X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפני הטורניר באיטליה (שידורים ב-5LIVE+) מאמן מכבי בראיון: ייקח לנו זמן
▪  ▪  ▪
"צריך לתת זמן". בלאט (צפו במכבי מפסידה לסנט פטרסבורג)

מכבי תל אביב בתהליך של חיבור. משחק אימון פה, טורניר הכנה שם והחבורה של דייויד בלאט, כך בטוח המאמן, תיראה בקרוב כיחידה מגובשת ומוכנה לעוד עונה ארוכה ומתישה. כרגיל בשנים האחרונות מדובר בסגל צהוב כמעט חדש לגמרי, מה שהופך את משימת ההדבקה לקשה יותר. בלאט, שעושה העונה קאמבק בנוקיה, ממש לא מפחד מהאתגר. הוא גם לא ממהר. קודם טורניר טרום עונה באיטליה (שידורים ישירים ב-5LIVE+), אחר כך נדאג לגבי היורוליג.

"אני בסך הכל שבועיים פה ואני מזהה הרבה דברים, טובים ופחות טובים", אמר בלאט בראיון לאתר ערוץ הספורט, "אנחנו עובדים בו זמנית על הרבה דברים. למעט המשחק האחרון שהיה לא טוב, היו לנו משחקים טובים. אני משתדל לשתף כמה שיותר שחקנים כרגע כי רובם חדשים במערכת, וזה חשוב שאוכל לבדוק מספר רב של קומבינציות, הרכבים וצורות משחק. זה לא תמיד הולך יד ביד עם לנצח את המשחק או לשחק בצורה שוטפת, אבל זה המחיר שצריך לשלם בטרום העונה כדי להגיע לליגה מוכנים. אמשיך לעשות את זה למרות שזה לא תמיד מתאים. אני יודע מה צריך לעשות ולאט לאט נצמצם דברים והרכבים, אבל אנחנו לא בזמן הזה עדיין".

מה הציפיות שלך מהטורניר באיטליה, שם אין קבוצות ברמה של יורוליג?
"אלה לא קבוצות חלשות. בכלל לא. קאזרטה היו במוקדמות היורוליג וברינדיסי עלתה ליגה ובנתה קבוצה מאוד טובה. זו גם הסיבה שבחרנו את הקבוצות האלה. אנחנו משחקים נגד יריבות שהחלו את ההכנות הרבה לפנינו ומטבע הדברים בשלב זה הן מוכנות ומתקדמות יותר מאיתנו. התחרות איתם טובה מאוד עבורנו".

סופוקליס שחורציאניטיס הגיע כהבטחה גדולה, מה הוא יכול לתרום למכבי וכמה דקות הוא באמת יכול לשחק?
"סופו יוכל לשחק 20-24 דקות. אנחנו עובדים על זה ואנחנו עוד מעט שם. הוא סוג אחר של שחקן. לרוץ בקצב שבו הוא רץ, במאמץ ובמימדים שלו, זה קשה. אם נביא אותו למצב של 20-24 דקות זה יהיה יוצא מהכלל כי בזמן הזה הוא מסוגל לעשות הרבה מאוד דברים".

יניב גרין וריצ'רד הנדריקס יכולם למלא את שאר הדקות?
"בהחלט יכולים וגם יצטרכו. במשחק האחרון יניב גרין היה יוצא מהכלל. גם ריצ'רד יצטרך לעתים לשחק בעמדה הזו. ג'ף פוט עוד לומד מה זה להיות באירופה".

כמה זמן זה ייקח לו להדביק את הפער, אתה יכול להגיד אם הוא יישאר בקבוצה?
"אני לא יכול להגיד בוודאות כן או לא כרגע".

אתמול פרסמנו על מו"מ של מכבי עם שאראס. איפה זה עומד כרגע? אתה רוצה אותו בקבוצה?
"היינו בקיץ בקשר עם שאראס. נכון לעכשיו אני לא חושב שיש על מה לדבר. אני והמערכת מאוד אוהבים אותו. אני לא צופה שהוא יהיה במכבי בשלב הזה, אבל אנחנו חושבים על הכל. לא נכנסים לסחרור או שום דבר כזה, אבל עובדים טוב ועובדים בשקט. ראינו דברים טובים וגם נקודות תורפה וזה טבעי. איך נפעל? זה קשור להרבה מאוד דברים. לא נעשה שום דבר בריאקציה מופרזת. אנחנו חושבים ודנים בנושא וגם נותנים לאנשים הזדמנות. לא צריך לקחת החלטות פזיזות".

איך החזרה שלך למכבי, אתה מרגיש בנוח?
"מאוד רך, מאוד טבעי. אני מרגיש מאוד בנוח. אני יכול להגיד לך שעד שהמאמן מרגיש את הקבוצה שלו, אם היא קבוצה חדשה, זה לוקח זמן ואני עובר עכשיו את התהליך הזה. מי שאומר לך אחרת לא אומר את האמת. כשהקבוצה חדשה ואתה רוצה ללמוד אותה, אתה חייב לקחת את הזמן ולתת לדברים להסתדר באופן טבעי. צריך לדעת לשים שחקנים במקום. התחושה היא אף פעם לא בטוחה בהתחלה. זה לוקח זמן. אם זו קבוצה שרצה כבר כמה שנים כל דבר הוא פשוט וכל דבר נכנס יותר בקלות. זו תופעה ידועה".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/188774.jpg

תאריך:  30/09/2010   |   עודכן:  30/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
בכיר עיתונאי הארץ, גדעון לוי, ערך סבב הרצאות ברחבי קנדה, בהן שטח את משנתו הביקורתית החריפה נגד מדיניות ישראל בסוגיה הפלשתינית וקרא לשילובו של חמאס בשיחות השלום    לוי קרא לממשלת קנדה לחדול מתמיכה בישראל ולא לחשוש מלבקר אותה.
תומר לוי
עוד מחלוץ גנט שנכלל בסגל לליגה האירופית: "מאחל לנבחרת הצלחה"
סוכנויות הידיעות
מודי'ס הורידה את דירוג ספרד ל-Aa1; פיץ' וסטנדרד אנד פורס כבר הורידו בעבר את דירוג האשראי של ספרד
יואב יצחק
הדוח נערך על-ידי מבקר המשרד לביטחון פנים    עם המאויימים נמנים: קציני משטרה, חוקרים, שופטים, פרקליטים בשירות המדינה ופקידים בכירים    הדוח כולל ביקורת על המשטרה, על שאינה מספקת הגנה מתאימה לגורמים המאויימים
מחלקה ראשונה
מתנקש ירה לעברם מרכב חולף בנשק אוטומטי כשישבו בבית קפה    שניים נהרגו ושלושה נפצעו    המשטרה גבתה עדות מראש העיר קלנסווה מחשש שהמתנקש ניסה לבוא עימו חשבון ולכן הרג את אחיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il