X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנבחרת יזמה, אבל ספגה 4 דקות אחרי השיוויון של שכטר. אפשר לסכם קמפיין
▪  ▪  ▪
זה שטעה, זה שכבש. קינן וסלפינגידיס (צילום: AFP)

הפעם הנבחרת יזמה, הפעם הנבחרת הגיעה למצבים, הפעם היא נראתה כמו אחת שמאמינה בעצמה. אז איך, למען השם, זה נגמר בדיוק אותו דבר? כמו בשבת מול קרואטיה, גם הערב (שלישי) מול יוון בפיראוס, ישראל הפסידה 2:1 וירדה מהדשא עם 0 נקודות ביד. ועם 4 נקודות ב-4 מחזורים, ישראל במקום הלפני אחרון בבית. באמת שלא נעים לומר, אבל אפשר להתחיל לסכם את הקמפיין. חלום יורו 2012 התנפץ.

המונח טעם של החמצה כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהכדורגל שלנו, והערב נרשם פרק נוסף בהיסטוריה המתסכלת הזו. באמת שהיינו שווים יותר מהפסד, בטח מול נבחרת יוונית אנמית וכמעט חסרת כישרון. שכטר הנפלא עשה הרבה צרות להגנה המארחת, גם רפאלוב עשה כמה מהלכים נאים אבל מה כל זה שווה כשההגנה בנויה מטלאים ומנהיג ההגנה דקל קינן משלם ביוקר על טעות, בפעם השניה בשלושה ימים?

את התוצאה זה לא ישנה, אבל מוכרחים להגיד: כבוד השופט מרטין האנסון הכריע את המשחק. כמו שלא ראה את נגיעת היד של הנרי במשחק העלייה של צרפת למונדיאל, כך התעלם הערב מנגיעת יד ברורה ברחבה היוונית. לישראל הגיע פנדל שלא נשרק, כשבצד השני האנסון נתן למארחת בעיטת עונשין מפוקפקת מאוד, אותה ניצל קראגוניס כדי לסדר לפרננדו סאנטוס 3 נקודות יקרות. ואחרי שבכינו על השיפוט, הגיע הזמן להרים את הראש, להיישיר מבט ולהיפרד לשלום מיורו 2012. אולי בפעם הבאה.

מהלך המשחק
ישראל פתחה חזק ובי רגשי נחיתות. 7 דקות אחרי השריקה שכטר פרץ קדימה והשאיר לרפאלוב, שהטעה פעם אחת ומתוך הרחבה בעט ברגל שמאל, אבל החמיץ את המסגרת. הזדמנות נהדרת לנבחרת. היוונים ניסו לצאת קדימה אבל ההגנה הישראלית עמדה טוב, למעט טעות של קינן שלא הפכה למצב מסוכן. כבר בדקה ה-15 חילוף ראשון ביוון, ניניס שנפצע בתיקול של רמי גרשון ירד על אלונקה, במקומו נכנס פטפצידיס.

והנה הגיעה לה הטעות התורנית. בדקה ה-22 סלפינגידיס נשלח בכדור ארוך, דקל קינן נצמד אליו אבל משום מה לא הכניס את הרגל כדי להרחיק. במקום זה הוא איפשר לחלוץ היווני להקפיץ באלגנטיות מעל דודו אוואט, 0:1 ליוון. עד להפסקה היוונים בעיקר עמדו על המגרש וירדו לנוח ביתרון.

ישראל, שוב, פתחה טוב את המחצית השניה. הפעם היא גם באה על שכרה. בדקה ה-59  רפאלוב חילץ כדור סמוך לרחבה ומצא את קולאוטי באגף. החלוץ המשיך בנגיעה למרכז הרחבה, שם חיכה איתי שכטר, שהכניס מצוין את הרגל וכבש. 1:1 בפיראוס.

הנבחרת קיבלה מרץ ולחצה כדי להשיג מהפך, אלא ש-2 דקות אחרי שער השיוויון ההגנה שוב התפרקה. גרשון שבר את מלכודת הנבדל, סלפינגידיס ניסה לעבור את דודו אוואט, שירד לדשא וספק נגע ברגלו של החלוץ היווני. השופט האנסון הצביע על הנקודה הלבנה וקראגוניס בעט פנימה בלי להתבלבל. היתרון שוב של המארחת, 1:2. בדקה ה-65 המחליף ורמוט, אחרי דקה על המגרש, פגש את הקורה. 4 דקות אחר כך זה כמעט היה 1:3, אבל פטפצידיס בעט מקרוב לידיים של אוואט.

הרכבים
יוון: מיכאליס סיפאקיס, ניקוס ספירופולוס, אברם פאפאדופולוס, סוקראטיס פאפאסטטופולוס, לוקאס וינטרה, פאנטליס קאפס, סוטיריס ניניס (יונאס פטפצידיס/15), קוסטאס קצוראניס, גיורגוס קראגוניס, גיורגוס סמאראס (קוסטאס מיטרוגלו/81), דימיטריס סלפינגידיס (יאניס מניאטיס/87).
ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, דקל קינן, תמיר כהן (אלרואי כהן/69), רמי גרשון, אלמוג כהן, ביבראס נאתכו (גילי ורמוט/64), ליאור רפאלוב, אייל גולסה, איתי שכטר, רוברטו קולאוטי (אליניב ברדה/75).
שופט: מרטין האנסון (שבדיה).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/190545.jpg

תאריך:  12/10/2010   |   עודכן:  12/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אמרה את הדברים בחנוכת צומת הכניסה לרמת-השרון על שם השופט ד"ר עדי אזר    ראש העירייה: "לא ייתכן ששופטים ואנשי ציבור ילכו עם מאבטחים והעבריינים יסתובבו חופשי"
עופר וולפסון
לדברי ההתאחדות הסוכנים, האופן בו מציגות החברות את מחיר הדלק כ"היטל" או "מס" ולא כחלק אינטגרלי ממחיר כרטיס הטיסה מטעה את הצרכנים    הממונה מסרה כי השימוש במונחים אלה אסור
עידן יוסף
הכנסת קיבלה חוק שמטרתו הקמת מרכז להנצחת הנשיא השלישי שיעסוק בחקר תולדות העם
איציק וולף
יו"ר הכנסת תוקף את ראש הממשלה בעקבות הצעתו להאריך את ההקפאה תמורת הכרה פלשתינית במדינה יהודית    "אני חושב שהגדרתי כיהודי אינה מצריכה אישור של מאן דהוא. לא הייתי מנדב שום דבר תמורת הסכמה כזאת או אחרת"
עופר וולפסון
עובדי חברת מחיש פנו להסתדרות בבקשה להכריז על סכסוך עבודה בחברה    טוענים כי מאז 2005 לא נחתמו בחברה הסכמי שכר, וכי משולמים להם מקדמות בלבד    הנהלת הבנק בתגובה: "לא ניכנע לדרישות הוועד להעניק הטבות שכר מיוחדות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il