X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי ק"ש עמד לדין, והמשיך להפיל פצצות: אדאג שתקום ועדת חקירה
▪  ▪  ▪
איזי שרצקי. עומד על שלו (צפו בו בבית הדין)

ההתכתשות בין הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי, להתאחדות לכדורגל, נמשכת במלוא הכח. הערב (שלישי) עמד שרצקי לדין בעוון ביזוי מוסדות ההתאחדות. הכוונה לדברים הקשים שאמר שרצקי לתקשורת בתקופה האחרונה, מאז שעמד לדין ונקנס בעוון העלבת השופט משה בוחבוט. הבעלים ניצל את הבמה שטח טענות קשות מאוד כלפיי ההתאחדות וטוהר המידות של הכדורגל הישראלי. במהלך הדיון שרצקי ביקש לזמן כעדים את יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, סגנו שטרן חלובה וראש הבקרה עופר אורליצקי. הדיין חיים אלחדיף הציע לו בתגובה להעלות את הטענות אותן טען בתקשורת על הכתב בתוספת הוכחות ואז יוחלט את מי ראוי לזמן להעיד ואת מי לא.

"לא מעניינת אותי הפסיקה", אמר שרצקי, "אפנה לבית דין אזרחי על מנת להוכיח את טענותיי. אני עומד מאחורי כל הדברים שאמרתי. אם אבי לוזון הודיע לכולם שהולכים לשנות תקנה ביחס לחוזים כפולים, השגתי את מה שרציתי. כולם בהתאחדות יודעים שדבריי היו נכונים. אני נמצא הרבה יותר שנים בכדורגל מאנשי ההתאחדות, אבל העבר לא מעניין אותי. איכפת לי רק שהדברים יתנהלו בצורה תקינה ומעתה והלאה".

"קחו את באר שבע וההימורים שתפסו שם, לא קרה כלום לשחקנים האלה. צריך שאנשים יפחדו מדברים כאלה. אם לא יהיה רעש, לא יהיה שינוי. אם אני אדאג שתהיה עוד ועדת עציוני (ועדת חקירה בנוגע למכירות משחקים), אעשה זאת. אני אישית יכול לתת שמות של 20-30 שחקנים שביקשו ממני חוזים כפולים".

בשעתו אמר הבעלים לתכנית הספורט של רדיו ת"א: "אבי לוזון לא עושה צעד בלי שטרן חלובה. אני לא מאמין במרכז הפועל ומכבי, אני לא מוכר את עצמי. יש לי עקרונות. לבעלי הקבוצות אין כוח בישראל, כי כולם פה אינטרסנטים. לא דרכתי במשרדי ההתאחדות כבר שש שנים. אמרתי לחזי מגן: 'אני מוכן להתערב איתך שגיא יהיה מאמן הנבחרת הצעירה'. הוא לא האמין לי".

תאריך:  14/09/2010   |   עודכן:  14/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילה צורף
ההעברה תיעשה בהדרגה, תמורת כ-80 מיליון שקל    שווי המשרד מוערך לפי העסקה בכ-50 מיליון דולר    אדלר: "אני מתכוון להמשיך בתפקידי כיו"ר פעיל"
עידן יוסף
הכינוס הרביעי יתקיים בסוף נובמבר    פרופ' דן כספי מאוניברסיטת בן-גוריון: "שיקולים כלכליים מחלחלים בשיקולי הסלקציה העיתונאית"
עופר וולפסון
משרד האוצר יקצה למהלך כ-110 מיליון ש"ח    בית המשפט קבע באפריל כי מצבם של יהודי לוב הושפע מחשיפתם לרדיפות בשל יהדותם, בהשראה הנאצית
יפעת גדות
מטרת הארגון היא לשמר את המגוון הביולוגי על פני כדור הארץ ולהבטיח סביבה בריאה לקיום המין האנושי
עופר וולפסון
כך טוען ראש מכון מרכז מאקרו, ד"ר רובי נתנזון, על-רקע פרסום מסמך המכון שמעלה כי הפערים בין המגזרים היהודי והערבי באים לידי ביטוי בכל תחומי החיים    עובד ערבי מרוויח בממוצע כ-70% משכרו של עובד יהודי באותה משרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il