X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך מסר יו"ר המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי; כ-70 אנשי עסקים ושרים מפולין, רומניה, קוריאה, סינגפור וטיוואן יגיעו החודש לישראל; ברוש: שיפור האווירה באזור יתרום לגידול של כ-2%-3% ביצוא כבר בשנה הבאה
▪  ▪  ▪

לאחר שנתיים וחצי של "כמעט יובש", מורגשת בעקבות פסגת עקבה, התעוררות של משלחות הנכנסות לישראל. כ-70 אנשי עסקים ושרים מפולין, רומניה, קוריאה, סינגפור וטיוואן יגיעו החודש לישראל ויזכו לסיוע ולטיפול מכון היצוא. כך מסר שרגא ברוש, יו"ר המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי.
ברוש מציין, כי שיפור האווירה החיובית באזור, בעקבות סיום המלחמה בעירק, פסגת שארם ועקבה, יסייע מאוד ליצוא הישראלי ועשוי לתרום לגידול נוסף של כ-2%-3% ביצוא הישראלי כבר בשנה הבאה, דהיינו לתוספת יצוא של כחצי מיליארד דולרים.
ברוש ציין כי הדבר מותנה גם בממשלה שחייבת "להחזיר לחיים" את הקרן לקידום השיווק ובבנק ישראל שחייב לעשות ככל שניתן כדי לחזק את שער הדולר מול השקל ובכך לשפר את רווחיות היצוא ואת כושר התחרות של היצואנים מול מתחריהם בעולם.
מועד הגעת משלחות זרות לארץ
- בין ה-11-16 ביוני תבקר בארץ משלחת של נשיא ושני מנהלים בכירים של חברת "קולון" הקוריאנית, שהינה אחת מחברות הסחר הענקיות בקוריאה. המשלחת מגיעה לארץ לפגישות עם חברות כמו "טבע", "סולגוד" ועוד. בעלי הקונצרן הקוריאני חפצים גם להפוך בתי מלון למקום נופש ובריאות "ספא" דוגמת יערות הכרמל. ולכן גם יערכו שם פגישות.
- בין ה-17-18 ביוני תגיע לארץ משלחת של 6 מבכירי הממסד הכלכלי ברומניה. מדובר במנכ"ל רשות ההפרטה של רומניה, מנכ"ל רשות התעשיות הביטחוניות, מנהל רשות האנרגיה ונציג משרד התיירות הרומני.
- בין ה-22-27 ביוני תגיע לארץ משלחת של 25 איש מסינגפור בראשות שר התמ"ס הסינגפורי. מכון היצוא מארגן לחברי המשלחת יום עיון עם יצואנים ישראלים, תחת הכותרת, "עסקים עם סינגפור", בהשתתפות אנשי עסקים ישראליים העובדים בסינגפור. כן יארגן מכון היצוא פגישות אישיות עסקיות בין חברות סינגפוריות וישראליות.
- בין ה-24-25 ביוני תגיע לארץ משלחת של 15 אנשים בכירים מפולין. המשלחת מורכבת מתת שר החוץ של פולין, תת שר הכלכלה של פולין ובכירי המשק הפולני: נשיא רשות לפיתוח התעשייה, נשיא רשות ההשקעות של פולין, נשיא לשכת המסחר הפולנית ואנשי עסקים בכירים בתחום תעשיית הרכב, תשתיות, בניה, מתכת ומכונות ועוד. מכון היצוא יארגן לחברי המשלחת סימינרים ופגישות אישיות עסקיות.
- ב-1 ביולי תגיע לארץ משלחת של כ-20 אנשי עסקים מטיוואן, בראשותו של שר התמ"ס של טיוואן. למשלחת יארגן מכון היצוא סימינרים ופגישות אישיות עסקיות עם אנשי עסקים ישראליים.
ברוש ציין, כי מכון היצוא פועל באופן נמרץ לארגון משלחות נוספות מחו"ל במהלך החודשים הקרובים ולהערכתו, מגמת הביקורים של אנשי עסקים מחו"ל תלך ותגדל.

תאריך:  11/06/2003   |   עודכן:  11/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
שדה התעופה הפופולרי ביותר באנגליה: הית'רו
ענבל אביב
בין השאר בגלל: היתפסות חלקי בגד בחלקים של העריסה שיכולה לגרום לחנק של התינוק ואי עמידה בתקן ללולים
לשכת ארגוני העצמאים: כל שביתה תביא להגשה של תביעות אישיות בגין הפסדים לעצמאים; כל חברי לה"ב יקבלו הדרכה מקצועית להגשת התביעות לבתי המשפט
אילת אטיאס
"זהו בית דין שדה" - טענו ח"כ אלי בן-מנחם ותת-ניצב אילן פרנקו; לבנת עוזרי: "הפינוי הזכיר לי את פינוי הילדים ברכבות בתקופת השואה"
רנית נחום-הלוי
כך אמר יו"ר המוסד לתקינה חשבונאית היוצא; הוא העביר ביקורת נגד הוועדה לתקצוב אוני' שעשתה כל שביכולתה לטרפד תקנה שתחייבה על שקיפות; העביר ביקורת בעניין ביטול הדיווח האינפלציוני, מה שגורם לבריחת הון זר להשקעה בחברות ישראליות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il