X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוסר הסגר מג'נין; שרון עומד להיפגש בקרוב שוב עם אבו מאזן; מופז יוועד בקרוב עם מוחמד דחלאן; בשבוע הבא פגישה בין קציני צה"ל לקצינים פלשתינים; בגלל 60 התרעות מפיגועים נמשכת פעילות צה"ל בשטחים
▪  ▪  ▪

ערפאת: שרון לא הציע שום דבר
יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, אמר (יום ה', 5.6.03), כי ראש הממשלה, אריאל שרון, לא הציג שום דבר ממשי לפלשתינים בפיסגה בעקבה-ירדן. לדבריו, שרון לא התחייב בנאומו לפנות את כל המאחזים ואת כל ההתנחלויות.
"לצערי הוא עדיין לא הציע שום דבר מוחשי וברור לפלשתינים. קבלת שרון את מפת הדרכים אינה מהווה ויתור משמעותי" - אמר ערפאת לכתבים במפקדה ברמאללה.
כידוע, ערפאת לא היה נוכח בפיסגה ההיסטורית בעקבה. ואולם, מייד לאחר הפיסגה קיבל ערפאת עידכון מלא מאבו מאזן. למרות זאת, מנסה עתה ערפאת להמעיט בחשיבות הפיסגה, ולהציג את אבו מאזן כמי שלא השיג מאומה עבור העם הפלשתיני.
יתירה מכך: אמש הפיצו גדודי חללי אל-אקצא - הזרוע הצבאית של תנועת הפתח, בראשה עומד ערפאת, כרוז הקורא להתנגדות להפסקת אש. בכרוז נטען, כי ישראל ממשיכה במבצעי חיסול ומעצרים; וכי עד שתחדל ממעצרים וחיסולים, תשחרר את העצירים, ותצא מהשטחים, לא יניחו גדודי אל-אקצא את נשקם.
ראש הממשלה, אריאל שרון, יפגש בקרוב עם ראש הממשלה הפלשתיני, אבו מאזן. בפגישה יעודכנו הצדדים בדבר יישום מפת הדרכים. שרון יקבל פרטים אודות תוכנית הממשלה בראשות אבו מאזן להילחם בטרור ולקבל אחריות על שטחים שיפנו כוחות צה"ל.
כמו-כן יוועדו בקרוב שר הביטחון, שאול מופז, ומתאם הפעולות בשטחים, עמוס גלעד, עם השר לענייני ביטחון הפנים ברשות, מוחמד דחלאן. בשבוע הבא צפויה פגישה בין קצינים בכירים של צה"ל לקצינים ברשות הפלשתינית.
קצין בכיר בצה"ל אמר (יום ה'), כי יש ניצנים ראשונים לפעילות סיכול טרור על-ידי כוחות הביטחון הפלשתינים.
מקורות מדיניים בכירים חוששים, כי יו"ר הרשות, יאסר ערפאת, ינסה עכשיו לעודד פיגועים, כדי לשבש את ההתקדמות תהליך השלום. נמשכות ההתרעות על פיגועים. בידי כוחות הביטחון כ-60 התרעות מפיגועים, חלק מהן התרעות חמות.
כחלק מיישום תוכנית מפת הדרכים, במערכת הביטחון נערכים לפינוי מאחזים בלתי חוקיים. שר הביטחון כינס (יום ו') דיון עם ראשי מערכת הביטחון בדבר יישום חלק מעקרונות המפה, בהם פינוי של כ-12 עד 20 מאחזים בלתי חוקיים [ראו קישור].
פעילות צה"ל בשטחים: הוסר הסגר מג'נין
צה"ל הסיר (יום ה') את העוצר מכל הערים הפלשתיניות. כמו-כן הוסר הסגר מעל ג'נין, אשר הוטל יום קודם בעקבות התרעות על פיגועים. בחברון חשף צה"ל אמצעי לחימה.
בסריקות שערכו כוחות צה"ל בשכונת אבו סנינה בחברון נתגלו אמצעי לחימה ובהם: שני רובים מסוג M-16, רובה ציד, מחסניות, תחמושת ואפודי מגן.
בפאתי רפיח הרס צה"ל כמה מבנים. צה"ל מסר כי מדובר במבנים נטושים והם נהרסו משום שהיה חשד שאחד מהם משמש פתח למנהרה שדרכה מבריחים אמצעי לחימה. במהלך הפעילות ירו הפלשתינים לעבר החיילים וזרקו רימוני רסס. החיילים השיבו אש. אין נפגעים.

תאריך:  05/06/2003   |   עודכן:  06/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הטקס התקיים אמש בערוץ 2 בהנחיית יעל אבוקסיס; ירדן בר כוכבא זכתה בפרס המשחק הטוב ביותר בסדרת דרמה; פרס מפעל חיים לחיים יבין
רנית נחום-הלוי
תושבים באזור המתנגדים לתופעה מספרים שהיא נפוצה בהיעדר ממשל עירקי איתן והעליה בשיעור האבטלה; סוחרי הסמים בבירה מסתייעים בתושבים; ארגונים איסלמיים מתערבים למיגור התופעה
אלונה קורן
הוכפל מספר הבקשות של הכנ"ר לביטול הליכי פשיטת הרגל - כנגד פושטי רגל המנצלים את ההליך לרעה
רנית נחום-הלוי
מחירו ההתחלתי עומד על כ-26 אלף דולר; בשל מודלים נוספים שיצרה רוסיה אף אחד לא יכול להבטיח את אותנטיות הלווין
רנית נחום-הלוי
כותרת ההפגנה: אוסלו מוכיח, אסור לתת להם מדינה; כבישים באזור נסגרים הדרגתית; מועצת יש"ע הודיעה כי תפעל למנוע דברי הסתה על הממשלה והעומדים בראשה; בהפגנה לא ישתתף השר אביגדור ליברמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il