אזורים: ילדי רחובות חוששים כמו ילדי גוש קטיף
רנית נחום-הלוי
המחקר נערך על-ידי ד"ר יהודית רונן מאוני' בר אילן; לדבריה, ממשלת תוניסיה מנהלת מלחמת חורמה נגד האיסלם הרדיקלי המאיים על יהודיה וקריה עם ישראל; המחקר במלואו יוצג בכנס שייערך בשבוע הבא באוני' בימי ג'-ד'
אלונה קורן
העליות נובעות מפרסום נתונים טובים מהצפוי בנוגע לכלכלת ארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il