X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה הרחיבה את מערך שירותיה באמצעות פתרונות הקלטה כוללים מתוצרת נייס
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  נייס

חברת נייס הודיעה אתמול (יום ד', 11.6.03) כי Source One Communications, חברה המספקת שירותי אאוטסורסינג לניהול מוקדי שירות לקוחות בפיליפינים, הרחיבה את מערך שירותיה באמצעות פתרונות הקלטה כוללים מתוצרת נייס.
המערכות של נייס משמשות לבקרת איכות השירות עבור חברות בינלאומיות מובילות כולל סוני, סמסונג, JVC ועוד.
מנהל פעילות יבשת אסיה ב-Source One, נתן שפירו מסר: בנוסף על היתרון התחרותי שמספקים הפתרונות של נייס באמצעות מדידה והערכה מחדש של רמת השירות, המערכות של נייס מאפשרות גם לייעל הליכים ונהלים ובכך לשפר משמעותית את רמת השירות.
לדברי שפירו, מערכת NiceUniverse אפשרה ל-Source One לאמת את מספרי כרטיסי האשראי בשני שלבים במקום בשלושה ובכך לקצר את אורך השיחות ולשפר את השירות הניתן ללקוח. בנוסף, פתרונות ההקלטה של נייס יאפשרו לחברה להגדיל את הקיבולת בכ-30%.
במוקד השירות של חברת Source One בפיליפינים פועלים 450 סוכנים, המטפלים בכ-25 אלף פניות ביממה. צוות הבקרה של המרכז מונה 25 פקחים הבודקים 500 שיחות ביום.
נשיא נייס מערכות באסיה פסיפיק, דורון בן סירא מסר: הגידול במספר מוקדי השירות ביבשת אסיה והתחרותיות הגוברת בתחום דורשת מחברות כגוןSource One להעלות את הרף של רמת השירות.
נייס מערכות הינה ספקית של פתרונות הקלטה דיגיטלית ויישומים אחרים לתחום ניהול האינטראקציות העסקיות ולתחום האבטחה. נייס פיתחה טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לארגונים לתעד, להעריך ולנתח את המגעים העסקיים הבין אישיים שלהם, במטרה לשפר את תהליכי העבודה, לשמר לקוחות וליצור יתרונות תחרותיים.
מוצרי החברה מיושמים במרכזי שירות לקוחות, בחדרי עסקות, נמלי תעופה ומוסדות מרכזיים אחרים. מערכות האבטחה של נייס, המאפשרות ניהול מידע ממצלמות וידאו וחיישנים אחרים לצורך מעקב והתראה, נמצאות בשירות בנמלי תעופה ובמוסדות ממשלתיים וציבוריים אחרים ברחבי העולם.

תאריך:  12/06/2003   |   עודכן:  12/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
טוענת: המפעל פולט לאוויר חומרים רעילים בכמויות העולות בעשרות אלפי אחוזים על התקן המותר
מירב לוי
שיא הקמפיין: הטסת עשרות לקוחות החברה למסיבת הקיץ של MTV בריברייה הצרפתית
הדר פרבר
נחשדו כי ייצאו מטחנות תעשייתיות אשר מאפשרות ייצור דלק מוצק עבור רקטות; ה-5 עובדים בחברה אשר הואשמה בעבר בייצוא המטחנות לצפון קוריאה
גלית יצחק
תמטק בחרה בתוכנת SOLID EDGE ופתרונות משלימים מבית EDS-PLM המשווקת בארץ ככלי לתכנון הרובוט
הדר פרבר
שר החוץ הבריטי ג' סטרו יופיע בפני החוקרים; ארה"ב עצרה 2 מבוקשים עירקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il